آزمون استخدامی شرکت کشتیرانی ساحل قشم

آزمون استخدامی شرکت کشتیرانی ساحل قشم

⁉️برای اولین بار در کشور

جذب ۳۷۶ نفر خانم و آقا
داوطلبین محترم میتوانند از امروز، مورخ ۱۷ آذر ماه ۱۳۹۷ لغایت۲۹آذر ماه در آزمون استخدامی ثبت‌نام کنند

آزمون استخدامی

آزمون استخدامی شرکت بادبان دریای ساحل قشم سال ۹۷ با همکاری دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد قشم زیر نظر اداره کار منطقه آزاد قشم

شرکت بادبان دریای ساحل قشم به اطلاع کلیه فارغ التحصیلان دانشگاهی رشته های علوم انسانی زبان انگلیسی، فنی و مهندسی، و… میرساند که این شرکت. در صدد است من باب تکمیل کادر پرسنلی خود از میان خانم ها و آقایان آزمون استخدامی برگزار نماید ثبت نام آزمون در تاریخ ۱۷/۹/۹۷ لغایت ۲۷/۹/۹۷در سایت سازمان تعاونی کارکنان سنجش به آدرس Www.sanjeshserv.ir مراجعه نمایند. داوطلبان عزیز برای دانلود شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون فایل فراخوان آزمون را از این محل دانلود و مطالعه نمایید.
لطفا توجه نمایید:با توجه به حجم بالای حضور داوطلبین، در ساعات پایانی ثبت نام ، و احتمال بروز هر گونه مشکل در مراحل ثبت نام (ناقص بودن مدارک و …)از داوطلبان گرامی تقاضا میگردد که در روزهای ابتدایی به سایت سازمان تعاونی سنجش مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند، لازم به ذکر است که داوطلبین در بازه زمانی ثبت نام (۱۷/۰۹/۹۷ لغایت ۲۷/۰۹/۹۷) در تمامی ساعات شبانه روز میتوانند اقدام به ثبت نام نمایند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تماس روابط عمومی شرکت به شماره ۰۶۱۳۳۷۹۸۱۸۶در ساعات اداری (۸صیح لغایت ۱۴)، تماس بگیرند. و همچنین پست الکترونیک [email protected] بصورت ۲۴ ساعته پاسخ گوی هر گونه سوال و درخواست شما داوطلبان گرامی میباشد

مطالعه فایل شرایط شرکت در آزمون

کارپرداز غیر حضوری نماینده شرکت در بندر ذکر شده به منظور انجام امور ازقبیل :شرکت در جلسات ، تامین بار ، هندلینگ شناور و …. میباشد ، لازم به ذکر است که برای افراد قبول شده در این شغل کلاس توجیهی ۳ روزه گذاشته میشود

جدول زمانی و نکات مهم

  • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز شنبه ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ لغایت روز سه شنبه ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ می باشد
  • زمان برگزاری آزمون : عصر پنجشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ می باشد
  • ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.
  • توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
  • توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۶ رقمی  و کد پیگیری ثبت نام ۱۵ رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره ۰۶۱-۳۳۷۹۸۱۸۶ حاصل نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۰۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۵:۳۰ بجز ایام تعطیل
  • توجه ویژه : داوطلبان بایستی سریال ثبت نام ۱۲ رقمی سیستم ثبت نام آزمون استخدامی شرکت بادبان دریای ساحل قشم سال ۱۳۹۷ به مبلغ ۱/۳۳۰/۰۰۰ریال معادل یکصد و سی وسه هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

توصیه‌های مهم به داوطلبان گرامی

  • ۱- داوطلبان باید اطلاعیه ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند
  • ۲- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت نام را داشته باشند.
  • ۳- داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  • ۴- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می‌باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.
  • ۵- برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایند.
  • ۶- داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.
  • ۷- داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.
  • ۸- توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

برای دانلود فایل ورد فراخوان و شرایط شرکت در آزمون اینجا را کلیک کنید

برای مشاهدهفایل PDF فراخوان و شرایط شرکت در آزمون اینجا را کلیک کنید

برای ثبت‌نام به آدرس زیر مراجعه نمایید
لینک سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید
لینک سایت

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۶)

  1. فراهانی گفت:

    با سلام
    ببخشید مزاحم شدم
    اول اینکه چرا ملت را سرکار گذاشتید شما که خودتان قبل از ازمون تمام نفرات استخدامی مشخص بود چرا ازمون گرفتید و نفری ۱۳۰ تومان هزینه رو دست ملت گذاشتید این پول کجا رفت ؟؟؟
    دوم وقتی ازمون از طریق سازمان سنجش گرفته میشه چرا اعلام نمیشه و شما خودتان دست کاری ها را می کنید و مشخص نمیشه سازمان سنجش چه کاره است ؟؟
    سوم اینکه از سازمان سنجش می پرسیم چرا شما اعلام نمی کنید می گوید کشتیرانی نگذاشته ما اعلام کنیم؟؟

  2. گرگان گفت:

    زمان تقریبی نتایج؟؟؟

  3. گرگان گفت:

    سلام
    ازمون تو تهران هم برگزار میشه؟
    مهندس سومی

  4. علی گفت:

    سلام این شرکت خصوصی اصلا معلوم نیست که مال کی است که زیر نظر منطقه ازاد قشم باشه هی داره تاریخ ثبت نام را تمدید میکنه مبادا فقط قضیه پول جوع کردن باشه قضیه بو ناک است یکی کمکم کنه

  5. ashkan گفت:

    اطلاعیه بنادر و دریانوردی قشم در مورد آزمون استخدامی اخیر شرکتی در این جزیره

    ۲۱ آذر ۱۳۹۷

    اطلاعیه

    در تماس های مکرر مخاطبین محترم نسبت به نشر آگهی های استخدامی توسط شرکت های مختلف مبنی بر جذب نیروی کار دریایی با آزمون و استخدام آنها، لازم است نسبت به صحت این آگهی ها قبل از ثبت نام و واریز وجه، تحقیقات لازم را به عمل آورید. لازم به ذکر است که طبق قانون، کلیه آزمون های استخدامی توسط سازمان سنجش بطور متمرکز و اطلاع رسانی در سایت آن سازمان به آدرس http://www.sanjesh.org انجام می گیرد و مابقی آگهی های استخدامی، دارای هیچ گونه اعتباری نمی باشد.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها