استخدام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی

به اطلاع جناب مدیر سایت میرسانم
اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی
لینک دانلود:
https://skh.ict.gov.ir/ICTContent/media/image/2013/03/5803_orig.pdf

اره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان جنوبی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل  نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاههای اجرایی و از محل سهمیه استخدامی به شماره ۳۵/۶/۶۷۰۷۸ مورخ ۱۳۹۱/۱۰/۲۵ تعداد ۸ نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش بصورت پیمانی به شرح ذیل استخدام می نماید.

دستگاه اجرایی

کد

عنوان پست سازمانی

عنوان رشته شغلی

محل
جغرافیایی خدمت

تعداد

جنسیت

شرایط احراز بر حسب رشته تحصیلی

مرد

زن

اداره کل ارتباطات
و فناوری اطلاعات

۱۰۱

کارشناس فناوری اطلاعات

کارشناس  شبکه

بیرجند

۱

*

*

دارا بودن دانشنامه لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا در یکی از رشته های تحصیلی: مهندسی کامپیوتر گرایش (نرم افزار، سخت افزار، معماری سیستم های کامپیوتر، سیستم های نرم افزاری، هوش مصنوعی و رباتیک) مهندسی.فناوری اطلاعات، مدیریت خدمات و توسعه فناوری  اطلاعات.

۱۰۲

کارشناس توسعه
فضای تبادل اطلاعات

بیرجند

۱

*

۱۰۳

کارشناس امنیت
فضای تبادل اطلاعات

بیرجند

۱

*

۱۰۴

کارشناس توسعه، نصب و نگهداری

کارشناس ارتباط و مخابرات

بیرجند

۱

*

دارا بودن دانشنامه لیسانس، فوق لیسانس یا دکترا در یکی از رشته های تحصیلی: مخابرات (کلیه گرایشها)، مهندسی برق گرایش (الکترونیک، سیستمهای دیجیتال)، کارشناس کاربردی مخابرات (سوئیچ ، انتقال).

۱۰۵

کارشناس بازبینی شبکه های رادیویی و بازرسی فنی تجهیزات ارتباطی

بیرجند

۱

*

۱۰۶

کارشناس پایش و اندازه گیری امواج

بیرجند

۱

*

۱۰۷

کارشناس نظارت بر اپراتورهای دولتی و غیردولتی

بیرجند

۱

*

*

۱۰۸

کارشناس آمار و اطلاعات

بیرجند

۱

*

*


 

  • شرایط عمومی استخدام
  • داشتن تابعیت ایران
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  • عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
  • نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر
  • دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی و یا مدرک همتراز (برای مشاغلی که مدرک همتراز در شرایط احراز آنها پیش بینی شده است)
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای کاری که استخدام می شوند
  • التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • شرایط اختصاصی استخدام  

داشتن حداقل سن بیست سال و حداکثر سی سال تمام تا آخرین روز مهلت ارسال مدارک
تبصره : موارد ذیل به شرط ارائه تأییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف )داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل ( از تاریخ ۱۳۵۹/۶/۳۱ لغایت ۱۳۶۷/۵/۲۹) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند ، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل
ب)افراد خانواده  معظم شهدا ، آزادگان ، مفقود الأثرها،جانبازان از کار افتاده کلی که قادر به کار نمی باشند شامل : همسر ، فرزندان ،پدر ، مادر خواهر و برادر تا میزان ۵ سال
ج)فرزندان شهدا ،فرزندان جانبازان (۲۵ درصد و بالاتر )و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند ،از شرط حداکثر سن معاف می باشند
د)داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها

 

  • مدارک مورد نیاز :
  • تکمیل برگ درخواست شغل
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی
  • تصویر کارت ملی
  • تصویر صفحه اول شناسنامه (در صورت داشتن توضیحات ، تصویر صفحه آخر)
  • تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه برادران )، تاریخ پایان خدمت یا معافیت باید قبل از تاریخ آخرین مهلت ارسال مدارک باشد
  • رسید بانکی مبنی بر پرداخت مبلغ ۹۰.۰۰۰ ریال به حساب جاری ۹۸۰ خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی ایران به عنوان حق شرکت در آزمونهای تخصصی و علمی داوطلبان استخدام (ایثارگران ۵۰درصد مبلغ مذکور را می پردازند و فرزندان شاهد از پرداخت مبلغ مذکور معاف می باشند)
  • دو قطعه عکس ۴*۳ جدید ،تمام رخ ،پشت نویس شده ،(یک قطعه عکس روی برگ ثبت نام الصاق شود)
  • مدارک دال بر ایثارگری  و معلولیت (معلولین عادی با ارائه گواهی از سازمان بهزیستی و حسب مورد از مراجع ذی ربط)
  • مدارک دال بر بومی بودن
  •  تصویر گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات
  • نحوه ارسال مدارک و مهلت ثبت نام :

 ثبت نام متقاضیان فقط بصورت الکترونیکی و از طریق نشانی اینترنتی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی به شرح ذیل انجام می پذیرد .
متقاضیان واجد شرایط، ملزم هستند از تاریخ درج آگهی روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۳ لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۱/۱۱/۲۶ نسبت به ثبت نام الکترونیکی به آدرس   skh.ict.gov.ir   اقدام نمایند .
به مدارک ناقص و یا مدارکی که پس از مهلت ثبت نام به هر طریق دیگری غیر از ثبت نام الکترونیکی ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود .

 

  • زمان و محل توزیع کارت :

کارت ورود به جلسه آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی در روزهای چهارشنبه مورخ  ۱۳۹۱/۱۲/۲ و پنجشنبه مورخ  ۱۳۹۱/۱۲/۳ از طریق سایت به آدرس:  skh.ict.gov.ir   قابل دریافت بوده و زمان و محل برگزاری آزمون بر روی کارت دریافتی به آگاهی داوطلبان خواهد رسید .لازم به ذکر است صدور کارت ورود به جلسه به منزله تأیید مدارک ارسالی نمی باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.

  • مواد آزمون عبارتند از:  

الف)آزمون توانمندیهای عمومی شامل :

  • معارف اسلامی (ضریب ۳)  ۲- زبان و ادبیات فارسی و ادبیات اداری (ضریب ۲) ۳- اطلاعات سیاسی و اجتماعی و مبانی قانونی (ضریب ۲)  که در مجموع به تعداد (۹۰) سوال به صورت چهار گزینه ای طراحی (بدون اعمال نمره منفی) خواهد بود.

تبصره: اقلیت های دینی از پاسخگوئی به سوالات معارف اسلامی معاف می باشند و امتیاز آن در سایر موارد آزمون توزیع می شود.
ب) آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب به تعداد ۴۵ سوال به صورت چهارگزینه ای ( بدون اعمال نمره منفی) خواهد بود.
ج) داشتن گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی در سطح متوسط (Intermediate )  و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات از مراکز معتبر تعیین صلاحیت شده. .

  • تذکرات :

۱۰۰ درصد سهمیه استخدامی به داوطلبان بومی تعلق دارد.
تبصره : بومی شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگیهای زیر باشند:
الف) محل تولد داوطلب با استان مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.
ب ) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب ( ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) بصورت پیوسته در استان مورد تقاضا، در استان طی شده باشد.
ج) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که استان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح )در استان مورد تقاضای شغل باشد و یا محل سکونت کنونی آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح )در استان مورد تقاضای شغل باشد.
د) فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و  نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات” کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران” به استان مورد تقاضابرای استخدام منتقل شده اند.
و) آن دسته از افرادی که حداقل سه سال تمام سابقه کار تمام وقت در دستگاههای اجرایی استان مورد تقاضا برای استخدام، با پرداخت حق بیمه داشته باشند.
تبصره: اولویت انتخاب داوطلبان با بومی شهرستان می باشد و در صورتی که داوطلب بومی شهرستان حد نصاب لازم برای قبولی را کسب نکرده باشد از داوطلبان بومی سایر شهرستانهای استان در صورت شرکت در آزمون مربوط به آن محل انتخاب می گردند.
توجه: داوطلبان موضوع این بند بایستی مدارک لازم را به همراه مدارک مورد نیاز ارسال نمایند.

  • از کل مجوز استخدامی ۳۰ درصد آن برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد که ۲۵ درصد آن از میان جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و جانبازان بیست و پنج درصد(۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت تخصیص می یابد. لازم به ذکر است ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران از سوی بنیاد شهید معرفی شده و جذب خواهند شد. فرزندان معظم شاهد و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر و فرزندان آزادگانی که از سوی بنیاد شهید معرفی نشده اند می توانند در این آگهی ثبت نام نموده و در صورت عدم تکمیل سهمیه از باقیمانده سهمیه اختصاصی بهره مند شوند.

همچنین بر اساس قانون اصلاح بند (و) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه، فقط فرزندان شاهد و جانباز ۲۵درصد و بالاتر و آزاده بالای یک سال اسارت از شرط جنسیت برای استفاده از سهمیه استخدامی معاف و دستگاههای مشمول این قانون موظفند بدون الزام به رعایت شرایط سنی، تحصیلی، معدل و آزمون و با احراز شرایط عمومی گزینش با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و از ابتدا آنان را به صورت رسمی قطعی استخدام نمایند.
مابقی مشمولین این بند که از سوی بنیاد شهید معرفی شده اند در حد باقیمانده سهمیه ۲۵ درصد، در آزمون استخدامی شرکت نموده و در رقابت با سایر افراد واجد شرایط این بند به ترتیب بالاترین نمره انتخاب خواهند شد.

  • پنج درصد (۵%)سهمیه استخدامی را نیز به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج درصد (۲۵%) و آزادگان زیر سه سال اسارت و خواهران و برادران شهدا اختصاص دارد. مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت .انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.

۱/۲- استخدام مازاد بر ۳۰درصد سهمیه ایثارگران از طریق رقابت با سایر داوطلبان واجد شرایط صورت خواهد گرفت.
۲/۲- ایثارگرانی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران کارت شناسایی دارند و افراد وابسته به آنان در صورت ارائه تصویر، نیازی به اخذ و ارائه گواهی از بنیاد ندارند.
۳/۲- در گواهی خانواده جانبازان می بایست جمله (عضو خانواده جانباز از کار افتاده کلی غیر قادر به کار) قید گردد در غیر اینصورت این افراد نمی توانند از مزایای مربوطه بهره مند گردند.
۴/۲-ایثارگران شامل رزمندگان با حداقل ۶ ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه های جنگ تحمیلی و نیز فرزندان و همسر آنان و فرزندان جانبازان زیر ۲۵ درصد و آزادگان زیر یکسال اسارت و خواهران و برادران شهدا می باشد که در صورت دارا بودن شرایط مندرج در آگهی، با رعایت قوانین مربوط از اولویت قانونی برخوردار خواهند بود.

  • معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم و دارا بودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.
  • انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون) را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.
  • کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندیهای عمومی صرفاً به منزله تأیید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.
  • افرادی که حد نصاب ۶۰% آزمون (توانمندیهای عمومی) را کسب نموده اند و پس از اعمال نمرات تخصصی به عنوان پذیرفته شده اولیه معرفی شده اند، باید حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه آزمون، گواهینامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فن آوری اطلاعات را ارائه نمایند. در صورت عدم ارائه مدارک مذکور در مدت تعیین شده افراد ذخیره جایگزین خواهند شد. در مواردی که استخدام و جذب بعد از آزمون اولیه منوط به انجام مصاحبه تخصصی و آزمون عملی باشد، پس از ارائه گواهی نامه مذکور و حداکثر ظرف مدت سه ماه از زمان اعلام نتیجه اولیه مصاحبه تخصصی یا آزمون عملی به عمل می آید.

۱/۶- کسانیکه فاقد گواهی نامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشد موظفند در یکی از مراکز تعیین صلاحیت شده که در بخش “اعتبار سنجی موسسات آموزشی” با عنوان “موسسات تعیین صلاحیت شده ” سایت مرکز آموزش مدیریت دولتی با آدرس: www.smtc.ac.ir  قابل مشاهده می باشد، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهی نامه مذکور را ارایه نمایند.

  • کارکنان غیر رسمی به ازای هر سال سابقه خدمت مربوط و مشابه از (۲)درصد و حداکثر (۲۰) درصد کل امتیاز در هر یک از مراحل آزمون استخدامی به صورت جداگانه برخوردار خواهند شد.
  • اولویت انتخاب داوطلبان در شرایط یکسان به ترتیب با شاغلین غیر رسمی (نام دستگاه استخدام کننده) داوطلبان بومی و شاغلین غیر رسمی مناطق محروم و دور افتاده برای همان مناطق خواهد بود.
  • به مدارک ارسالی توسط دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی بالاتر و پائین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل ( به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارسال مدارک بصورت ناقص بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل امتحان، مسابقه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می گردد.
  • اسامی پذیرفته شدگان پس از تأیید مراجع ذی صلاح از طریق سامانه کارمند ایران (پورتال مردم) به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.
  • انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد.

ثبت نام شما زمانی به پایان میرسد که کد رهگیری جهت دریافت کارت ورود به جلسه دریافت نمایید.

مهم؛ برای دریافت اطلاعات رشته های شغلی مورد نیاز بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید.

لینک ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

نظرات بسته شده است.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها