استخدام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور (اطلاعیه جدید)

استخدام سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

 

خبر ۱۷ شهریور ۹۹: اطلاعیه پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام سازمان برنامه و بودجه کشور سال ۹۸

ضمن عرض تبریک و آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان، به اطلاع این عزیزان می‌‌رساند:
نظر به اینکه براساس قوانین و مقررات جاری، پذیرفته‌ شدگان برای طی مراحل استخدامی شامل گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت جسمانی وگزینش به مراکز مربوطه معرفی خواهند شد، بنابراین به‌ منظور تسهیل در امر گزینش ، سهولت انجام کار و جلوگیری از مراجعه حضوری به تهران، برای تکمیل فرمهای گزینش از تاریخ ۲۲/ ۰۶/ ۱۳۹۹ لغایت ۲۴/ ۰۶/ ۱۳۹۹ به سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان پذیرفته شده مراجعه نمایند.
بدیهی است عدم مراجعه و تحویل مدارک به منزله انصراف تلقی گردیده و عواقب آن متوجه متقاضی می باشد و از آنجائیکه برای انجام مصاحبه گزینش از طرف هسته مرکزی با هر یک از پذیرفته شدگان تماس گرفته خواهد شد ، از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی خودداری فرمایید.
ضمناً پذیرفته‌ شدگان رشته های شغلی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، مدارک خود را به هسته مرکزی گزینش سازمان برنامه و بودجه کشور به آدرس: تهران- میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، سازمان برنامه و بودجه کشور، ساختمان شماره ۵، طبقه دوم تحویل نمایند.
مدارک مورد نیاز
۱. تکمیل فرم اطلاعات فردی و… (در هنگام مراجعه ارائه خواهد شد)
۲. تصویر مدرک تحصیلی مورد قبول در مرحله بررسی مدارک
۳. چهار قطعه عکس ۴*۳
۴. تصویر شناسنامه از تمام صفحات
۵. تصویر کارت ملی
۶. تصویر کارت پایان خدمت برای آقایان
۷. اصل گواهی فعالیت در بسیج و یا سابقه ایثارگری (در صورت دارا بودن)
۸. تصویرگواهی معلولیت (در صورت دارا بودن)

 

منبع: سایت سازمان برنامه و بودجه


 خبر ۲۱ مرداد ۹۹: اطلاعیه در خصوص اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان برنامه و بودجه کشور در سال ۹۸ (منبع: سایت سازمان برنامه و بودجه)

به اطلاع پذیرفته‌شدگان هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (مرتبط با سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استانها) می‌رساند؛ با توجه به اتمام فرایند مصاحبه با داوطلبان در استانها و تکمیل بررسی مستندات، نتایج نهایی آزمون در اسرع وقت از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.
لذا از داوطلبان درخواست می‌گردد تا اعلام نتایج از تماس با سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان و سایر مراجع ذیربط اجتناب نمایند.


آگهی جذب سرباز امریه در مرکز پژوهش های توسعه سازمان برنامه و بودجه – ۴ تیر ۹۹

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، فراخوان جذب نیروی امریه در مرکز پژوهش‌های توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور منتشر شد.

مطبق این فراخوان مرکز پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری سازمان برنامه و بودجه کشور در نظر دارد با هدف به کارگیری نیروی متخصص از میان فارغ‌التحصیلان در رشته‌های اقتصاد، آینده پژوهی، کامپیوتر (نرم افزار و سخت افزار)، مکانیک سیالات، مدیریت دولتی، مدیریت آموزشی، علوم اجتماعی، حقوق و محیط زیست برای سال ۹۹ امریه سربازی جذب کند.

متقاضیان واجد شرایط برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت مرکز پژوهش‌های توسعه سازمان برنامه و بودجه کشور مراجعه کنند.


خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان مدیریت و برنامه ریزی (منبع: سایت برنامه و بودجه کشور)

پیرو اطلاعیه شماره ۹ مورخ ۱۳۹۹/۲/۱۵ و در اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا موضوع ادامه فرایند‌های استخدام قبول‌شدگان هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده مرحله دوم مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور که در جلسات مصاحبه شرکت نکرده اند می رساند زمان و مکان مصاحبه استخدامی به شرح جدول ذیل اعلام می‌گردد.

پذیرفته شدگان استخدامی در هر استان موظفند جهت شرکت در جلسات مصاحبه با همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل و با هماهنگی ‌های لازم با سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی همان استان در زمان تعیین شده ساعت ۷ صبح مراجعه نمایند.
• مقالات علمی- پژوهشی، علمی- آموزشی و مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILCA) و همایش‌های بین‌المللی
• کتاب های تالیفی و ترجمه
• مدرک زبان معتبر (IELTS, TOFEL (IBT, PBT, CBT), TOLIMO, MSRT)
• گواهینامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر (ICDL, ICDL۱, ICDL۲) و مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل

مکان مصاحبه: سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان

عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.

 

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۹: اطلاعیه ادامه برگزاری مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدام سازمان مدیریت و برنامه ریزی (منبع: سایت برنامه و بودجه کشور)

در پی اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا موضوع ادامه فرایند‌های استخدام قبول‌شدگان هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور مقرر گردید برگزاری ادامه جلسات مصاحبه عمومی و تخصصی در “سازمان‌های مدیریت و برنامه ریزی استان” برگزار گردد. زمان و مکان اجرای مصاحبه ها متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص را نخواهد داشت.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها