اعتراض به نتایج شرکت نفت ٩١

دوستان این صفحه مخصوص درخواست ها و اعتراضات شما نسبت به نتایج است

لطفا در ارسال نظرات رعایت مسائل را فراموش نکنید

دوستان برای پیگیری توسط مسئولین و صدا و سیما لطفا این صفحه را به وب گردی ۲۰:۳۰ ، باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت نفت  و… ارسال نمایید

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت در سال ۹۲:

مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران از تشکیل ستاد پاسخگویی به داوطلبان معترض به نتایج آزمون کتبی استخدامی صنعت نفت در سال ۱۳۹۲ خبر داد.

عباس خنیفر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد: مدیریت منابع انسانی به منظور پاسخگویی به سوالات و شبهات داوطلبان معترض و همچنین شفاف سازی فرآیند پردازش نتایج، ستادی در اداره تامین نیروی انسانی مستقر در ساختمان مرکزی پنجم شرکت ملی نفت ایران تشکیل داده است.

خنیفر افزود: داوطلبان می توانند برای پاسخگویی به نتایج اعتراض های خود به این ستاد مراجعه کنند.

به گزارش NIOC، معترضان به نتایج آزمون استخدامی نفت می توانند برای ثبت و پیگیری اعتراض خود به ستاد پاسخگویی به شکایات و اعتراضات به نتایج آزمون به نشانی تهران، خیابان طالقانی، نرسیده به پل حافظ، ساختمان شماره ۱۷۵، مرکزی پنجم شرکت ملی نفت ایران، طبقه سوم، واحد آزمون اداره تامین نیروی انسانی مراجعه کنند.

داوطلبان همچنین می توانند با شماره های ۶۱۶۲۶۳۰۹، ۶۱۶۲۶۳۲۷، ۶۱۶۲۶۳۲۰ و ۶۱۶۲۶۳۰۴ تماس حاصل فرمایند.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی شرکت نفت در سال ۹۱:

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت اعلام کرد:

شرایط اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی، زمان گزینش و طب صنعتی مدیریت توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در پی اعلام نتایج آزمون استخدامی این شرکت، در پاسخ به بخشی از سوالات داوطلبان به تشریح جزئیات شرایط اعتراض به نتیجه آزمون، زمان اعلام گزینش و طب صنعتی پرداخته است.

عباس خنیفر مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت در گفتگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت(MOP)، درخصوص شرایط اعتراض به نتیجه آزمون استخدامی گفت: کسانی که به نتیجه آزمون شرکت ملی نفت اعتراض دارند می‌توانند به ستادی که به همین منظور در اداره تامین نیروی انسانی این شرکت تشکیل شده است، مراجعه کنند.

وی افزود: همچنین کسانی که نمی‌توانند به ستاد یادشده مراجعه کنند، می‌توانند اعتراض خود را از طریق شماره ۰۲۱۶۶۹۶۹۵۶۷ فکس کنند.

زمان اعلام گزینش و طب صنعتی

وی درخصوص زمان اعلام گزینش و طب صنعتی تصریح کرد: تا پایان امسال برای انجام مراحل استخدامی از طریق شرکت مصاحبه کننده با داوطلبان تماس گرفته خواهد شد.

به گفته مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت، هماهنگی برای زمان انجام مراحل استخدامی از جمله طب صنعتی بر عهده شرکت‌های فرعی دارنده مجوز است.

چگونگی ارزیابی داوطلبان در مرحله مصاحبه

خنیفر در پاسخ به این پرسش که ارزیابی داوطلبان درمرحله مصاحبه بر چه اساسی بوده است؟ خاطرنشان کرد: ارزیابی داوطلبان در مرحله مصاحبه بر اساس سوالات فنی / تخصصی و فناوری اطلاعات و رایانه و دانش زبان انگلیسی بوده است.

وی با بیان اینکه امتیازهای ویژه مانند افراد بومی و ایثارگران مطابق دستورالعمل و ضوابط استخدام درهر مرحله که به نفع داوطلب باشد (آزمون یا مصاحبه) اعمال شده است، خاطرنشان کرد: با هماهنگی به عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران نتایج تخصیص داوطلبان پذیرفته شده به آن بنیاد اعلام شده است که داوطلبان برای اطلاع از نتایج می‌توانند به بنیاد یاد شده مراجعه کنند.

این مقام مسئول با بیان اینکه شروع به کار افراد پذیرفته شده پس از انجام همه مراحل از جمله تائیدیه هسته گزینش، تائیدیه طب صنعتی و تائیدیه مدرک تحصیلی مجاز است، افزود: مدت زمان انجام تشریفات استخدامی حدود چهارماه است، داوطلبان آزمون پس از انجام مراحل استخدامی به صورت پیمانی جذب می‌شوند و پس از طی موفقیت‌آمیز دوره کارآموزی به رسمی تغییر وضعیت می‌یابند.

به گفته وی، مسئولیت آموزش‌های بدو استخدام نیروهای جذب شده بر عهده شرکت‌های جذب کننده نیرو و آموزش مرکزی شرکت ملی نفت است که محل برگزاری این دوره‌ها بسته به شرایط متفاوت خواهد بود.

مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در خصوص افرادی که در مصاحبه قبول نشده‌اند، تصریح کرد: در صورت تکمیل نکردن ظرفیت و یا صدور مجوز استخدامی جدید، استفاده از کسانی که در مصاحبه‌های استخدامی پذیرفته نشده‌اند در صورت کسب امتیازهای لازم امکان پذیر است.

وی در پایان تصریح کرد: داوطلبان استخدام پس از انعقاد قرداد پیمانی می‌توانند از خدمات بهداشتی، درمانی و رفاهی شرکت استفاده کنند.

 

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها