جزئیات برگزاری آزمون دوره های کاردانی ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته علمی کاربردی

دکتر توکلی معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: آزمون دوره های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در صبح روز جمعه ۱۴ اسفند و آزمون دوره‌های کاردانی در بعدازظهر همان روز در ۲۲۸شهرستان کشور برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ ‌کارت‌های‌ شرکت در آزمون کلیه‌ داوطلبان از روز سه شنبه ۱۱اسفند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می‌شود و داوطلبان باید با درج اطلاعات مندرج بر روی کارت اعتباری ثبت نام خود و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کد رهگیری یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه کرده و براساس نیمروز برگزاری، تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چگونگی رفع نقص کارت شرکت در آزمون

معاون سازمان سنجش درباره چگونگی رفع نقص کارت داوطلبان نیز گفت:‌ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون ، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۱۲ ، ۱۳ و ۱۶(شامل نام خانوادگی ، نام ،سال تولد، شماره شناسنامه،کد ملی ، وضعیت داوطلب، کداشتغال و کدرشته محلهای انتخابی بر اساس اولویت علاقه ) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور از طریق لینک مربوط در سایت سازمان سنجش حداکثر تا ۱۳ اسفند نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند البته چنانچه موارد اصلاح شده مغایر با ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام باشد مورد یا موارد اصلاحی لحاظ نخواهد شد.

وی ادامه داد: در صورتی که نسبت به بندهای ۳، ۷، و ۹ (جنس، معلولیت، ومعارف) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند.

به گفته توکلی، همچنین چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلب فاقد عکس می باشد و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله ، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و اشتباه عکس می‌باشد ضروری است طی روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند با به همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص ‌حوزه مربوطه مراجعه کنند تا مشکل برطرف شود.

توکلی همچنین گفت:‌ داوطلبانی که در هنگام ثبت نام متقاضی سهمیه ایثارگران شده و در کارت شرکت در آزمون آنان سهمیه ایثارگران درج شده، چنانچه سهمیه مذکور توسط ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگیرد از سهمیه ایثارگران حذف و در سهمیه آزاد گزینش خواهند شد.

معاون سازمان سنجش در خاتمه با تاکید بر اینکه داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف، پیجر، تلفن همراه، بی سیم، جزوه، کتاب، یادداشت و ماشین‌حساب به جلسه آزمون خودداری کنند، به ایسنا اظهار کرد: تنها داوطلبان کد رشته‌های گروه صنعت از دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته و کد رشته‌های حسابداری (کد۳۵۴) و پست (کد۳۶۱) در گروه مدیریت و خدمات اجتماعی می‌توانند از ماشین حساب غیربرنامه‌ریزی شده استفاده کنند.

منبع خبر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. دیودار گفت:

    آیا رشته ی حقوق ثبتی هم کارشناسی نا پیوستش اومده ؟

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها