نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر+استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۴ استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۸ بهمن ۹۳ استخدام : دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ توضیح داد.

در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۱ که کلیه مراحل استخدامی را طی کرده و صرفا به دلیل عدم تامین اعتبار، ادامه مراحل استخدام آنها متوقف شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز ادامه فرایند استخدامی و پس از اخذ کد استخدامی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، از سال ۱۳۹۴ به کار گرفته می‌شوند.

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری همچنین از اخذ مجوز ادامه فرایند آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۲ و اعلام اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون به دستگاه‌های مربوطه خبر داده و تاکید کرده است: داوطلبان این آزمون نیز پس از طی بقیه مراحل استخدام و انجام مصاحبه، انتخاب و در سال ۱۳۹۴ به کار گرفته خواهند شد.

در بند دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به این که آزمون تخصصی برخی رشته‌های شغلی در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ بر اساس گزارش ناظران آزمون در سه حوزه امتحانی به دلیل نرسیدن سوالات تخصصی به صورت کامل انجام نشده بود، لذا برای بهره‌مندی از فرصت‌های برابر برای کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون عمومی رشته‌های شغلی مورد نظر ، آزمون تخصصی این رشته‌ها مجددا در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در تبریز برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان حایز شرایط که موفق به دریافت سوالات اختصاصی در آزمون مذکور نشده بودند الزاما و سایر داوطلبان در صورت تمایل، می‌توانند در آزمون مجدد اختصاصی رشته|های شغلی مورد اشاره شرکت کنند. بدیهی است با برگزاری آزمون مجدد، آزمون اختصاصی قبلی داوطلبان کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است لیست داوطلبان حایز شرایط برای آزمون مجدد به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام شده و رشته‌های شغلی مورد نظر برای آزمون مجدد به شرح زیر می‌باشد:

– اداره کل فرودگاه‌های استان:
رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات فرودگاهی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۲

– اداره کل بازرسی استان:
رشته شغلی بازرس (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۴۲ و ۲۴۹

– اداره کل استاندارد استان:
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۹۵، ۲۹۹ و ۳۰۰
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (جلفا) با کد رشته‌های شغلی ۳۰۸ و ۳۱۱
رشته شغلی کارشناس اندازه‌شناسی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۶
رشته شغلی کارشناس اندازه انگ فلزات گرانبها (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۷

سه برابر ظرفیت سایر رشته‌های شغلی بر اساس بالاترین امتیاز آزمون تخصصی و سایر شرایط مندرج در آگهی استخدامی برای انجام مصاحبه در بهمن ماه جاری دعوت خواهند شد.

خبر ۵ بهمن ۹۳ استخدام : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از آماده‌باش کامل برای جذب قطعی استخدامی‌های استانداری در ماه آینده خبر داد.

 گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است

آرشیو نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر ۹۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۸۸)

  1. سر کار گفت:

    سلام … تسلیت بنده رو هم به جهت سومین سالگرد سرگردانیمان قبول کنید.

  2. ی دوست گذری بر تاریخ مدیر جان تائید کن گفت:

    سلام
    ضمن عرض تسلیت خدمت دوستان گرامی . امروز مصادف است با ۱۳۹۲/۳/۲۶ و آزمون دستگاههای اجرایی استان ها ضمن ابراز همدردی با سروران گرامی آرزوی صبر جزیل برای شما از خداوند متعال خواستارم

  3. ناامید گفت:

    کسی از اداره کار خوزستان اینجا سر نمیزنه؟

    کسی خبر نداره کی میخواد برا شروع به کار نیروهاش اقدام کنه

  4. مرادی (فنی وحرفه ای خرداد 91 ) گفت:

    سلام دوستان . بیاید یه کاری بکنیم آخه همه ادارات بجز فنی حرفه ای دارن میرن سر کار اداره راه وشهرسازی حکم زدن براشون از اول تیر برن سر کار و ….

  5. زهرا (خوزستان ) گفت:

    سلام . بچه های قبول شده فنی و حرفه ای خرداد ۹۱ یه کم به خودمون بیایم اکثر ادارات تامین اعتبار شدن بجز فنی و حرفه ای که آقای قربانی میگه نه تامین اعتبار شدین نه کد مستخدمی براتون اومده

  6. محمد. از فنی و حرفه ای(91) گفت:

    سلام
    تهران بودم ما از مازندران رفتیم ۵نفر بودیم.یک سری سازمانها مشغول به کار شدن .یک سری هم مثل
    فنی و حرفه ای فقط میگن جلسه داریم چیزی هم فعلن معلوم نیست ما هم حضوری رفتیم هم از بس که تلفن زدیم
    خسته شدیم ….فقط امید به خدا باشه

    • زهرا (خوزستان ) گفت:

      بچه های فنی و حرفه ای یه قرار بزاریم بریم تهران چون اکثر ادارات دارن میرن سر کار بجز فنی و حرفه ای آخه من دوستم اداره راه بود همه کاراشونو کردن حکم زدن براشون از اول تیر برن سر کار همه با هم بودیم خرداد ۹۱

  7. اداره میراث فرهنگی گفت:

    سلام دوستان دیروز دوره اموزش بدو خدمت ما تموم شد هفته بعد هم امتحانش برگزار میشه حکممون هم زدن با مدرک لیسانس ۱۱۳۰۰۰۰ از شنبه هم به صورت رسمی کارمون شروع میکنیم برای همتون ارزوی موفقیت دارم

    • اسفند خوزستان گفت:

      دوست عزیز که شروع به کار کرده بودین؟ آموزش شامل چه چیزهایی میشه؟

      • اداره میراث فرهنگی گفت:

        من از ۱۸ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت تواداره شهرستان کاراموزی بودم بعد از اون دوره اموزش بدو خدمت از دوم خرداد تا بیستم تو اداره کل اهواز برگزار شد والان به صورت رسمی شروع بکار کردم

  8. محمد. از فنی و حرفه ای(91) گفت:

    سلام
    اقای کیایی گفتن ۴۶۰ نفر کل بچه های فنی وحرفه ای هستن .من ۴ خرداد سازمان فنی و حرفه ای بودم به من گفت جلسه در مورد شما داریم خبری شد به شما اطلاع میدیم تا امروز که خبری نشد. به نظر من اگه تا اخر خرداد خبری نشه دیگه چیزی معلوم نیست…..فقط امید ما باید به خدا باشه….

    • فنی و حرفه ای خرداد 91 گفت:

      آقا محمد سلام
      اداره کل بودی تو اهواز بود یا تهران . یه برنامه ای بریزیم اکثر بچه هارو جمع کنیم بریم اداره کل یا استانداری

  9. ساها گفت:

    من سهمیه دار ثبت احوالم پس چیه ما سرکار نرفتیم

  10. انتقال خون گفت:

    سلام
    دوستان از انتقال خون کسی هست بگه تا حالا سرکار رفته یا نه؟حقوقش برا مدرک ارشد چقده؟
    مرسی

  11. کامران گفت:

    با سلام. دوستان سهمیه شاهد اداره ثبت احوال فارس در تاریخ ۱۹ خرداد پس از گذراندن دوره کار آموزی، جلسه ای با ریاست ثبت احوال فارس داشتند و متعاقب اون کارشان رو شروع کردن. برای اطلاع بیشتر به سایت اداره کل ثبت احوال فارس مراجعه فرمایید. البته فقط دوستان سهمیه شاهد

  12. فنی و حرفه ای 91 گفت:

    سلام دوستان . من هم فقط مدارک تحویل گزینش دادم بقیه کارها مونده تماس میگیریم آقای قربانی میگن تامین اعتبار نشدید کد مستخدمی صادر نشده و …

  13. مرادی (فنی وحرفه ای خرداد 91 ) گفت:

    بچه ها فنی حرفه کجایید چرا هیچ کسی نیست . اکثر ادارات تامین اعتبار شدند بجز فنی و حرفه ای که آقای قربانی رئس امور اداری میگن هنوز تامین اعتبار نشدید . کد مستخدمی هم براتون صادر نشده و …..

  14. قربانی گفت:

    بچه های خوزستان چند روز دیگه میشه ۲۶ /۳ /۹۴ ما هم۲۶/۰۳/۹۱آزمون دادیم چند وقت گذشته هیچ خبری نشده موافقید ۲۶ بریم استانداری پیگیری کنیم

  15. قربانی گفت:

    از بچه های فنی و حرفه ای کسی هست که گزینش هم رفته باشه (خرداد ۹۱ )

    • امین- فنی وحرفه ای گفت:

      من تا تحقیقات محلی کارم پیش رفت. اومدن تو محله تحقیق کردن. ولی حدود یه سال از اون زمان میگذره و هیچ خبری نشده. تازه من خودم هم نمیدونستم که قبول شدم. حتی فرم گزینش هم پر نکرده بودم.

  16. قربانی گفت:

    بچه های خوزستان از فنی و حرفه ای خبری نشد ما که زنگ میزنیم میگن تامین اعتبار نشده (خرداد ۹۱ )

  17. ساها گفت:

    بچه های عزیز ثبت احوال لطفا هر کی خبر جدید خوبی داره همه رو خوشحال کنه چرا اینقد کسل هستید با تشکر از مدیریت سایت که همش تو زحمته

  18. ساها گفت:

    میشه بگید ثبت احوال در چه مرحله ایه شهرستان ما سه نفر بودیم که یکی از ما سه روزه رفته سرکار و بدون سهمیه است راستی کسی میدونه حقوق ثبت احوال با مدرک کارشناسی ارشد چقدر میشود

    • م . از ثبت احوال فارس گفت:

      سلام ساها
      میشه بگی از کدوم استان و شهرستان هستی؟
      اخه استان فارس که خبر خاصی نیست و فقط مدارک ما رو دوباره ازمون گرفتن و گفتن تا
      ۲۰روز دیگه خبر میدیم الان ۲۲ روزه

    • ثبت احوال استان کردستان گفت:

      سهمیه دارهای استان ما از ۲۶ اسفند رفتن سر کار ولی ما هنوز درگیر ج گزینش و کد و… هستیم

  19. راه و شهرسازی گفت:

    بچه های اداره راه و شهرسازی به نظرتون عنوان های مختلف شغلی حقوقشون باهم برابره تو اداره؟ من کارشناس شهرسازی و معماری قبول شدم با مدرک ارشد کسی میدونه چقد حقوقشه؟

    • فنی و حرفه ای 91 گفت:

      بابا خدا خیرت بده بزار بریم سر کار بعد در مورد حقوق صحبت کن

    • مسعود گفت:

      پست های مختلف حقوق های مختلف دارند ولی اختلافش حداکثر ۱۰۰ هزار تومن هست.
      همکار من در رشته کارشناس شهرسازی و معماری با مدرک لیسانس حکم زدن ۹۷۰ که بیمه ازش کم میشه و اضافه کار بهش اضافه میشه و با مدرک ارشد حداکثر ۱۰۰ تومن به حقوقتون اضافه میشه.

  20. ی دوست مدیرجان تائید دلم گرفته گفت:

    من ۹۱ هستم توصیه ام به بچه های ۹۱ اینه برای خودشون قبر سفارش بن آخه قرار ما آرزوی رفتن سر کار رو به گور ببریم .

  21. آرمان(ثبت احوال) گفت:

    سلام دوستان کسی از قبول شده های اداره ثبت احوال هست که رفته باشه سر کار؟ اگه هست از کدوم استانید؟؟؟ ما که از فارسیم و هنوز شروع بکار نکردیم.

    • ثبت احوال کردستان گفت:

      سلام ماهم بلاتکلیفیم تازه ما رو بردن با هم عکس انداختیم و قسم خوردیم ولی بعدش گفتن برید خونه

    • علی ثبت احوال تبریز91 گفت:

      با سلام خدمت همه دوستان بزرگوار
      خطاب به آقای آرمان
      ثبت احوالی های آ.شرقی ۹۱و ۹۲ تازه این روزها تحقیق و مصاحبه شدن،و تا کد و بقیه مراحل و شروع بکار به احتمال زیاد میکشه اوایل مرداد
      اگه از ثبت احوالی های عزیز خبری هست اطلاع رسانی کنید
      با آرزوی توفیق برای همه دوستان

  22. فرمانداری گفت:

    اگه کسی از حقوق ومزایا تو فرمانداری بامدرک کارشناسی ارشد میدونه لطفا اطلاع رسانی کنه ممنون میشم

    • محمود گفت:

      بنده با مدرک کارشناسی ارشد در منطقه محروم کرمانشاه(ثلاث) خالص دریافتیم ۱۱۲۰۰۰۰ است
      عالیه درسته
      بعده یه سال خونه و ماشینم میگیرم

      • اسفند خوزستان گفت:

        شوخی میکنی دوست عزیز؟ این که حقوق خیلی کمیه

      • اسفند خوزستان گفت:

        میشه بیشتر توضیح بدین دوست عزیز؟ مزایاش چطوره؟ شرایط کاری؟ نحوه افزایش حقوق؟ مثلا یه کارمند با ۱۵ سال سابقه الان چقدر میگیره؟ خیلی ممنون میشم کمک کنی

      • فرمانداری2 گفت:

        شما چجوری میخوای با ماهی یک میلیون و صد و بیست تا یکسال دیگه خونه و ماشین بخری؟
        اگه کل حقوقت رو خرج نکنی میشه سیزده میلیون و ۴۰۰
        منظور شما اینه که وام میدن؟ چون با این پول هیچی نمیشه خرید.

    • آذربایجان گفت:

      حکم دوستم که خانمه با مدرک لیسانس خورده یک میلیون و ۴۳۰ تومن.

  23. بهزیستی گلستان۹۱ گفت:

    حکممون رو زدن بالاخره . با لیسانس یک میلیون و صد ، انشاالله مشکل همه بزودی حل بشه .

  24. saeid گفت:

    سلام میبینم که از از بچه های دامپزشکی هیشکینیست
    من ۹۲ای ستم هم تحقیقات محلی هم گزینش وهم سوپیشینه و همه چی رو دادیم اداره و حالا چیکار مونده فکر کنم فقط صدور کد مستخدمییه کسی میدونه چقدر طول میکشه؟
    الان هیچ کاری نمیتونم بکنم چون معلوم نیست کمککککککککککککک

  25. میثم گفت:

    سلام.از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کسی دعوت بکار نشده؟
    اگه کسی قبول شده این اداره است لطف کنه بگه تا چه مرحله ای کارشون پیش رفته

  26. صنعت و معدن گفت:

    سلام. از صنعت ومعدن مازندران کسی هست حکمش نیومده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با چه پست سازمانی؟؟؟ من کارشناس بازرگانی داخلی هستم و حکمم نیومده هنوز

    • سمیر گفت:

      سلام .. منم پذیرفته شده سازمان صنعت معدن سیستان و بلوچستان هستم هموز دعوت بکار نشدیم .. لنگ ابلاغ بودجه هستند

  27. مهسا گفت:

    قابل توجه پذیرفته شدگان بهزیستی که کد مستخدمی براشون صادر نشده
    کسانی که تا حالا کد مستخدمی براشون صادر نشده مشکل پست سازمانی دارند و طبق گفته مسئول مربوطه در سازمان بهزیستی اکثر استانها هم این مشکل رو دارن.نامه درخواست پست از سازمان بهزیستی به معاونت توسعه مدیریت فرستاده شده ولی توسعه مدیریت هنوز جواب ندادن.بچه ها مسئول پیگیری نامه تو سازمان بهزیستی خانم پیوندزنی هستن لطفا هر روز باهاشون تماس بگیرین که پیگیر نامه باشن که زودتر کارمون انجام بشه.این شماره خانم پیوندزنی ۰۲۱۶۶۷۰۲۰۰۱ داخلی ۲۴۵۳

  28. بی مزد گفت:

    سلام دوستان من یکماه هست شروع بکار کردم بخشداری اما هنوز حکم نزدن مابی حقوق اداره میریم استان کرمان هستم

  29. mahnaz گفت:

    سلام از دوستان اصفهانی قبول شده ثبت اسناد کسی اینجا نیست خبر جدیدی نداری

  30. mahnaz گفت:

    سلام از دوستان اصفهانی قبول شده ثبت اسناد کسی اینجا نیست خبر جدیدی نداری

  31. ی دوست گفت:

    سلام
    دوستان کسی هست بخشداری قبول شده و رفته باشه سر کار ؟ آخه استان ما هرمزگان هنوز نتایج گزینش رو اعلام نکردن ؟و حقوق کارمند بخشداری رو کسی میدونه ؟

  32. صنعت و معدنی گفت:

    کار روتین و اداری. درکل کاره خاصی نیست. به راحتی یاد گرفته میشه. هنوز حکم کارگزینی رو نزدن که حقوق رو بدونیم. اما درکل کارمندا خیلی بد میگن و میگن که نسبت به ادارات دیگه خیلی حقوق پایین تره. یکی از کارمندای قراردادی اینجا با لیسانس و یه بچه میگیره ۱۱۰۰۰۰۰! حالا نمیدونم شاید بخاطره قراردادی بودنش باشه.

    • صنعت معدن گفت:

      سلام. حکم همکارمون که کارشناس صنعته وباما استخدام شده ۱۱۲۹۰۰۰ تومن بوده. یعنی فقط حقوق بدون عائله مندی و حق مسکن و…… و این ماه حقوق گرفت اما من که کارشناس بازرگانی هستم حکمم نیومده هنوز

  33. راه و شهرسازی گفت:

    بچه های راه و شهرسازی کسی تا حالا حقوق گرفته؟مبلغ لطفا

  34. بهزیستی قم گفت:

    سلام،از ۲ خرداد ۹۴ مشغول کار میشویم.

  35. به بیمه سلامت گفت:

    شما مال کدوم استانی؟ از زمانی که مدارکتونو برای کد گرفتن دادین چقدر طول کشید کدتون بیاد؟ما الان۲هفته هست آموزشی میریم ولی گفتن تا کد نیاد از حقوق خبری نیست شما قبل از صدور کد هم آموزشی میرفتین؟

    • بیمه سلامت گفت:

      سلام کددوسه هفته طول کشیدتابرامون اومدولی مشکل اینجاست میگن تایادنگیریدحکم نمیزنیم. میشه بگیدآموزشتون چه جوریه؟

      • به بیمه سلامت گفت:

        ممنون شما حدودا چند روز هست آموزشی می رین؟فعلا که آموزشی خوبه وهمکارا خوب دارن یاد میدن البته کار اصلی از اول ماه شروع میشه فکرکنم یه دوره مال(حدودا ۲۰روزاول ماه)بمونیم وکارارو عملی ببینیم یاد بگیریم.البته یه سری ریزه کاری هست که به مرور زمان توی کار باید یاد گرفت

      • به بیمه سلامت گفت:

        ممنون شما حدودا چند روز هست آموزشی می رین؟فعلا که آموزشی خوبه وهمکارا خوب دارن یاد میدن البته کار اصلی از اول ماه شروع میشه فکرکنم یه دوره مال(حدودا ۲۰روزاول ماه)بمونیم وکارارو عملی ببینیم یاد بگیریم.البته یه سری ریزه کاری هست که به مرور زمان توی کار باید یاد گرفت

  36. راه وشهرسازی(قزوین) گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان منتظربالاخره انتظاروبلاتکلیفی بچه های اداره راه وشهرسازی قزوین به سررسیدابلاغ مازده شدوشروع به کار۹۴/۰۳/۰۱.دراینجا جاداره ازهمه دوستان وکسانی که درسایت حضورداشتندونظرمی دادند تشکرکنم ویک تشکروخسته نباشیدویژه ازمدیریت محترم این سایت بابت ایجادبسترتبادل اطلاعات بین بچه‌ها ی استخدامی رادارم. آرزوی سلامتی وموفقیت برای همه شما.

    • جدید گفت:

      یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از بچه های استانهایی که دعوت به کار شدندکسی هست که به دلیل نداشتن پست موردنظر هنوز سرکارنرفته باشه…..به خصوص در سازمان بهزیستی اگه کسی هست لطفا جواب بده

  37. ناامید از فارس (که حالا امدوار امیدوار شدم) گفت:

    بچه ها امروز ما مدارک رو تحویل کارگزینی و حراست دادیم . به بچه هایی که زنگ نزدن هم امروز فردا هم زنگ میزنن نگران نباشید ایشاالله تا یک ماه دیگه سرکاریم البته به امید خدا
    یا علی
    ثبت احوال فارس

  38. بهزیستی گلستان ۹۱ گفت:

    سلام . ما بالاخره کارمون درست شد از شنبه دوم خرداد میریم سر کار . ممنون از زحمات همگی

    • بهزیستی مازندران گفت:

      دوست عزیز بهزیستی گلستان منم گرگانی هستم اما محل تولدم مازندران بود مجبور شدم اونجا ازمون دادم
      اگر امکانش هست
      کمکم کنید
      خواهشا اگر اداره رفتید و شنیدید کسی برای جابجایی با بهشهر هست به من اطلاع بدید

  39. بیمه سلامت گفت:

    سلام بچه ها. الان سه هفته س کدگرفتم ولی اداره کلمون میگه تاآموزشت تموم نشده حکم نمیگیری آیاهمه جااینطوریه؟ خواهش میکنم جواب بدین

  40. امين گفت:

    به صنعت و معدنی عزیز مازندرانی.ممنون بابت جوابتون.ما که الان یک ماه هست که رفتیم گزینش ولی فعلا از جوابش خبری نیست.خدا میدونه کی بیاد.بعدش هم که تازه شروع داستانه و کد و بقیه مراحل.فکرکنم راحت تا پاییز معطل میشیم.خواهشا اگه درباره حقوق هم اطلاعی دارید بهم بگید.راستی اوضاع کاری چطوره؟محیط کارش چطوره؟من پستم کارشناس صنایع هست

  41. صنعت و معدنی گفت:

    راه و شهرسازی عزیز منظورتون منم؟؟ اگه آره. من از استان مازندرانم.همه ی صنعت و معدنی ها از اول فروردین رفتن سره کار

  42. ثبت احوال خوزستان گفت:

    سلام.دوست عزیز من قبول شده ثبت احوال خوزستان هستم طبق پیگیری که دیروز در اداره کل انجام دادم جواب گزینش افرادی که در آزمون خرداد ۹۱ قبول شدن اومده واسمشون در سامانه کارمند ایران ثبت شده ولی همچنان کد مستخدم صادر نشده.واقعا نمیدونم ثبت احوال چرا انقدر تعلل میکنه.

    • روجا گفت:

      سلام دوست عزیز من که دیروز زنگ زدم به آقای احمدی گفت خبری نیست تاییدیه گزینشتون هم هنوز نیومده شما از کی پرسیدید؟

      • ثبت احوال خوزستان گفت:

        سلام.وقتی تماس میگیرید با احمدی صحبت نکنید.ایشون یکی از مخالفین استخدام ما هستند.من خودم حضوری رفتم اداره کل و با آقای بارانی صحبت کردم که مسئول صدور احکام هستند.

  43. جواد گفت:

    امروز از ثبت احوال فارس زنگ زدن.گفتن چهارشنبه بریم مدارک رو بدیم تحویل. بالاخره ثبت احوال هم یه تکونی خورد!

  44. اسفند خوزستان گفت:

    من توی یکی از صفحات دیدم یکی از کاربران نوشته بود آزمایشات پزشکی فقط شده تست اعتیاد. کسی اطلاع داره این قضیه تا چه حد درسته؟

  45. فارس گفت:

    سلام کسی میدونه حقوق یه کارشناس و مجرد در منابع طبیعی چقدره ؟

    • *!!!منابع طبیعی!!!* گفت:

      من همین امروز حکمم رو گرفتم. با شرایط بالا یه میلیون و شصت هزار تومن که هفتاد و پنج تومنش واسه مالیات کسر شده. قراره بیست و پنج درصد حقوق ها اضافه بشه که میشه یک و دویست، هفت درصدش هم مالیات کسر میشه. اضافه کارم حدود دویست تومن میدن.

  46. استخدامی کرمان گفت:

    خبر خوش…..
    دوستان عزیز کرمانی طی پیگیری از دفتر منابع انسانی استانداری متوجه شدم نامه ای از تهران به استانداری زده شده که به ادارات دستور زدن احکام و شروع به کار برای کسانی که کد مستخدمیشان آمده از خرداد داده شود و حقوقشان هم پرداخت شود. دفتر منابع انسانی هم نامه به همه ادارات زده و از این به بعد بستگی به همکاری ادارات در این مورد، نظر ذیحساب و پیگیری ما دارد. ضمنا کد مستخدمی اکثر پذیرفته شدگان اداره راه شهرسازی شمال آمده و مابقی هم در چند روز بعد خواهد آمد

    • راه و شهرسازی گفت:

      دوست عزیز شما از کجا میدونین؟شمال منظورتون گیلان هست یا مازندران؟

      • به راه و شهرسازی گفت:

        دوست عزیز!منظور ایشان راه و شهرسازی شمال استان کرمانه.چون توی استان کرمان دو تا اداره کل راه و شهرسازی هست یکی شمال استان یکی جنوب استان

  47. صنعت و معدنی گفت:

    سلام امین عزیز. ما اسفند ۹۱ امتحان دادیم. جواب خرداد اومد. مرداد رفتیم مصاحبه تخصصی. دقیق یادم نیس اما فکر میکنم اوایله پاییز ساله ۹۲ بود. دولته جدید تازه اومده بود سره کار و خیلی قاطی پاتی شده بود. بعد جوابش فکر میکنم اسفند اومد استانداری که قبول شدم گزینش و لنگه تامین اعتبار. کله ساله ۹۳ رو منتظر بودم! تا اینکه ابلاغمون ۲۸ اسفند ۹۳ زدن. یادمه از گزینش تا اومدنه قبولی گزینش حدود ۶ ماه معطل شدم. انشاله که کارتون درست میشه. من همیشه یاده همه ی بچه های اینجا که هر شب کامنتاشون رو میخوندم هستم. و دعا میکنم براتون. درست میشه انشاله

  48. فرزان گفت:

    سلام دوستان. کسی هست که بدونه حکم کارکنان بهزیستی با مدرک کارشناسی چقدره؟

  49. صنعت و معدنی گفت:

    سلام دوستان. استان مازندران از ۲۸ اسفند ابلاغمون خورد و الان تقریبا دوماهه سرکاریم. هنوز حکم کارگزینی نیومده و حقوق معلوم نشده. اما بالاخره از بلاتکلیفی دراومدیم. امیدوارم کاره همه ی شما درست بشه و برید سره کاری که این همه عمرتون رو منتظرش بودین. نگران نباشید وقتی کار استانی درست میشه کاره بقیه هم درست میشه. دیرو زود داره… به امیده خدا..

    • امین گفت:

      سلام به صنعت و معدنی مازندران.منم صنعت و معدن ولی قزوین هستم.خوش به حال شما که سرکارید.ما تازه گزینش رفتیم و بهونه می اوردن که وزارت خونه گفته فعلا کاری انجام ندید.شماکی گزینش رفتید و فاصله زمان گزینش تا جوابش چقدر بود.مراحلی که طی کردید رو با زمانش برام میگید؟لطفا اگه از حقوقش هم اطلاعی دارید بهم بگید؟

  50. حمید گفت:

    دوستان اگر با فوق لیسانس مرتبط شرکت کرده باشیم و مدرک لیسانسمون غیر مرتبط با شغل مورد نظر باشه مشکلی پیش میاد؟؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها