استخدام نیروی پیمانکار در پالایشگاه سرخس

با موافقت معاونت منابع انسانی وزارت نفت، پالایشگاه گاز هاشمی نژاد با برگزاری آزمون برای استخدام ۱۵۲ کارمند پیمانکاری اقدام کرد.

به گزارش پانا نیوز به نقل از پالایشگاه گاز هاشمی‌نژاد، سید ماشاالله بامشکی با اشاره به برگزاری آزمون به کارگیری نیروهای پیمانکاری در این پالایشگاه گاز، گفت: در حاشیه سفرهای دوره‌ای معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت در مهرماه امسال به منطقه عملیاتی خانگیران سرخس، تقاضا برای جذب نیرو را از معاون وزیر نفت داشتیم که وی مجوز جذب ۱۵۲ نفر را برای پالایشگاه خانگیران و شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق صادر کرد.

وی با بیان اینکه اطلاعیه این آزمون و ثبت نام از متقاضیان از طریق مرکز مشاوره شغلی شهرستان سرخس انجام پذیرفت اظهارداشت: با توجه به پتانسیل منطقه و تعداد متقاضیان بومی ، اطلاعیه این آزمون در ۲۰ آبان ماه امسال انجام و در همین زمینه کارگروه جذب با حضور نماینده فرمانداری و نماینده معرفی شده از سوی نماینده مردم شهرستان سرخس در مجلس شورای اسلامی تشکیل و مدیریت برگزاری آزمون به پالایشگاه خانگیران واگذار شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این آزمون در سه مقطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی انجام می گیرد تصریح کرد: در مقطع دیپلم یکهزار و ۴۰ متقاضی و در مقاطع کاردانی و کارشناسی ۳۴۵ متقاضی در دو حوزه امتحانی در شهرستان مرزی سرخس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس منابع انسانی پالایشگاه خانگیران با اشاره به اینکه در مجموع ۱۳۸۵ کارت ورود به جلسه آزمون برای متقاضیان صادر شد تاکید کرد: در مجموع ۸۰ نفر برای پالایشگاه خانگیران و ۷۲ نفر در شرکت نفت و گاز شرق جذب خواهند شد.

وی زمان اعلام نتایج این آزمون را دو هفته دیگر اعلام کرد و بیان داشت: دو تا سه برابر از قبول شدگان برای مصاحبه حضوری فنی و علمی دعوت خواهند شد تا از بین آنان افراد واجد شرایط و شایسته جذب شوند.

بامشکی اضافه کرد: ۲۵ درصد از این سهمیه ویژه فرزندان خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان بالای ۲۵ درصد و پنج درصد فرزندان آزادگان و جانبازان کمتر از ۲۰ درصد از اولویت استخدام برخوردار خواهند بود

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها