سربازان بر اساس مهارت‌های فنی تقسیم می‌شوند

جانشین قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح کشور گفت: به دنبال این هستیم که به‌زودی در نیروهای مسلح سربازان را بر حسب مهارت‌های فنی که دارند تقسیم بندی کنیم.
به گزارش بازارکار خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا علیخانی در جلسه قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که در خر‌م‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: بایستی با انجام کارهای فرهنگی مانند ساختن مستند از زندگی سربازانی که با گذراندن دوره مهارت آموزی پس از دوران خدمت مشغول به کار شده‌اند، در بین سربازان ایجاد انگیزه کنیم.
وی با بیان اینکه هدایت سربازان به کارگاه‌های مهارت آموزی یک نوع اتفاق محسوب می‌شود، افزود: لرستان با وجود ظرفیت‌های بالا در حوزه‌های انسانی و زیرساختی از بیکاری بالا رنج می‌برد که بهترین راه برای حل این مشکل ایجاد مهارت در نسل جوان جامعه است.
جانشین قرارگاه مهارت آموزی نیروهای مسلح کشور بیان کرد: با ایجاد شغل برای جوانان بسیاری از آسیب‌های اجتماعی کاهش پیدا می‌کند، بنابراین بایستی در نیروهای مسلح برای حل مشکل بیکاری به برگزاری کارگاه مهارت آموزی اهتمام ورزیده شود.
علیخانی با اشاره به اینکه بایستی علاوه بر توجه به تعداد نیروهای شرکت کننده در کارگاه‌های مهارت آموزی باید به حوزه کیفی مهارت‌ها نیز توجه داشته باشیم، تصریح کرد: به دنبال این هستیم که به زودی در نیروهای مسلح سربازان را بر حسب مهارت‌های فنی که دارند تقسیم بندی کنیم.

منبع : خبرگزاری فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها