آغاز ثبت نام جدید شرکت نفت اسفند ۹۱ + اعلام زمان ثبت نام

اعلام زمان ازمون شرکت نفت

ویرایش ثبت نام
به اطلاع کلیه متقاضیان محترم استخدام در شرکت ملی نفت ایران می رساند مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی سال ۱۳۹۲ به پایان رسیده است.کلیه داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام نموده اند می توانند از تاریخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۱ لغایت ۲۲/۱۲/۱۳۹۱ نسبت به مشاهده و ویرایش عکس و اطلاعات خود اقدام نمایند.
قابل توجه کلیه داوطلبان آزمون استخدامی
با عنایت به اینکه تعدادی از عکسهای آپلود شده توسط متقاضیان استخدام فاقد ویژگیهای مندرج در دفترچه راهنما و سامانه آزمون استخدامی می باشند؛ بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبانی که بدون رعایت موارد خواسته شده اقدام به عبور از مرحله “عکس داوطلب” نموده اند می رساند، تا پایان زمان ویرایش مهلت دارند نسبت به اصلاح عکس خود اقدام نمایند. مجدداً یاد آور می گردد صرفاً فایل تصویر اسکن شده یک قطعه عکس پرسنلی داوطلب با مشخصات لازم قابل قبول بوده و سایر تصاویر از جمله تصویر کارت ملی، تصویر شناسنامه، تصاویر بریده شده از عکسهای غیر پرسنلی و … فاقد اعتبار می باشند

 

 اطلاعیه های مهم

۱-ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران از ظهر روز سه شنبه مورخ ۹۱/۱۲/۰۸  آغاز و در ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۱/۱۲/۱۵ پایان می یابد.
۲ – گروه شغلی ” پزشک عمومی” به نیازهای استخدامی در استانهای خوزستان، مازندران و هرمزگان اضافه شده است.
۳- موارد آزمون تخصصی گروه شغلی “کارشناس بهداشت” تغییر نموده است.
۴- با توجه به تغییر برخی از کدهای مورد نیاز برای ثبت نام(دانشگاه و رشته و گرایشهای تحصیلی) لازم است داوطلبان نسبت به استخراج دوباره کدهای جدید از همین پایگاه(منوی سمت راست) اقدام نمایند.
۵- داوطلبانی که پس از ثبت نام و تایید نهایی موفق به اخذ کد رهگیری نشده اند جهت بازیابی کد رهگیری از منوی سمت راست گزینه “بازیابی کد رهگیری ” اقدام به بازیابی کد رهگیری نمایند.
۶- با توجه به پرسش برخی از داوطلبان در خصوص عدم تطابق مواد آزمون تخصصی با دروس دانشگاهی رشته های تحصیلی به اطلاع می رساند مواد آزمون تخصصی بر اساس “دانش های مورد نیاز مشاغل شرکت ملی نفت” تدوین گردیده است.
۷- با عنایت به پرسش های فراوان مطرح شده از سوی داوطلبان که حاکی از عدم مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون می باشد لذا به داوطلبان توصیه می گردد قبل از طرح هرگونه پرسش نسبت به مطالعه دقیق راهنمای مذکور اقدام نمایند.
۸-دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را از اینجا دریافت نمایید.
۹- مهلت ثبت نام تمدید نمی گردد.

نکات مهم در خصوص آزمون کتبی
۱- آزمون کتبی در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ ۹۲/۰۲/۰۵ و ۹۲/۰۲/۰۶ به صورت همزمان در ۸ حوزه اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار خواهد گردید.
۲- آزمون کتبی مشتمل بر سوالات استعداد شغلی (ضریب ۱)، سوالات عمومی از دروس ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی و دانش رایانه (ضریب ۱) و سوالات تخصصی مرتبط با هریک از گروه های شغلی (ضریب ۲) می باشد. جهت اطلاع از عناوین دروس سوالات تخصصی به بخش ۱۶ دفترچه راهنما مراجعه نمایید.
۳-کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز شنبه مورخ ۹۲/۰۱/۳۱ از طریق همین پایگاه قابل دریافت می باشد.
۴-تعداد سوالات عمومی ۳۰ و سوالات تخصصی ۷۰ عدد می باشد که این بخشها دارای نمره منفی می باشند.
 نکات مهم
۱-ثبت نام در آزمون استخدامی هنگامی قطعی می گردد که در انتهای مرحله استخدام کدرهگیری ۱۰ رقمی به داوطلب اعلام گردد.
۲- پس از تایید نهایی اطلاعات و دریافت کدرهگیری صرفاً یکبار و از تاریخ ۹۱/۱۲/۲۰ تا  ۹۱/۱۲/۲۲ می توانید نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.
۳-درصورت مواجه شدن با مشکل و یا داشتن سوال می توانید از قسمت پاسخگویی به سوالات اقدام نمایید.

 

اطلاعیه جدید شرکت ملی نفت ایران قابل توجه داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی

سوالات استخدامی شرکت نفت – کاردانی+ بسته تخفیف

سوالات استخدامی شرکت نفت – کارشناسی و ارشد+ بسته تخفیف

استخدام وزارت نفت سال ۹۱-سوالات آزمون های قبلی + (بسته تفیف)

شرکت ملی نفت ایران به منظورتأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از کلانشهر تهران از بین داوطلبان واجد شرایط در مقاطع کاردانی و بالاتر استخدام می نماید.

اطلاعیه های مهم

-ثبت نام آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران از روز سه شنبه مورخ ۹۱/۱۲/۰۸  آغاز و در ساعت ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۱/۱۲/۱۵ پایان می یابد.
۲-دفترچه راهنمای آزمون استخدامی را از اینجا دریافت نمایید.
۳- مهلت ثبت نام تمدید نمی گردد.

آزمون کتبی در روزهای پنج شنبه مورخ ۵/۲/۹۲ و جمعه مورخ ۶/۲/۹۲ برگزار خواهد شد.

۱-ثبت نام در آزمون استخدامی هنگامی قطعی می گردد که در انتهای مرحله استخدام کدرهگیری ۱۰ رقمی به داوطلب اعلام گردد.
۲- پس از تایید نهایی اطلاعات و دریافت کدرهگیری صرفاً یکبار و از تاریخ ۹۱/۱۲/۲۰ تا  ۹۱/۱۲/۲۲ می توانید نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایید.
۳-درصورت مواجه شدن با مشکل و یا داشتن سوال می توانید از قسمت پاسخگویی به سوالات اقدام نمایید.

۱-          مقدمه

شرکت ملی نفت ایران به منظورتأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی استانهای سراسر کشور و خارج از شهر تهران از بین واجدین شرایط (مرد و زن) در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا، از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه استخدامی، طب صنعتی و گزینش استخدام می نماید.

۲-         تعاریف

منظور از برخی واژه ها و عبارتهای مندرج در این راهنما به شرح ذیل می باشد:

داوطلب بومی: داوطلبانی که محل تولد و یا محل اخذ دیپلم متوسطه آنها یکی از شهرهای استان محل خدمت انتخابی ایشان باشد.

تبصره ۱- شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، تبریز، کرج و قم مشمول امتیازات بومی نمی باشند.

تبصره ۲-گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی و محل اخذ آن برای تعیین بومی بودن ملاک نبوده و مورد پذیرش نمی باشد.

سابقه کار معتبر داخل صنعت نفت: مدت زمان کارکرد نیروی انسانی شاغل در شرکتهای پیمانکاری طرف قرارداد شرکتها و واحدهای تابعه صنعت نفت در فعالیتهای مستمر و غیرپروژه ای که بابت آن حق بیمه پرداخت شده باشد. همچنین سابقه کار افرادی که با قرارداد کار مدت موقت (مدت معین و مستقیم) در شرکتها و واحدهای تابعه صنعت نفت مشغول بکار می باشند در ردیف سوابق کاری داخل صنعت نفت محسوب می گردد.

سابقه کار معتبر خارج از صنعت نفت: مدت زمان پرداخت حق بیمه به واسطه کارکرد افراد در هریک از ارگانها یا واحدهای صنفی یا صنعتی کشور که تابعه صنعت نفت نباشد و یا کمتر از ۵۰ درصد سهام آن در مالکیت صنعت نفت باشد. همچنین سوابق مربوط به شرکتهایی که زیر مجموعه وزارت نفت بوده و به بخش خصوصی واگذار گردیده اند از تاریخ واگذاری جزو سوابق خارج از صنعت نفت محسوب می گردد.

امتیاز ویژه: امتیازی که به نسبت درصد معینی از نمره کسب شده داوطلبان واجد شرایط مربوطه، در یکی از مراحل ارزیابی به امتیازات ایشان اضافه می گردد (بخش ۶ راهنما).

سهمیه استخدامی: درصدی از ظرفیت مجوز استخدام که براساس مصوبات هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران و قوانین لازم الاجرا در صنعت نفت به داوطلبان مشمول شرایط مربوطه تخصیص می یابد. این سهمیه ها شامل ایثارگران، افراد  بومی و سهمیه های سایر داوطلبان می باشد (بخش ۷ راهنما).

گروه شغلی : عبارت است از مجموعه‌ای از مشاغل که در برخی یا همه وظایف عمده خود مشترک و از نظر دانش کار نیز مشابه هستند و داوطلبان واجد شرایط، برحسب جنسیت و رشته تحصیلی خود، مجاز به انتخاب آن و متعاقباً استانی که شغل انتخابی در آن مورد نیاز است می باشند (بخشهای ۱۲ الی ۱۵ راهنما).

گروه پردازشی: مجموعه ای از داوطلبان استخدام در هریک از سهمیه های استخدامی که گروه شغلی و استان محل خدمت انتخابی ایشان یکسان بوده و در رقابت با یکدیگر رتبه بندی می گردند.

پردازش: محاسبه رتبه داوطلبان براساس نمرات مکتسبه و درصورت شمول اعمال امتیازات ویژه آنها در مقایسه با سایر داوطلبان هریک از گروه های پردازشی.

حدنصاب قبولی: حداقل نمرات مورد نیاز جهت راهیابی داوطلب به فرآیند پردازش.

 

 

سوالات استخدامی شرکت نفت – کاردانی+ بسته تخفیف

سوالات استخدامی شرکت نفت – کارشناسی و ارشد+ بسته تخفیف

استخدام وزارت نفت سال ۹۱-سوالات آزمون های قبلی + (بسته تفیف)

۳-        شرایط عمومی

۱-    تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

۲-   عدم سوء پیشینه کیفری

۳-  توانایی کامل جسمانی جهت انجام شرح وظایف شغلهای مورد نظر (طب صنعتی)

۴-  دارا بودن «گواهینامه موقت فراغت از تحصیل» و یا «دانشنامه پایان تحصیلات» و یا «ارزشنامه مدرک تحصیلی خارجی» در یکی از مقطع، رشته و گرایش های تحصیلی مورد نیاز

۵-  دارا بودن کارت معافیت دائم یا پایان خدمت وظیفه عمومی (داوطلبان ذکور)

۶-   عدم تعهد خدمت یا اشتغال به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی در سازمانها، موسسات دولتی و یا وابسته به دولت

۷-  عدم تعهد خدمت یا اشتغال به صورت بدو قراردادی، پیمانی و رسمی در هر یک از واحدهای تابعه صنعت نفت

۸-  نیروی انسانی مورد نظر علاوه بر شرایط فوق بایستی از سلامت جسمی، روانشناختی و اعتقادی نیز برخوردار باشد.

تذکرات بسیار مهم :

۱-     ثبت نام جهت شرکت در این آزمون صرفاً از طریق پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir امکان پذیر می باشد وکلیه اطلاع رسانی های مربوط به فرآیند نیز صرفاً از طریق آن انجام خواهد شد؛ لذا داوطلبان موظفند با مراجعه مستمر به همین پایگاه در جریان آخرین اخبار مربوطه قرار گیرند. عدم اطلاع داوطلب از مراحل و جزئیات آزمون استخدامی، موجب هیچ گونه حقی برای وی نمی گردد.

۲-    مدارک مورد نیاز مندرج در این راهنما اعم از مدارک شناسایی، تحصیلی و غیره، تا موعد کنترل مدارک یعنی روز مصاحبه استخدامی هر یک از داوطلبان پذیرفته شده آزمون کتبی، دریافت نمی گردد و با تکیه بر اصل صداقت، اطلاعات اظهار شده از جانب داوطلبان ملاک عمل قرار می گیرد.

۳-   مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در این راهنما و حسب شرایط، سایر قوانین و مقررات مربوطه بر عهده داوطلب خواهد بود و کلیه داوطلبان مکلفند پس از حصول اطمینان از احراز شرایط مورد نیاز، با آگاهی کامل نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. چنانچه در هریک از مراحل – حتی پس از شروع بکار –  مشخص گردد داوطلبی اطلاعات خلاف واقع اعلام نموده و یا علیرغم اعلام اطلاعات واقعی، واجد شرایط بکارگیری در شرکت ملی نفت ایران نبوده است؛ موضوع استخدام وی منتفی و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مذکور لغو و بلا اثر می گردد.

۴-    صرفاً متقاضیانی که مدرک تحصیلی معتبر خود را تا تاریخ برگزاری آزمون کتبی اخذ نموده با شند مجاز به ثبت نام و شرکت در این آزمون خواهند بود. داوطلبان ذکور نیز جهت شرکت در آزمون استخدامی می بایست کارت معافیت یا پایان خدمت وظیفه عمومی خود را تا تاریخ برگزاری آزمون کتبی اخذ نموده با شند.

۵-    فارغ التحصیلان گروههای پزشکی و پیراپزشکی جهت شرکت در آزمون استخدامی علاوه بر موارد بند فوق می بایست دارای گواهی «وضعیت خدمت مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان» (طرح لایحه نیروی انسانی) – مصوب ۱۲/۲/۷۵ مجلس شورای اسلامی –  باشند. چنانچه تاریخ اتمام دوره مذکور این گروه از داوطلبان بعد از تاریخ برگزاری آزمون باشد مورد پذیرش نهایی قرار نخواهند گرفت.

 

سوالات استخدامی شرکت نفت – کاردانی+ بسته تخفیف

سوالات استخدامی شرکت نفت – کارشناسی و ارشد+ بسته تخفیف

استخدام وزارت نفت سال ۹۱-سوالات آزمون های قبلی + (بسته تفیف)

۴-        شرایط سنی

حداکثر سن قابل قبول جهت ورود به آزمون به شرح ذیل می باشد:

»         مقطع کاردانی ۲۶ سال (متولدین ۱/۱/۱۳۶۵ و به بعد)

»         مقطع کارشناسی ۳۰ سال (متولدین ۱/۱/۱۳۶۱ و به بعد)

»         مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ۳۴ سال (متولدین ۱/۱/۱۳۵۷ و به بعد)

تسهیلات شرایط سنی

۱-      مدت زمان خدمت سربازی انجام شده (مندرج در کارت پایان خدمت) به حداکثر سن مجاز داوطلب اضافه می شود (حداکثر ۲۴ ماه).

۲-     مدت زمان سابقه کار معتبر داخل صنعت نفت به حداکثر سن مجاز اضافه می گردد.

۳-     مدت زمان سابقه کار معتبر خارج از صنعت نفت (تا پنج ۵ سال) به حداکثر سن مجاز اضافه می گردد.

۴-     شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی تا سه سال قابل افزایش می باشد.

۵-   شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران، بر اساس قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام – مصوب ۲۲/۲/۷۱ مجلس شورای اسلامی – با رعایت موارد زیر افزایش می یابد:

۵-۱- داوطلبانی که در جبهه های جنگ به طور داوطلبانه خدمت نموده اند به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی آنان در اثر مجروحیت جنگی

۵-۲- داوطلبان آزاده به میزان مدت اسارت و حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری و یا استراحت پزشکی در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد یا دوران اسارت

۵-۳- جانبازان، بستگان درجه اول شهدا (شامل همسر، فرزند، پدر، مادر، برادر و خواهر)، همسر و فرزندان جانبازان از کارافتاده کلی (حالت اشتغال) و همسر و فرزندان مشمولین بند «۵-۲» فوق حداکثر به میزان پنج (۵) سال

تذکر مهم : همسر و فرزندان جانبازان از کار افتاده کلی می بایست معرفی نامه مربوطه را از اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان محل تشکیل پرونده ایثارگری با قید «از کارافتاده کلی» دریافت و در موعد کنترل مدارک ارائه نمایند.

تذکر مهم : در هر حال و تحت هر شرایطی با مراعات تسهیلات فوق سن داوطلبان در مقطع کاردانی از ۳۲ سال و مقاطع کارشناسی و بالاتر از ۴۰ سال نباید بیشتر باشد.

 

 

 

۵-        ضوابط تحصیلی

مدارک تحصیلی معتبر: صرفاً مدارک دارای یکی از عناوین «گواهینامه موقت فراغت از تحصیل» یا «دانشنامه پایان تحصیلات» یا «ارزشنامه مدرک تحصیلی خارجی» و با رعایت موارد زیر قابل قبول می باشد:

الف- مدارک دانشگاهی افرادی که از طریق آزمونهای سراسری دانشگاه های دولتی یا آزاد اسلامی موفق به ورود به مراکز آموزش عالی برای دریافت مدرک رسمی در یکی از رشته های مورد نیاز شده باشند ویا مدارک ایشان از لحاظ ارزش علمی و استخدامی مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و یا وزارت آموزش و پرورش باشد مورد پذیرش واقع می گردند.

ب- مدارک با عنوان «گواهینامه موقت پایان تحصیلات» صرفاً تا تاریخ اعتبار مندرج در آن قابل قبول می باشد و متقاضیان دارای مدارکی که دوره اعتبار آن منقضی گردیده ملزم به ارائه «دانشنامه پایان تحصیلات» خود در موعد کنترل مدارک (روز مصاحبه استخدامی) خواهند بود.

ج- هیچ گونه مدرک دیگری اعم از گواهی اتمام یا معافیت دوره طرح لایحه نیروی انسانی پزشکان و پیراپزشکان و یا نامه های صادره از دانشگاه ها مبنی بر لغو معافیت تحصیلی نظام وظیفه و یا غیره بعنوان مدرک تحصیلی معتبر ملاک عمل قرار نمی گیرد.

شرایط معدل کل فراغت از تحصیل:

حداقل معدل قابل قبول جهت شرکت در آزمون استخدامی به قرار ذیل است:

»         مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ۱۳

»         مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری ۱۵

تبصره- بر اساس قانون تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد – مصوب ۲۲/۳/۱۳۸۰ مجلس شورای اسلامی – رعایت حداقل معدل برای فرزندان شاهد داوطلب استخدام الزامی نمی باشد.

تذکر مهم : شرایط فوق صرفاً به استناد معدل مندرج در مدرک تحصیلی معتبر و ملاک استخدام داوطلبان احراز می گردد.

تسهیلات شرایط معدل:

۱-    برای داوطلبان دارای سابقه کار معتبر داخل صنعت نفت، به ازاء هر سال سابقه ۲/۰ (دو دهم) نمره و حداکثر یک نمره در شرایط معدل فوق تقلیل داده می شود.

۲-    در مورد داوطلبان بومی برای مقطع تحصیلی کاردانی یک نمره و برای مقطع تحصیلی کارشناسی نیم نمره در شرایط معدل اعلام شده تقلیل داده خواهد شد.

تبصره- داوطلبان مشمول هر دو بند فوق فقط از مزایای یک بند (هر کدام به نفع داوطلب باشد) بهره مند خواهند شد.

۳-   شرط معدل برای فرزندان کارکنان جانباز ۲۵% و بالاتر و آزاده صنعت نفت (اعم از کارکنان شاغل، بازنشسته  متوفی ویا از کار افتاده) برای مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی به حداقل ۱۲ و کارشناسی ارشد به ۱۴ کاهش می یابد.

۴-

تذکر مهم : در هر حال و تحت هر شرایطی معدل کل فراغت از تحصیل داوطلبان با مراعات تسهیلات فوق در مقاطع کاردانی و کارشناسی از ۱۲ و مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا از ۱۴ نباید کمتر باشد.

دانش آموختگان رشته های فنی مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، دانشگاه صنعت نفت، تربیت مدرس، شیراز، علم و صنعت ایران، خواجه نصیرالدین طوسی و فردوسی مشهد با تقلیل یک نمره در شرط معدل می توانند در آزمون شرکت نمایند.

۶-        امتیازات ویژه

افراد و گروههای ذکر شده در جدول ذیل از امتیازات ویژه تعیین شده، منحصراً برای یک بار در مرحله آزمون کتبی بهره مند می گردند:

ردیف

واجدین شرایط اولویت

میزان امتیاز

۱

فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت

۱۵ درصد نمره کسب شده

۲

فرزندان کارکنان صنعت نفت

۲۰ درصد نمره کسب شده

۳

داوطلبان بومی

۱۰ درصد نمره کسب شده

۴

افراد دارای سابقه کار معتبر داخل صنعت نفت

به ازای هر سال ۷۵/۰ درصد نمره کسب شده (حداکثر ۱۰ درصد)

تبصره- کسانی که مشمول بیش از یکی از شرایط و اولویتهای جدول امتیازات ویژه باشند، از مجموع عوامل امتیاز، حداکثر تا ۳۵ درصد نمره کسب شده می توانند استفاده نمایند. این اولویت برای افراد بومی، تا ۴۵ درصد لحاظ می گردد.

تذکر مهم : شرکتها و واحدهای تابعه صنعت نفت که به بخش خصوصی واگذار گردیده اند از تاریخ واگذاری در زمره شرکتهای خارج از صنعت نفت محسوب گردیده و امتیازات ویژه داوطلبان دارای سابقه کار در آن شرکتها / واحدها صرفاً تا تاریخ واگذاری، به عنوان سابقه کار داخل صنعت نفت،  قابل محاسبه خواهد بود.

تذکر مهم : افراد بومی در صورتی از امتیازات و سهمیه های استخدامی منظور شده بهره مند خواهند شد که تعهد محضری مبنی بر حداقل (۱۰) سال خدمت در محل تعیین شده را بسپارند.

تذکر مهم : سوابق کاری مربوط به قبل از تاریخ پایان خدمت وظیفه عمومی یا تاریخ صدور معافیت آن همچنین سوابقی که قبل از تاریخ اتمام طرح لایحه نیروی انسانی (قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان) به دست آمده باشد مشمول امتیاز مندرج در ردیف ۴ جدول فوق نمی گردند.

 

 

سوالات استخدامی شرکت نفت – کاردانی+ بسته تخفیف

سوالات استخدامی شرکت نفت – کارشناسی و ارشد+ بسته تخفیف

استخدام وزارت نفت سال ۹۱-سوالات آزمون های قبلی + (بسته تفیف)

۷-      گروه های دارای سهمیه استخدامی

۷-۱-        سهمیه های داوطلبان ایثارگر

۷-۱-۱-      سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران (بدون شرکت در آزمون کتبی)

بیست و پنج درصد از مجوزهای استخدامی در سطوح تحصیلی مختلف و متناسب با حداقل شرایط سنی و تحصیلی پیش بینی شده، با رعایت شرایط علمی مورد نیاز به جانبازان و آزادگان فاقد شغل، همسران و فرزندان شهدا، همسران و فرزندان جانبازان ۲۵% و بالاتر و همسران و فرزندان آزادگان دارای حداقل یک سال سابقه اسارت، اختصاص دارد.

تسهیلات مذکور صرفاً شامل افراد واجد شرایط معرفی شده از سوی اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران می گردد .و متقاضیان محترم می بایست از طریق اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان محل تشکیل پرونده ایثارگری خود اقدام نمایند. جذب این گروه از داوطلبان براساس رتبه بندی اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و در سقف سهمیه ۲۵% خواهد بود.

۷-۱-۲-     سهمیه ۵ درصدی داوطلبان ایثارگر (شرکت کننده در آزمون کتبی)

پنج درصد از کل ظرفیت مجوز صادره به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%)، فرزندان آزادگان با کمتر از یک سال سابقه اسارت و خواهران و برادران شهدا، از طریق شرکت در فرآیند آزمون استخدامی، اختصاص دارد. واجدین شرایط علاقه مند به استفاده از سهمیه مزبور می توانند با انتخاب یکی از گروه های شغلی پیشنهادی از جانب سامانه ثبت نام، در آزمون شرکت نموده و با سایر افراد واجد شرایط این بند به رقابت بپردازند

تذکر مهم: ایثارگران وخانواده محترم ایشان که متقاضی استفاده از سهمیه ۵ درصد می باشند، ضروریست قبل از اقدام به ثبت نام با بررسی جدول نیازهای استخدامی از وجود این سهمیه (که با علامت * مشخص گردیده اند) در گروه شغلی و استان مورد نظر خود اطمینان پیدا کرده و سپس اقدام نمایند.

۷-۲-       سهمیه های داوطلبان بومی

پس از کسر جمعاً سی درصد سهمیه منظور شده جهت داوطلبان ایثارگر، برای داوطلبان بومی استانهای ذیل سهمیه های مشروحه اعمال می گردد:

۷-۲-۱-     استان خوزستان:

از ظرفیت مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز این استان ۷۰ درصد در مقطع کاردانی، ۶۰ درصد در مقطع کارشناسی و ۵۰ درصد در مقطع کارشناسی ارشد به داوطلبانی که محل تولد یا محل اخذ دیپلم متوسطه آنها یکی از شهرستانهای استان مذکور بوده و استان خوزستان را به عنوان محل خدمت انتخابی خود برگزینند تخصیص می یابد.

۷-۲-۲-    استان بوشهر:

از ظرفیت مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز این استان ۷۰ درصد در مقطع کاردانی، ۶۰ درصد در مقطع کارشناسی و ۵۰ درصد در مقطع کارشناسی ارشد به داوطلبانی که محل تولد یا محل اخذ دیپلم متوسطه آنها یکی از شهرستانهای استان مذکور بوده و استان بوشهر را به عنوان محل خدمت انتخابی خود برگزینند تخصیص می یابد.

۷-۲-۳-   استان کهگیلویه و بویراحمد:

از ظرفیت مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز این استان ۷۰ درصد در مقطع کاردانی، ۶۰ درصد در مقطع کارشناسی و ۵۰ درصد در مقطع کارشناسی ارشد به داوطلبانی که محل تولد یا محل اخذ دیپلم متوسطه آنها یکی از شهرستانهای استان مذکور بوده و استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان محل خدمت انتخابی خود برگزینند تخصیص می یابد.

توضیح : در گروه های شغلی که داوطلبان با مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر با یکدیگر به رقابت می پردازند سهمیه فوق الذکر به میزان ۵۵ درصد اعمال می گردد.

۷-۲-۴-    استان ایلام:

 ۵۰ درصد از ظرفیت مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز در این استان به داوطلبانی که محل تولد یا محل اخذ دیپلم متوسطه آنها یکی از شهرهای استان مذکور بوده و استان ایلام را بعنوان محل خدمت انتخابی خود برگزینند تخصیص می یابد.

۷-۲-۵-    مناطق جغرافیایی سرخس و خانگیران:

۵۰ درصد از ظرفیت مجوز استخدام نیروی انسانی مورد نیاز در مناطق مذکور به داوطلبانی که محل تولد یا محل اخذ دیپلم متوسطه آنها شهرستان سرخس بوده و استان خراسان رضوی را به عنوان محل خدمت انتخابی خود برگزینند تخصیص می یابد.

 

درصورت عدم تکمیل ظرفیت اختصاص یافته به سهمیه های بومی از سایر داوطلبان (غیر بومی) با اولویت رتبه بندی (بر حسب امتیازات بدست آمده در گروه های پردازشی مربوطه) دعوت بعمل خواهد آمد.

 

۸-        مراحل ارزیابی

۸-۱-    آزمون کتبی

آزمون کتبی در روزهای پنجشنبه مورخ ۵/۲/۹۲ و جمعه مورخ ۶/۲/۹۲ بصورت همزمان در ۸ حوزه اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار خواهد گردید و هدف از آن تعیین سطح معلومات عمومی، پایه و دانش فنی همچنین سنجش استعدادها و توانمندیهای ذهنی/شناختی متقاضیان استخدام می باشد. این آزمون مشتمل بر سوالات استعداد شغلی (ضریب ۱) سوالات عمومی از دروس ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی و دانش رایانه (ضریب ۱) و سوالات تخصصی مرتبط با هریک از گروه های شغلی مورد نیاز (ضریب ۲) می باشد. جهت اطلاع از عناوین دروس سوالات تخصصی به بخش ۱۶ راهنما مراجعه نمایید.

۸-۲-     مصاحبه استخدامی

هدف از این مرحله ارزیابی، بررسی سوابق، فعالیتها و تجارب کاری پذیرفته شدگان مرحله آزمون کتبی و ارزیابی توانمندی ها، قابلیتها و مهارتهای ایشان در یک بخش و در بخش دیگر سنجش میزان انطباق شایستگی های داوطلبان با نیازمندی های گروه شغلی انتخابی آنان می باشد. مصاحبه کنندگان از مدیران، سرپرستان یا کارشناسان شرکت/سازمان متقاضی نیرو و همچنین متخصصان ارزیابی شایستگی شغلی خواهند بود.

۹-         تعیین پذیرفته شدگان

داوطلبانی که موفق به کسب حداقل نمره قبولی برای هر سه بخش سوالات استعداد شغلی، سوالات عمومی و سوالات تخصصی آزمون کتبی گردند واجد ورود به رقابت با سایر متقاضیان با شرایط مشابه شده و رتبه های هریک در گروه شغلی انتخابی، با اولویت بالاترین امتیاز تعیین گردیده و داوطلبان حائز رتبه های برتر، متناسب با تعداد نیروی انسانی مورد نیاز هر یک از گروه های شغلی (مندرج در بخش ۱۳) به مصاحبه استخدامی دعوت می گردند.

نفرات انتخاب شده در مرحله آزمون کتبی، مشروط به احراز حدنصاب قبولی در مرحله مصاحبه استخدامی، بر اساس جمع امتیازات کسب شده در آزمون کتبی (با ۶۰ درصد تاثیر در نمره نهایی) و مصاحبه استخدامی (با ۴۰ درصد تاثیر در نمره نهایی) و اعمال امتیازات ویژه (در صورت داشتن شرایط) به ترتیب اولویت بالاترین امتیاز، در فهرست قبول شدگان سهمیه تخصیصی قرار می گیرند.

۱۰-     مراحل استخدام

۱-    ثبت نام از تاریخ ۸/۱۲/۹۱ لغایت ۱۵/۱۲/۹۱ (از طریق اینترنت)

۲-   ویرایش فرم ثبت نام از تاریخ ۲۰/۱۲/۹۱ لغایت ۲۲/۱۲/۹۱ (درصورت لزوم)

۳-  دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از تاریخ ۳۱/۱/۹۲ (از طریق اینترنت)

۴-  شرکت در جلسه آزمون کتبی در روز پنجشنبه مورخ ۵/۲/۹۲ یا جمعه مورخ ۶/۲/۹۲

۵-  اعلام نتایج آزمون کتبی طی نیمه اول خرداد ماه سال ۱۳۹۲ (از طریق اینترنت)

۶-   دریافت دعوتنامه مصاحبه استخدامی نیمه دوم خرداد ۱۳۹۲ (از طریق اینترنت)

۷-  کنترل مدارک و مصاحبه های استخدامی طی ماههای خرداد و تیر ۱۳۹۲

۸-  اعلام نتایج و اسامی پذیرفته شدگان نهایی بعد از تیرماه ۱۳۹۲

۹-   انجام تشریفات استخدامی پذیرفته شدگان نهایی شامل: استعلام پیشینه کیفری، استعلام نظر هسته گزینش، اخذ تعهدنامه محضری خدمت، استعلام  اعتبار  مدارک تحصیلی، معاینات پزشکی قبل از استخدام (طب صنعتی)و استعلام اعتبار کارت معافیت/ پایان خدمت وظیفه عمومی

توضیح: هرگونه تغییر احتمالی در زمانهای فوق از طریق همین پایگاه اطلاع رسانی می گردد.

 

سوالات استخدامی شرکت نفت – کاردانی+ بسته تخفیف

سوالات استخدامی شرکت نفت – کارشناسی و ارشد+ بسته تخفیف

استخدام وزارت نفت سال ۹۱-سوالات آزمون های قبلی + (بسته تفیف)

تذکرات مهم:

۱-    داوطلبان واجد شرایط و دارای مشخصات دانش آموختگان ممتاز دانشگاهها می بایست همانند سایر داوطلبان در کلیه مراحل فراخوان شرکت نمایند. چنانچه این داوطلبان در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گیرند از مزایای ویژه کارکنان ممتاز طبق ضوابط مجری در زمان استخدام بهره مند می گردند.

۲-   داوطلبان پس از ثبت نام اولیه و اخذ کد رهگیری صرفاً برای یک بار از تاریخ ۲۰/۱۲/۹۱ لغایت ۲۲/۱۲/۹۱ می توانند اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نموده و پس از آن هیچگونه تغییری مطلقاً امکانپذیر نمی باشد.

۳-  چنانچه در هریک از مراحل مشخص شود اطلاعات فرم ثبت نام داوطلبان با مشخصات فردی و تحصیلی ایشان مغایرت دارد از حضور داوطلب در مراحل بعدی جلوگیری بعمل آمده و مطابق مقررات موضوعه با وی برخورد می گردد.

۴-  انتخاب حوزه برگزاری آزمون کتبی هیچ ارتباطی با محل خدمت انتخابی داوطلبان نخواهد داشت. لذا داوطلبان می توانند هریک از شهرهای اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد را به عنوان حوزه آزمون خود انتخاب نمایند.

۵-  معاینات پزشکی پیش از استخدام (طب صنعتی) توسط سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت انجام می گیرد.

۶-   از داوطلبان استخدام همزمان با انجام معاینات طب صنعتی، آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر به عمل می آید. در صورت مثبت بودن قطعی تست اعتیاد به مواد مخدر، بقیه مراحل استخدام متوقف خواهد شد.

۷-  پذیرش قطعی و شروع بکار پذیرفته شدگان نهایی منوط به وصول تائیدیه های مربوط به کلیه تشریفات استخدامی می باشد.

 

 

۱۱-      نحوه ثبت نام

ثبت نام در آزمون استخدامی از طریق پایگاه اینترنتی http://azmoon.nioc.ir انجام می گردد و در صورت بروز هرگونه تغییر در جزئیات مربوط به مراحل برگزاری آزمون، اطلاع رسانی لازم نیز از طریق همین پایگاه به عمل خواهد آمد. لذا داوطلبان ملزم به پیگیری مستمر آخرین اطلاعیه های صادره از پایگاه مذکور می باشند.

داوطلبان واجد شرایط عمومی استخدام و منطبق با مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از حیث سن، مقطع، گروه شغلی رشته و گرایش تحصیلی، معدل کل فراغت از تحصیل، جنسیت و… می توانند از تاریخ ۸/۱۲/۹۱ لغایت ۱۵/۱۲/۹۱ نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. بدین منظور ضروریست کلیه متقاضیان پس از:

þ مطالعه دقیق دفترچه راهنما و شرایط استخدام به منظور احراز انطباق خود با شرایط نیروی انسانی مورد نیاز

þ مطالعه شرح وظایف گروه های شغلی قابل انتخاب و انتخاب گروه شغلی مورد نظر خود

þ مطالعه استانهای مرتبط با گروه شغلی انتخابی و انتخاب استان مورد نظر خود

þ مطالعه نقش و وظایف هریک از شرکتهای تابعه مرتبط با گروه شغلی و استان انتخابی و انتخاب شرکت/شرکتهای  موردنظر خود به ترتیب اولویت (مشخصات و نحوه انتخاب گروه های شغلی در فصول بعدی توضیح داده شده است)

þ طرح سوالات احتمالی از طریق قسمت پاسخگویی به سوالات و دریافت پاسخ با مراجعه به همین قسمت

þ استخراج کدهای مورد نیاز عملیات ثبت نام (مدرک تحصیلی، شهرستانهای کشور و دانشگاهها و مراکز آموزش عالی)

þ تکمیل دست نویس فرم تقاضا نامه ثبت نام (صفحه آخر راهنما) جهت افزایش سهولت و سرعت انجام مراحل ورود اطلاعات به هنگام ثبت نام

þ تهیه فایل عکس پرسنلی

مراحل ثبت نام خود را به ترتیب ذیل انجام دهند:

۱-     خرید کارت اعتباری

داوطلبان استخدام پس از مطالعه کامل راهنمای آزمون و حصول اطمینان از احراز شرایط نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام و تهیه کارت اعتباری اقدام نمایند.

تذکرات مهم:

»      هزینه ثبت نام (۰۰۰/۱۰۰ ریال) و صرفاً از مسیر تعیین شده (“خرید کارت اعتباری”) قابل پرداخت می باشد.

»      بدین منظور دارا بودن کارت اعتباری یکی از بانکهای عضو “شبکه تبادل اطلاعات بین بانکی” (شتاب) و رمز دوم و کد CVV2 مربوطه ضروری می باشد.

»      پس از پرداخت هزینه ثبت نام سیستم بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران شماره تراکنش انجام شده را که مؤید پرداخت موفقیت آمیز است اعلام می نماید و در بازگشت به سامانه آزمون، شماره و کلمه عبور مورد نظر نمایش داده خواهد شد.

»      در صورت عدم اعلام شماره تراکنش یا بروز هرگونه اشکال، قبل از پرداخت مجدد، با کنترل موجودی، از عدم برداشت در اقدام قبلی اطمینان حاصل نمایید. مسئولیت و تبعات پرداخت تکراری به عهده داوطلبان می باشد.

»      استرداد وجوه پرداختی به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد؛ لذا قبل از هرگونه اقدام به پرداخت وجه تمام بررسی های لازم را به عمل آورید.

 

 دانلود فایل راهنما کامل

منبع: azmoon.nioc.ir

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها