اعلام شرایط و ضوابط شرکت فرهنگیان در آزمون کاردانی به کارشناسی

شرایط و ضوابط شرکت فرهنگیان در آزمون کاردانی به کارشناسی اعلام شد

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور شرایط و ضوابط شرکت فرهنگیان شاغل رسمی و پیمانی آموزش و پرورش در کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۸۹ را اعلام کرد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: دارا بودن حکم کارگزینی مبنی بر استخدام رسمی یا پیمانی وزارت آموزش و پرورش در زمان ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ضروری است.

وی اظهار داشت: داشتن موافقتنامه کتبی مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل شاغلان رسمی یا پیمانی از اداره آموزش و پروش محل خدمت، دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی مورد تأیید وزارت علوم یا گواهی فراغت از تحصیل حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریورماه و عدم اشتغال به تحصیل در هر یک از دوره های تحصیلی کاردانی، کارشناسی و بالاتر در دانشگاههای و موسسات اموزش عالی دولتی یا غیردولتی در زمان شروع به تحصیل و طول دوره تحصیلی برخی از شرایط ثبت نام فرهنگیان در آزمون کاردانی به کارشناسی است.

معاون سازمان سنجش افزود: دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و یا بالاتر ( معادل یا غیرمعادل) مجاز به ثبت نام نیستند.

وی اظهار داشت: چنانچه آمار پذیرفته شدگان برای تشکیل کلاس به حد نصاب لازم نرسد، قبولی این افراد در آزمون کان لم یکن تلقی می شود.

توکلی افزود: کلیه رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان در گروههای مختلف امتحانی، مخصوص شاغلان رسمی و یا پیمانی واجد شرایط آموزش و پرورش است، لذا سایر داوطلبان اعم از قراردادی، قرارداد تطبیقی نهضت سواد آموزی، شرکتی، حق التدریس و … مجاز به انتخاب این رشته ها نبوده و در صورت انتخاب و قبول شدن، قبولی آنان کان لم یکن تلقی می شود.

وی ادامه داد: با توجه به ممنوعیت اعطای مأموریت آموزشی، فرهنگیان باید محل تحصیل خود را طوری انتخاب کنند که ضمن انجام کار موظف خود بتوانند ادامه تحصیل نیز بدهند.

به گزارش مهر، ثبت نام در آزمون ورودی کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۸۹ از روز گذشته ۳ اسفند آغاز شده و تا روز یکشنبه ۹ اسفندماه ادامه خواهد داشت بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده این آزمون صبح و عصر روز پنجشنبه ۷ مردادماه برگزار خواهد شد.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=1039458

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها