راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد پرستاری ویژه اورژانس بیمارستانی

رییس انجمن پرستاری ایران خبر داد:
راه‌اندازی دوره کارشناسی ارشد پرستاری ویژه اورژانس بیمارستانی

رییس انجمن پرستاری ایران از تشکیل کار گروهی برای راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد پرستاری ویژه بخش اورژانس‌های بیمارستانی خبر داد و گفت: این امر در راستای بهینه سازی بخش‌های اورژانس بیمارستانی اجرا می‌شود.

دکتر ابوالفضل جاریانی در گفت‌وگو با خبرنگار «بهداشت و درمان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از موافقت معاونت آموزشی وزارت بهداشت برای راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد پرستاری در بخش اورژانس با دو گرایش تریاژ و پرستاری اورژانس خبر داد و گفت: انجمن پرستاری ایران هم برای استفاده نظرات جامعه پرستاری سراسر کشور به راه‌اندازی کانون پرستاران اورژانس اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه انجمن پرستاری ایران از کلیه اعضای پرستاری و علاقمند به شرکت و عضویت در کانون می‌توانند با این انجمن تماس بگیرند، گفت: پرستاران می‌توانند به صورت رایگان عضو این کانون شوند.

رییس انجمن پرستاری ایران در پایان یادآور شد: انجمن پرستاری ایران با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت پزشکی، معاونت آموزشی وزارت بهداشت، شورای بورد پرستاری و مدیر دفتر امور پرستاری وزارت بهداشت و انجمن علمی طب اورژانس، کار گروهی را برای راه اندازی رشته کارشناسی ارشد پرستاری ویژه بخش اورژانس‌های بیمارستانی تشکیل داد.

http://isna.ir/ISNA/NewsView.aspx?ID=News-1491092&Lang=P

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها