تغییر نحوه جذب هیئت علمی دانشگاه آزاد

مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت علوم از راه اندازی هیئت های استانی جذب عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: با تشکیل این هیئت ها جذب عضو هیئت علمی در این دانشگاه مانند سایر دانشگاههای دولتی از طریق فراخوان انجام می شود.
رضا عامری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در آخرین گزارش هیئت های نظارت و ارزیابی از دانشگاه آزاد، کمبود عضو هیئت علمی تمام وقت یکی از مشکلات این دانشگاه به شمار می رفت از این رو دانشگاه آزاد باید برای رفع این مشکل با استفاده از بورس و ایجاد انگیزه برای جذب عضو هیئت علمی تلاش کند.
آغاز به کار هیئتهای استانی جذب عضو هیئت علمی در دانشگاه آزاد
وی اظهار داشت: از سوی دیگر هیئت های جذب استانی در دانشگاه آزاد نیز تشکیل شده و از این پس فرایند جذب عضو هیئت علمی در این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاهها با صدور فراخوان انجام می شود.
ارتقای مربیان دانشگاه آزاد به استادیاری با اعطای بورسیه
مدیر کل نظارت و ارزیابی وزارت علوم گفت: همچنین تلاش می کنیم در دانشگاه آزاد با ارتقای مربیان به استادیار هرم اعضای هیئت علمی نیز ارتقا یابد.
وی افزود: برای این منظور دانشگاه آزاد نیز مانند سایر دانشگاههای دولتی که هم اکنون به بورسیه کردن مربیان برای ارتقای آنها به سطح استایاری تلاش می کنند، اقدام کند.
تنها ۳۵ درصد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد استادیار به بالا هستند
وی اظهار داشت: در دانشگاه آزاد تنها ۳۵ درصد اعضای هیئت علمی استادیار به بالا هستند که این درصد باید طی ۵ سال آینده به ۶۰ درصد ارتقا یابد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها