زمان ثبت نام دوره های کاردانی پودمانی علمی کاربردی

ثبت نام دوره های کاردانی پودمانی علمی کاربردی از ۲۰ بهمن آغاز می شود
معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت نام برای پذیرش دوره های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه ۱۳۸۸ از روز سه شنبه، ۲۰ بهمن ماه آغاز می شود و تا روز چهارشنبه ۲۸ بهمن ادامه خواهد داشت.

“حسین توکلی” روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: اطلاعیه سازمان سنجش درباره شرایط ، ضوابط ، تاریخ و چگونگی ثبت نام داوطلبان دوره های کاردانی پودمانی در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه، ۱۲ ، ۱۹ و ۲۶ بهمن ماه منتشر می شود و از فردا نیز بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
وی افزود: داوطلبان علاقه مند می توانند پس از ملاحظه شرایط ثبت نام، درصورت واجد شرایط بودن از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه، ۲۰ بهمن ماه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه، ۲۸ بهمن ماه به نزدیک ترین باجه پستی توزیع کننده مدارک ثبت نام مراجعه کرده و با پرداخت مبلغ ۵۵ هزار ریال به عنوان وجه ثبت نام، کارت اعتباری ثبت نام و یک جلد دفترچه راهنمای دوره های کاردانی پودمانی دریافت کنند.
توکلی به داوطلبان توصیه کرد پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام را که در صفحه ۱۴۲ این دفترچه به چاپ رسیده است تکمیل کنند و پس از اطمینان از صحت مندرجات آن، با مراجعه به سایت سازمان سنجش از روز سه شنبه، ۲۰ بهمن تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۲۸ بهمن ماه، مراحل نهایی ثبت نام اینترنتی خود را با تکمیل تقاضانامه الکترونیکی به انجام رسانند.
وی با اشاره به اینکه پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی علمی کاردانی پودمانی بهمن ماه ۱۳۸۸ در چهار گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجوی پودمانی، بدون برگزاری آزمون و در ۱۳۷ کدرشته ، یک هزار و ۵۷۹ کدرشته محل و ۳۷۴ مرکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می شود.
معاون سازمان سنجش آموزش کشور، ظرفیت پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن ماه ۱۳۸۸ را نزدیک به ۱۰۱ هزار نفر، ذکر کرد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها