استخدام ۲۰۰ نفر نیروی انسانی موردنیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان‌ها

مدیرکل توسعه منابع انسانی بنیاد اعلام کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری برای رفع کمبود نیروی انسانی، ۲۰۰ نفر را برای شهرستان‌های فاقد نیروی موردنیاز از طریق آزمون استخدامی سراسری دستگاه‌های اجرایی که توسط جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود جذب می‌کند.

مهدی ریاحی کیا با اشاره به مجوز صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد بند «ج» ماده ۲۴ قانون مدیریت خدمات کشوری جهت به‌کارگیری مشمولین بند «ج» ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران (فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر) گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری برای تأمین و رفع کمبود نیروی انسانی، ۲۰۰ نفر را برای شهرستان‌های فاقد نیروی موردنیاز از طریق آزمون استخدام سراسری جهاد دانشگاهی جذب می‌کند.
وی افزود: جذب متقاضیان پس از قبولی در آزمون و انجام مصاحبه علمی و تخصصی صورت می‌پذیرد و تاریخ ثبت‌نام و برگزاری آزمون متعاقباً از طریق جهاد دانشگاهی اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.
گفتنی است متقاضیان برای آگاهی از زمان ثبت نام و برگزاری آزمون به سایت جهاد دانشگاهی به نشانی www.acecr.ac.ir و سایت ثبت نام در آزمون به نشانی www.hrtc.ir مراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها