رسیدگی به وضعیت استخدام امدادگران در هلال احمر

رئیس جمعیت هلال‌ احمر از تشکیل یک تیم ویژه برای بررسی وضعیت استخدام و معیشت امدادگران دارای درجه ایثار در این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند در جلسه شورای معاونین جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه به وضعیت امدادگران هلال‌احمر آگاه است، گفت: یک تیم برای بررسی و رفع مشکلات معیشتی و وضعیت استخدام امدادگران، تشکیل و رایزنی ها هم انجام شده است، امیدوارم این اقدامات نتیجه‌بخش باشد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، خدمات این جمعیت در طرح شهید سلیمانی و همچنین طرح توانمندسازی محلات آسیب‌پذیر را ارزنده خواند و خواستار توجه ویژه به تداوم و مشارکت فعالانه‌تر هلال‌احمر در این طرح با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری شد.
کولیوند بر لزوم ارتباط مستمر با خیرین و داوطلبان و برنامه‌ریزی برای جذب مداوم نیروهای داوطلب نیز تاکید کرد و گفت: تعامل با خیرین و داوطلبان مشارکت کننده در طرح‌ها و فعالیت‌های هلال‌احمر باید برنامه‌ریزی شده و پوشش رسانه‌ای مناسبی داشته باشد. همچنین، مدیران و مسئولان باید پاسخگوی انتقادات و شبهات کارکنان و مخاطبان هم باشند. در واقع تکلیف ما حمایت از نیروی انسانی و حفظ کرامت آنها است، بنابراین باید موضوعات مربوط به کارکنان مورد بررسی دقیق قرار گیرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر، توجه به موضوع عفاف و حجاب در این جمعیت را بسیار مهم دانست و افزود: در جامعه ارزشی وقتی حضور داریم باید به ارزش‌های آن هم واقف باشیم و تلاش کنیم با رعایت کرامت و عزت کارکنان، در این زمینه به یک الگو در کشور تبدیل شویم.
کولیوند تاکید کرد: انتظار دارم جلسات، همایش‌ها و گردهمایی‌هایی که در هلال‌احمر برگزار می‌شود، ارزش‌افزوده داشته باشد. بنابراین در برنامه‌ریزی‌ها باید دقت بیشتری داشته و هم‌افزایی خوبی ایجاد شود. همچنین باید با همراهی زیرمجموعه هلال‌احمر با روابط عمومی، برنامه‌ها و فعالیت‌های عملیاتی جمعیت، پوشش رسانه‌ای مناسب و انعکاس بیشتری در جامعه پیدا کند.
رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص همکاری این جمعیت در امر واکسیناسیون سراسری گفت: هلال احمر همواره در کنار وزارت بهداشت در راستای مقابله با کرونا حضور داشته و در همین راستا مراکز مستقل تزریق واکسن از چند ماه پیش راه اندازی شد که هم اکنون ۲۱ مرکز مستقل هلال احمر به فعالیت خود با تمام توان ادامه می دهند.
وی افزود: در ۲۱ مرکز مستقل واکسیناسیون هلال احمر هم اکنون ۵۲۰ نیروی هلال احمر شامل داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال احمر، مراحل مختلف تزریق واکسن را انجام می دهند که در این مراکز به ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر واکسن تزریق شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: همچنین هلال احمر در ۱۲۴ مرکز تجمیعی واکسیناسیون به کمک دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور رفته است که در این مراکز نیز از ۲ هزار و ۱۳۰ نیرو استفاده شده است که در واکسیناسیون بیش از ۱۰ میلیون نفر همکاری کرده اند.
کولیوند با اشاره به این که هلال احمر در پشتیبانی، ثبت نام و تزریق واکسن در مراکز تجمیعی همکاری می کند، گفت: در تهران نیز دو مرکز مستقل هلال احمر شهرستان تهران و مجتمع دارویی درمانی هلال نیز همچنان تزریق واکسن را با تمام توان ادامه می دهند و این فعالیت ها تا پایان واکسیناسیون سراسری تداوم خواهد داشت تا باری از دوش کشور به همت پرسنل و داوطلبان هلال احمر برداشته شود.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها