اعلام زمان برگزاری مرحله دوم آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۱۳۸۹

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش حمیدرضا حاجی بابایی عصر روز جمعه با حضور در مدرسه شهید صدوقی آموزش و پرورش منطقه ۲ کرج در جریان بازدید از آزمون استخدامی با خبرنگاران مصاحبه داشت و طی آن گفت: حدود ۶۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند و این آزمون یکی از بزرگترین آزمون‌های استخدامی در کشور می‌باشد. آموزش و پرورش برای برگزاری این استخدام بیش از ۳ هزار حوزه امتحانی را در سراسر کشور فعال نموده است که بزرگترین حوزه آن مربوط به شهرستان‌های تهران است….

وی درخصوص نحوه‌ی پذیرش شرکت‌کننده ها در این آزمون گفت: برای استخدام ۴۰ هزار نفر در مرحله اول ۳ برابر ظرفیت استان‌ها افراد پذیرش خواهند شد که رقمی در حدود ۱۲۰ هزار نفر انتخاب خواهند شد و در نیمه دوم تیرماه در مرحله دوم این آزمون شرکت خواهند داشت.

حاجی بابایی در مورد نحوه برگزاری این آزمون گفت: با همت همه کارکنان عزیز این آزمون بدون دغدغه برگزار گردید و خبرهای رسیده از استان‌ها حاکی از آن است که آزمون در نهایت امنیت در حال برگزاری است و سوال‌ها بدون هیچ گونه خطائی در امنیت کامل در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفته است و ما در مقابل مردم خودمان در واقع فرزندان آنها امانتداری خواهیم کرد.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درخصوص اولویت‌های تضمین دهنده برای افراد شرکت‌کننده در این آزمون گفت: مرحله اول آزمون علمی است سوالات عمومی و تخصصی می‌باشند و در مرحله دوم نیز سوالات تخصصی‌تر خواهند شد.

وی در ادامه افزود: افراد پذیرفته شده در کنار داشتن مهارت معلمی به مدت ۲ ماه در کلاس‌های مهارت‌آموزی و در طول سال تحصیلی و حتی تابستان‌ها در کلاس‌های ویژه‌ای شرکت نموده و آموزش‌های تخصصی‌تری را خواهند دید.

حاجی بابایی درخصوص استخدام شهر تهران گفت: در شهر تهران استخدام نداریم و معتقد نیستیم که در شهر تهران با کمبود نیرو مواجه هستیم ممکن است در مواردی معلمین ورزش و مشاوره مشکلاتی داشته باشیم که آن هم معتقدیم با ساماندهی مناسب و مجدد فرهنگیان شهرتهران بتوانیم این مشکلات را نیز برطرف نماییم.

همچنین استخدام‌های اخیر در شهرستان‌های تهران پشتوانه خوبی برای شهر تهران می‌باشند و می‌توان با جابجایی برخی از نیروهای متخصص با رعایت ضوابط و نقل و انقالات بتوانیم کمبودها را جبران نماییم.

وی در پایان درخصوص مصوبه مجلس پیرامون استخدام ۵ هزار مربی بهداشت گفت: مصوبه مجلس اقدام بسیار مثبتی بود که در صدد هستیم با همفکری با نمایندگان و کمیسیون‌های مربوط بتوانیم ابهامات بوجود آمده در این خصوص را رفع نماییم ولی همچنان بنده به برگزاری آزمون‌های استخدام در این زمینه هستیم.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها