فرصت مجدد برای ثبت نام در کنکور ۹۷

اظهار کرد: بر اساس ضوابط تعیین شده برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۷ جهت پذیرش در دوره های روزانه نوبت دوم، نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی از روز اول بهمن ماه ۹۶ آغاز و شانزدهم بهمن ماه پایان پذیرفت.

وی ادامه داد: اطلاعات داوطلبانی که در مدت تعیین شده ثبت نام کرده اند از فردا یکشنبه سیزدهم اسفند ماه ۹۶ لغایت چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و همه متقاضیان مذکور ضرورت دارد در مهلت تعیین شده و با مطالعات دقیق دفترچه راهنما نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامی و ویرایش آنها اقدام کنند.

توکلی عنوان کرد: برای داوطلبانی که به هردلیل موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۷ نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که از فردا سیزدهم اسفند ماه لغایت  چهارشنبه شانزدهم اسفند ماه ۹۶ با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۷ اقدام کنند.

وی یادآور شد: برای ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۷ داوطلبان ضرورت دارد با خرید کارت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش  اقدام کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها