تربیت ۱۶۸ هزار و ۶۵۲ نفر در دانشگاه فرهنگیان

رئیس دانشگاه فرهنگیان در سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور با بیان اینکه ناگزیز هستیم تا سال ۱۴۱۰ معلم تربیت کنیم خبر داد دانشگاه فرهنگیان به ازای بازنشستگی فرهنگیان ا ۱۶۸ هزار و ۶۵۲ نفر تربیت کرده است.

به گزارش بازارکار ، حسین خنیفر در اجلاس ۳۵ روسای آموزش و پرورش با اشاره به برنامه توسعه شایستگی‌های حرفه ای منابع انسانی با تاکید براینکه ناگزیز هستیم تا سال ۱۴۱۰ معلم تربیت کنیم افزود: سناریوهای مختلفی برای تربیت معلم وجود دارد که تماما از مسیر دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی می‌گذرد. برای پاسخگویی به نیازهای آموزش و پرورش باید تامین نیرو داشته باشیم.
خنیفر ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان به ازای بازنشستگی‌ها ۱۶۸ هزار و ۶۵۲ نفر تربیت کرده است. این دانشگاه در مقام تربیت کننده است نه برنامه ریزی نیروی انسانی. لزوم برنامه ریزی از سوی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.
رئیس دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: گزینش و استخدام در اختیار این دانشگاه نیست تغییر روندها در جذب دانشجویان از سوی وزارت آموزش و پرورش است، همچنین تغییرات سن و سایر شرایط پذیرش داوطلبان با وزارت و نهاد گزینش و شورای عالی آموزش و پرورش است.
وی اضافه کرد آمادگی داریم برای مهدکودک‌ها برنامه درسی بنویسیم و محتوای درسی متناسب با سرفصل‌ها داشته باشیم.

منبع : بازارکار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها