مجلس ردیفی در بودجه ۹۹ برای جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه تعیین می‌کند

یحیی کمالی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد اعلام خبری از سوی رئیس قوه قضائیه مبنی بر اینکه کار جذب ۷۰۰۰ هزار نفری که در آزمون استخدامی سال ۹۶ پذیرفته شدند، آغاز می‌شود، اما یک مقدار زمان می‌برد، گفت: آقای رئیسی به این نکته اشاره کرده که تعدادی از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی قوه قضاییه را فراخور بودجه‌ای که در اختیار دارند، جذب می‌کنند، اما به نظر می‌رسد شاید شناسایی افرادی که بیشتر به این کار نیاز دارند و اولویت‌بندی آنها اقدام سختی باشد.

استخدام پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه نباید در قالب گروه‌بندی صورت بگیرد

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌‎اکنون دستگاه قضایی باید تدبیری بیندیشد تا بتواند تمام پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه سال ۹۶ را جذب کند و به گونه‌ای اقدام نشود که در قالب گروه‌بندی آنها را استخدام کنند.

وی تصریح کرد: پیش از این قرار بر این شده بود که نشست مشترکی بین مسئولان قوه قضائیه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در جهت رفع مشکل این افراد برگزار شود، هر چند مشکل بخشی از این افراد در حال رفع شدن است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: انتظار داریم رئیس قوه قضائیه به این موضوع ورود پیدا کرده و برای تامین بودجه باقی‌مانده جهت جذب ۷۲۰۰ نفر پذیرفته‌شدگان این آزمون از طریق استفاده از منابع داخلی دستگاه قضایی اقدام کند.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: ما در چند ماه آینده بودجه سال ۹۹ را تنظیم خواهیم کرد و به طور قطع یکی از مواردی که ردیفی برای آن در بودجه در نظر می‌گیریم، همین موضوع تامین بودجه جذب پذیرفته‌شدگان آزمون قوه قضائیه خواهد بود./

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها