نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر+استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۴ استخدام : نامه ابلاغ بودجه

خبر ۸ بهمن ۹۳ استخدام : دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای درخصوص آزمون‌های استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ توضیح داد.

در این اطلاعیه آمده است: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ۱۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۱ که کلیه مراحل استخدامی را طی کرده و صرفا به دلیل عدم تامین اعتبار، ادامه مراحل استخدام آنها متوقف شده بود، با پیگیری‌های صورت گرفته و اخذ مجوز ادامه فرایند استخدامی و پس از اخذ کد استخدامی توسط دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، از سال ۱۳۹۴ به کار گرفته می‌شوند.

دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری همچنین از اخذ مجوز ادامه فرایند آزمون استخدامی ۲۷ دستگاه اجرایی استان در سال ۱۳۹۲ و اعلام اسامی سه برابر ظرفیت این آزمون به دستگاه‌های مربوطه خبر داده و تاکید کرده است: داوطلبان این آزمون نیز پس از طی بقیه مراحل استخدام و انجام مصاحبه، انتخاب و در سال ۱۳۹۴ به کار گرفته خواهند شد.

در بند دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به این که آزمون تخصصی برخی رشته‌های شغلی در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ بر اساس گزارش ناظران آزمون در سه حوزه امتحانی به دلیل نرسیدن سوالات تخصصی به صورت کامل انجام نشده بود، لذا برای بهره‌مندی از فرصت‌های برابر برای کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون عمومی رشته‌های شغلی مورد نظر ، آزمون تخصصی این رشته‌ها مجددا در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در تبریز برگزار می‌شود.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: داوطلبان حایز شرایط که موفق به دریافت سوالات اختصاصی در آزمون مذکور نشده بودند الزاما و سایر داوطلبان در صورت تمایل، می‌توانند در آزمون مجدد اختصاصی رشته|های شغلی مورد اشاره شرکت کنند. بدیهی است با برگزاری آزمون مجدد، آزمون اختصاصی قبلی داوطلبان کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

گفتنی است لیست داوطلبان حایز شرایط برای آزمون مجدد به دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط اعلام شده و رشته‌های شغلی مورد نظر برای آزمون مجدد به شرح زیر می‌باشد:

– اداره کل فرودگاه‌های استان:
رشته شغلی کارشناس فناوری اطلاعات فرودگاهی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۲

– اداره کل بازرسی استان:
رشته شغلی بازرس (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۴۲ و ۲۴۹

– اداره کل استاندارد استان:
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (تبریز) با کد رشته‌های شغلی ۲۹۵، ۲۹۹ و ۳۰۰
رشته شغلی کارشناس امور استاندارد (جلفا) با کد رشته‌های شغلی ۳۰۸ و ۳۱۱
رشته شغلی کارشناس اندازه‌شناسی (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۶
رشته شغلی کارشناس اندازه انگ فلزات گرانبها (تبریز) با کد رشته شغلی ۲۹۷

سه برابر ظرفیت سایر رشته‌های شغلی بر اساس بالاترین امتیاز آزمون تخصصی و سایر شرایط مندرج در آگهی استخدامی برای انجام مصاحبه در بهمن ماه جاری دعوت خواهند شد.

خبر ۵ بهمن ۹۳ استخدام : مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل از آماده‌باش کامل برای جذب قطعی استخدامی‌های استانداری در ماه آینده خبر داد.

 گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم مظفری عصر امروز در نشست با معاونان اداری،‌ مالی و ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: با توجه به وعده‌های معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جذب استخدامی‌های استانداری از ماه آینده ما نیز در استان اردبیل تلاش می‌کنیم تا بلاتکلیفی آنها را به هر نحوه ممکن با تأمین اعتباراتی که سال آینده قول تأمین آن را داده‌اند، مهیا کنیم.

وی تعداد این افراد آماده جذب در دستگاه‌های مختلف را حدود یک‌هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه در بودجه سال آینده قرار است ردیف اعتباری برای تأمین حقوق و مزایای این افراد انجام شود، بعید به نظر می‌رسد مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد که اعتبار مورد نیاز در این زمینه در اختیار دستگاه‌ها قرار می‌گیرد تا نسبت به تأمین حقوق و مزایای نیروهای استخدامی جدید اقدام عملی را انجام دهند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد مصوبه اخیر هیئت دولت در پرداخت عیدی کارکنان نیز افزود: امیدواریم مطابق با سنوات گذشته پرداخت عیدی کارکنان با حقوق بهمن ‌ماه برای کارکنان و مستمری‌بگیران انجام شود تا نسبت به تأمین این منابع و پرداختی‌های به موقع اقدام عملی انجام شود.

مظفری به جذب مناسب اعتبارات عمرانی و حتی هزینه‌ای در ۱۰ ماهه امسال اشاره کرد و ادامه داد: انتظار می‌رود در دو ماه پایانی سال نیز در پرداخت حق و حقوق و مزایای کارکنان دولت و همچنین جذب منابع مربوط به پروژه‌ها خلأ و مشکلی به وجود نیاید.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل در مورد جذب برخی از استخدامی‌ها در اسفندماه به ادارات بیان کرد: اگر تأمین اعتبار انجام شود قطعاً این کار را بسیاری از دستگاه‌های دولتی انجام می‌دهند که البته به شکل فراگیر این جذب و پرداخت حق و حقوق از فروردین ماه به شکل قانونی است

آرشیو نامه ای برای پیگیری تمام استخدامی های اخیر ۹۳

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۹۸۸)

  1. سر کار گفت:

    سلام … این استخدام ما هم شده اون قضیه … یه روز قیر نیست ، یه روز کبریت نیست ، یه روز قیف نیست ، یه روز مسئولش نیست و …

  2. رضا گفت:

    سلام کسی از اداره کار استان کرمان هس؟

  3. راه و شهرساززی گفت:

    حقوق با مدرک کارشناسی حدود۱۱۰۰۰۰۰+اضافه کار و کارانه که فعلا مبلغشو نمیدونم.البته من مجردم و این اطلاعات بدون حق عاعله مندیه

    • راه و شهرسازی گفت:

      ممنون که جواب دادین..حق فرزند به خانم ها هم تعلق میگیره؟کارانه چیه؟

    • اکبر گفت:

      سلام بچه‌ها کسی میدونه اداره راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی کی برا شروع به کارزنگ میزنن استخدامی سال ۹۱

  4. ی بنده خدا گفت:

    خداروشکر کد مستخدمی برای خوزستانی ها صادر شده ولی هنوز خبری از تامین اعتبار نیست خداکنه مشکل تامین اعتبار هم حل شه

  5. محمد. از فنی و حرفه ای گفت:

    سلام
    کسی اخرین خبر از کد استخدامی نداره. اردیبهشت هم داره تمام میشه ما که خسته شدیم از پیگیری بی نتیجه….

  6. راه و شهرسازی گفت:

    سلام بچه ها کسی میدونه حقوق یه کارمند با مدرک لیسانس تو اداره راه و شهرسازی چقدره؟

  7. ناامید گفت:

    سلام بیمه سلامت خوزستان از فروردین رفتن سرکار این هفته حکمشون رو زدن

  8. مردبزرگ گفت:

    سلام بچه ها. امروز ثبت احوال فارس بودم.بچه های سهمیه دار ازفراد میرن سرکار. خودمون گفتن تو خرداد خبرتون میدیم

  9. اسفند خوزستان گفت:

    کسی میدونه حقوق یک کارمند فرمانداری چقدر هست؟

  10. ورزش وجوانان گفت:

    سلام. حکم های کارکنان ورزش خوزستان از یک خرداد زده میشه ( تامین اعتبار شده برای اول خرداد) قبلش دوره استانداری( دوره اموزش) باید گذرونده بشه. طی اخرین خبر شفاهی که از استانداری خوزستان شنیدیم

  11. حکم گفت:

    دوستان کسی هست ک تا حالا واسش حکم کارگزینی صادر شده باشه؟؟؟؟؟

  12. منتقد گفت:

    حکم کارشناس ثبت احوال ۱۳۰۰ هست.

  13. ثبت احوال گفت:

    از ثبت احوالی ها کسی شروع به کار کرده؟

  14. نمیدونم بگم،ناامید یا امیدوار گفت:

    من یکی که از بس بیکار بودم، حاضرم تا سه چهار ماه بدون حقوق کار کنم

  15. نمیدونم بگم،ناامید یا امیدوار گفت:

    بچه ها من شنیدم،بچه های ارومیه رفتن سرکار،یه اقوام داشتیم که دوستش ارومیه بود،گفت رفته سر کار

  16. ثبت احوال گفت:

    با سلام خدمت مدیر محترم، لطفا منبع خبر نامه تامین اعتبار رو ذکر بفرمائید(ذکر سایت).چون برای پیگیری بیشتر نیاز به منبع داریم.ممنون میشم جوابم رو بدید.

  17. هدی گفت:

    برفرض که بودجه دستگاهها داده ده باشه باید دید ایا در این موافقت نامه بودجه سال ۹۴ بودجه جهت استخدام نیروهای جدید هم دیده شده است.

  18. هدی گفت:

    سلام لینک خبری بخشنامه بودجه ۱۳ اردیبهشت به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده رو بفرستید

  19. اداره کار گفت:

    الان با استانداری صحبت کردم گفت ما نامه رو به نماینده هاتون دادیم و نامه زدیم بهشون دیگه همت خودشون که کی بخوان دعوت به کار کنند گفت ما کاری که لازم بوده رو انجام دادیم دیگه از اداراتتون پیگیری کنید برای شروع به کار!! اینم داستان جدید.

  20. سر کار گفت:

    سلام … جل الخالق ، دو سال بعد از تشکیل پرونده گزینش: نیرو نداریم برای گزینش باهاتون مصاحبه کنه !!! صبر کنید !!! تازه اینو اداره ای گفته که نامه کتبی بودجه هم براش رفته !!!

  21. تدبیروامید گفت:

    دوستان مژده بخشنامه بودجه ۱۳ اردیبهشت به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ شده منبع سایت معاونت نظارت راهردی رئیس جمهوری قسمت بخشنامه ها

    • Time گفت:

      اگه بودجه سیزدهم ابلاغ شده پس چرا ما از هفته پیش بهمون استانداری میگه تهران هنوز نامه اعتبار رو امضا نکرده و قول تیر رو بهمون دادند اگه اینطوره چرا اقدامی برای حکما و شروع به کار ما نمیکنند ما یک ماهه کدامون اومده؟؟ استان سیستان و بلوچستان

  22. به راه و شهرسازیای سراسر ایران گفت:

    دوستانی که در سازمان راه،مسکن و شهرسازی مشغول شده اند و یا می خواهند مشغول شوند،پیشنهاد می کنم محلی برای ارتباط داشته باشیم که بصورت هماهنگ باهم و در کنار هم باشیم…نظرتون رو بگید

  23. مهم مهم مهم گفت:

    سلام. دوستان نا امید نباشید انشالله طبق وعده ای که داده شده تا اول تیر احتمالا همه ی بلاتکلیفی ها تموم میشه. استان ما خراسان جنوبی اطلاعیه زیر رو زده .گفتم بزارم تا همگی امید تازه ای بگیرن . ما هم خیلی زودتر منتظرش بودیم ولی خوب دیدیم که تا دو ماه بعد عید هم طول کشید انشالله برای همگی به زودی درست بشه

    مدیر کل محترم دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری عنوان کرد : بر اساس پیگیریهای به عمل آمده و اخذ شماره مستخدمی و تامین اعتبار آزمون های سال های ۹۱ و ۹۲ ، حکم کارگزینی پذیرفته شدگان دارای شماره مستخدمی از ابتدای خرداد ماه سال جاری توسط دستگاه های اجرایی استان صادر خواهد شد .

    با عنایت به برگزاری جلسه ای در مورخ ۱۳۹۴/۲/۸ با حضور نمایندگان استانداری و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در محل امور اجتماعی سازمان مذکور در خصوص تعیین تکلیف آزمون های استخدامی برگزاری شده قبلی و اعتبار مورد نیاز پذیرفته شدگان نهایی آزمونهای استخدامی سالهای ۹۱ و ۹۲ استان خراسان جنوبی برای دستگاههای مشمول بودجه استانی و ملی در سال جاری تامین گردیده است ، این موضوع به صورت کتبی توسط معاون محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری به دستگاههای اجرایی اعلام و مقرر گردید دستگاههای اجرایی مقدمات صدور احکام شروع بکار پذیرفته شدگان نهایی را از ابتدای خرداد ماه سال جاری فراهم نمایند .

    • محمود گفت:

      سلام ان شالله ک زودتر شروع بکار بزنن واسه همه.. بهونه جدید اینه ک هنوز برنامه وبودجه نامه مکتوب تامین اعتبار رو واسه استانداری ها نفرستادن. و ادارات هم نمیتونن حکم بزنن

  24. به بیمه سلامت گفت:

    شما اطلاع دارین از زمانی که اطلاعاتو برای صدور کد مستخدمی میدن چقدر طول میکشه کد بیاد؟

    • بیمه سلامت گفت:

      سلام برای ماحدوددوهفته طول کشیدتاکداومد.ولی الان چون ازگزینشمون بیشترازیک سال گذشته بایدصبرکنم تاتاییدیه گزینش ازتهران بیاداحتمالاتااول خردادکارم طول بکشه.

      • به بیمه سلامت گفت:

        ممنون ما بعد عید گزینش شدیم وتاییده اومده گفتن فعلا آموزشی برین اداره تا زمانی که کد بیاد

  25. به بیمه سلامت گفت:

    شما میدونین از زمانی که مدارکو برای گرفتن کد میفرستن حدودا چقدر طول میکشه کد بیاد؟

  26. ثبت احوال گفت:

    با سلام
    لطفا اگه کسی خبر داره که حدودا حقوق یه کارمند لیسانس تازه استخدام ثبت احوال چقدره به ما هم بگه ممنون میشم سپاس

  27. بهزیستی مازندران گفت:

    کسی از دوستاان بدون سهمیه تا حالا حقوق گرفته ؟

    کد استخدامیتون اومده ؟

  28. حمید گفت:

    دوستان با کمال تاسف باید بگم دولت فقط واسه افرادی که گزینششون قبل از عید انجام شده بودجه اختصاص میده و استخدامی بقیه لغو شده.

  29. بیمه سلامت گفت:

    سلام بچه هامن ازبیمه سلامتم کدم امروزاومد. انشالاکارهمگی درست بشه

  30. بهزیستی 91 گفت:

    سلام.امروز زنگ زدم بهزیستی گفتن خبری نیست.بعدش زنگ زدم مهرآسا گفتن ۹۱ها از اول خرداد شروع به کار می کنن.

  31. ناامید از فارس(ثبت احوال ) گفت:

    سلام بچه ها
    از آنجا که به گفته اداره کل ثبت احوال هنوز تاییدیه گزینش از تهران ارسال نشده، لذا از دوستان پذیرفته شده ثبت احوال فارس خواهشمندم جهت تسریع این امر و صدور هرچه زودتر کد مستخدمی همگی مجدانه از اداره کل و هسته گزینش تهران پیگیر باشند و نتایج را اینجا ابلاغ کنند.
    شماره تلفن گزینش تهران ۶۶۷۰۱۴۲۳

  32. 26 خرداد 91 گفت:

    درخواستم از همه دوستان تلاش برای دسترسی به تریبون آزاد در رسانه ملی است. اگه رسانه ملی ست ماهم باید حق داشته باشیم اعلام نظر کنیم. من این درخواست رو از قسمتهای مختلف پیگیری می کنم تا از غرورم و شخصیتم اعاده حیثیت بشه.
    مدیر تو دیگه تایید کن.

    • بهنام گفت:

      بعد از ۳ سال واقعا هرچی دلخوشی داشتیم گرفتن با این وعده هاشون که هنوزم ادامه داره و ما رو پله اولی گیریم

  33. ناامید از فارس(ثبت احوال ) گفت:

    سلام به مدیر و سایت که دیگه کسی پیگیر نمیشه
    خسته نباشید مدیر سایت و بچه های قبول شده
    ما که هنوز دستمون داخل پوست گردوست
    ثبت احوال تهران واسه یه جواب گزینش بچه مردم رو ۲ ماه است دست به سر می کنند
    بابا بچه مسلمون به حضرت علی شرم کنید و جواب گزینش ها رو بدید
    خواهشاً

  34. پذیرفته شده راه و شهرسازی کرمانشاه گفت:

    سلام
    با ارزوی موفقیت برای همه عزیزان و مدیریت محترم این وبلاگ
    کد مستخدمی برای ما صادر شده (راه و شهرسازی)و ار تاریخ ۶ اردیبهشت ابلاغ شروع بکار را دریافت کردیم.امیدوارم کار همه دوستان درست شود
    با سپاس

  35. ی بنده خدا گفت:

    سلام
    چرا هیچ خبری از استخدامی های خرداد ۹۱ نیست!!!؟ پس چرا کد مستخدمی صادر نمیشه!!؟ و هنوز هیچ جواب قطعی ندادن و فقط بعد از این همه مدت اومدن گفتن بصورت کارآموزی بدون حقوق و بیمه به مدت نامحدود تو ادارات اتون مشغول بشید

  36. بیمه سلامت گفت:

    سلام بیمه سلامت کسی کدگرفته؟؟؟ کسی اگرخبرجدیدی داره بذاره لطفن

  37. ثبت احوال گفت:

    از بچه های ثبت احوال کسی شروع به کار کرده؟

  38. زنجان گفت:

    سلام خوبید ما هم دعوت به کار شدیم استان ما اداره بهزیستی .جهاد کشاورزی.اوقاف.تعاون روستایی دعوت به کار شدن.البته من اینارو خبر دارم.انشاله کار همگی درست میشه.به امید خدا.موفق باشید

  39. بهزیستی 92 گفت:

    کسی از قبول شدگان بهزیستی ۹۲ هس استان آذربایجان شرقی.که خبری از روند داشته باشه..برا من میگن منتظر تماس از طرف ما باشین

  40. فری گفت:

    قابل توجه دوستان بالاخره ماهم دعوت به کار شدیم کارهمگی درست میشه به قول معروف دیر و زود داره اما سوخت وسوز ندار ه به امیدموفقیت برای همگی دوستان.

  41. هرمزگانی گفت:

    سلام دوستان من قبول شده ی ازمون سال نودویکم تمام مراحل گزینشم تموم شده گفتن منتظر باش زنگ میزنیم ک برم سرکارولی الان دوساله که هی پاس میدن الان ک نتایج سال نوددو اومده دعوت شدم برا مصاحبه چون اونجا هم قبول شدم بنظرتون چیکار کنم ؟؟؟

  42. ثبت احوال فارس گفت:

    سلام. بچه ها رییس جمهور محترم فردا میاد شیراز. بچه های شیرازی نامه بنویسید وازروند کند استخدام درثبت احوال انتقاد کنید شاید فرجی شد بعدازسه سال سرکار گذاشتن مردم. هنوز هم می گویند جواب گزینش تهران نیومده . من که دیگه داغونم شبها ازفکر وناراحتی خوابم نمی برد. …خدا خودش عاقبت همه را ختم به خیر کند

  43. پیگیری مطالبات استخدام های 91 گفت:

    سلام دوستان
    پیرو هماهنگی های انجام شده قرار شده که عده ای از دوستان پیگیر مطالبات معوقه این چند سال باشن.
    پس دوستان ارتباط خود را با سایت قطع نکنین تا پیگیری ها به سر انجام برسه.

  44. گلبرگ گفت:

    سلام از یکم اردیبهشت شروع به کار کردم امیدوارم همه عزیزان پذیرفته شده به زودی مشغول به کار بشن از مدیر سایت هم کمال تشکر رو دارم موفق باشید

  45. ثبت احوال گفت:

    با سلام. دوستان ثبت احوال فارس چه خبر؟

  46. فرزاد گفت:

    یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ

    ۰

    *اطلاعیه مهم * قابل توجه قبول شدگان بیمه ایران (۹۳/۱۲/۲۴)

    یکشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۲۸ ب.ظ

    بدین وسیله به اطلاع قبول شدگان عزیز بیمه ایران میرساند که طی پیگیری های انجام گرفته از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی مسئولان مربوطه اعلام کردن شرکت بیمه ایران، شرکت دولتی نیست، و استانداری فقط متولی برگزاری آزمون بوده، و تامین اعتبارش بر عهده سازمان مدیریت نیست و بر عهده خود بیمه ایران است لذا قبول شدگان این اداره میبایست بصورت تعجیلی و دراسرع وقت در درجه اول از بیمه ایران استان و سپس در صورت نیاز از تهران بصورت جد پیگیر باشن چرا که در صورت عدم پیگیری استخدامشان در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت . توصیه میشود قبول شدگان این اداره با هماهنگ شدن بصورت منظم ودسته جمعی خواستار تامین اعتبار در اسرع وقت شوند.

    • ناامید از فارس(ثبت احوال ) گفت:

      خدا به داد ما بچه های استان فارس برسه (ثبت احوال )
      ۲ سال از گزینشمون گذشته
      حالا گزینش تهران میگه تا یک ماه اینده خبری از جواب گزینش ها نیست
      بابا فک کن بچه خودت بیکاره ، زن و بچه داره
      اخه مسلمون فک کردی بعد ۲۰ سال درس خوندن باید بریم چکار کنیم واسه گذروندن زندگیمون

  47. سوال گفت:

    دوستان لطفا جواب بدین ..بعد ازمصاحبه عقیدتی چقدر طول میکشه تاییده گزینش بیاد؟(بیمه سلامتی هستم)

    • مریم گفت:

      سلام بستگی به ادارتون داره. برای من روزبعدازمصاحبه اومدن تحقیقات محلی بعدازیک ماه تاییدیه گزینش اومد

  48. حقوق گفت:

    دوستان میشه یه زحمت بکشید کسایی که واسشون حکم حقوقی زده میشه حقوقشون رو بگن چقده ؛ببینیم حقوقا تو چه سطحیه ؛مرسی

  49. محمود گفت:

    سلام .. واسه پذیرفته شدگان استان سیستان و بلوچستان کد مستخدمی صادر شده ولی بهونه جدیدشون اینه که هنوز بودجه بهشون ابلاغ نشده و حکم نمیتونن صادر کنند وبالتبع آغتز بکار هنوز خبری نیست .. موندیم بعد سه سال چه کنیم

  50. شهرام گفت:

    سلام دوستان، کسی از ثبت احوال هست که سر کار رفته باشه یا فرم گزینش پر کرده باشه؟ ما فقط مصاحبه تخصصی رفتیم حدود دوسال پیش!!!!

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها