باور کنیم که نیروی انسانی خیلی بیشتر از ارز، دلار و طلا ارزش دارد

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با تاکید بر اینکه تولید ثروت در کشور برعهده نیروی انسانی است گفت: نیروی انسانی نقش موثر و ارزشمندی در تولید و سرمایه منابع ملی کشور دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وبدا، مهندس طاهر موهبتی در دیدار با کارکنان بیمه سلامت ایران اداره کل آذربایجان غربی و بیمه آتیه سازان حافظ این استان، اظهار داشت: متاسفانه علیرغم اینکه منابع علمی بسیاری درباره ارائه رفتار اداری با نیروی انسانی نوشته شده است ولی در میدان عمل از جمله در عرصه رفتار خصوصی، اجتماعی وعمومی توفیقات ارزشمندی را به دست نیاورده ایم.

وی تصریح کرد: براساس آخرین گزارش های برنامه توسعه سازمان ملل متحد در کشورهایی مانند آلمان و ژاپن،  نیروی انسانی ماهر در تولید ثروت، ۸۰ درصد تاثیر گذار و ارزشمند بوده اند. در کشور ترکیه نقش نیروی انسانی در موفقیت ها و پیشرفت های آن، ۷۳ درصد بوده اما براساس گزارش های ارائه شده این نقش برای ایران، ۳۲ درصد است.

وی ادامه داد: نقش ما به عنوان متولیان و مسئولان سازمان بیمه سلامت در استفاده بهینه و شکوفایی استعدادهای نیروهای انسانی بسیار مهم است و باید باور کنیم که نیروی انسانی خیلی بیشتر از ارز، دلار و طلا ارزش دارد. تولید ثروت در هر کشوری بر عهده نیروی انسانی است و باید به راحتی این نگاه را به همه منتقل کنیم.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: متولیان و مسئولان سازمان در عین رعایت مقررات برای رسیدن به اهداف و پیشرفت، باید آن را به سمت و نفع نیروهای انسانی سوق دهند.

وی با تاکید بر اینکه تولید ثروت برعهده نیروی انسانی است افزود: نیروی انسانی نقش موثر و ارزشمندی در تولید و سرمایه منابع ملی کشور دارد و همه باید برای ارتقا و سلامت آن تلاش کنیم.

مهندس موهبتی اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی ما می تواند در تربیت نیروی انسانی فعال برای رسیدن به اهداف سازمانی مهم و تاثیر گذار باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها