سال ۹۱ بهار استخدامی‌های خراسان جنوبی

اخبار خوش استاندار خراسان جنوبی در بازدید از آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی استان حکایت از این دارد که سال ۹۱ بهار استخدامی‌های استان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مقام عالی دولت در خراسان جنوبی ظهر امروز در حالی که معاون نیروی انسانی‌اش او را همراهی می‌کرد از آزمون متمرکز تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی دستگاه‌های اجرایی استان بازدید مفصلی داشت.
قهرمان رشید به مانند خیلی از اوقات با وعده‌های خوشی بین خبرنگاران آمد، هر چند تحقق آن نیازمند مرور زمان بوده و باید حداقل تا نیمه امسال برای ارزیابی آن صبر کنیم.
*آنقدر آزمون برگزار می‌کنیم تا نیاز نیروی انسانی رفع شود
استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: بکارگیری ۲۲ نفر از فرزندان شاهدی که دارای مدرک دیپلم هستند و نمی‌توانستند در این آزمون شرکت کنند در برنامه است و مجوزی گرفته‌ایم تا در آینده شاهد بیکاری فرزند شاهدی با مدرک دیپلم در استان نباشیم.
رشید تصریح کرد: همچنین مجوز دیگری برای بکارگیری کسانی که درصد نمره آزمون را کسب کرده و بیش از افراد مورد نیاز در این آزمون باشند گرفته‌ایم که در صورت کمبود نیرو از آنها نیز استفاده شود.
وی افزود: در صورتی که هنوز نیاز دستگاه‌های اجرایی استان به نیروی انسانی برطرف نشود از نیروهای خارج از دستگاه‌های اجرایی هم با برگزاری آزمون استفاده می‌شود.
* همه نیروهای شرکتی استان ظرف یک هفته به قراردادی تبدیل شدند
استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این امر که دولت به دنبال ساماندهی نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی است، تصریح کرد: ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌ها با هدف توسعه متوازن نیروی انسانی صورت می‌گیرد و دولت به دنبال توسعه متوازن در همه بخش‌های عمرانی، فرهنگی، اقتصادی است.
رشید افزود: اصلاح ساختار اداری از جمله اولویت‌های کاری این دولت از ابتدا بود چرا که نیروهای شرکتی و حجمی خود دارای مشکلات فراوانی چون نداشتن امنیت شغلی بودند که این مورد برای دستگاه‌های اجرایی نیز مشکلاتی به وجود می‌آورد و با توجه به نوپا بودن استان خراسان جنوبی و لزوم اصلاح ساختار آن از سال ۸۴ تلاش‌هایی توسط دولت در این زمینه صورت گرفت.
وی گفت: در سال گذشته مصوبه موجود در این راستا اجرایی شد و استان خراسان جنوبی نخستین استانی بود که ظرف یک هفته همه نیروهای شرکتی آن به قراردادی تبدیل شدند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها