استخدام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی + اعلام نتایج

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

در مصاحبه های استخدامی چه می پرسند؟

خبر ۱۷ اردیبهشت ۹۲  – بدینوسیله نتایج آزمون استخدام پیمانی مورخ ۲۵/۱۲/۹۱ به میزان سه برابر ظرفیت بشرح جدول پیوست اعلام می گردد . افراد قبول شده می بایست طبق جدول زمانبندی شده که متعاقباً اعلام می گردد جهت انجام مصاحبه با همراه داشتن رزومه کاری ، تحصیلی و تصویر برابر اصل مدرک تحصیلی ، کارت پایان خدمت ، کارت ملی ، صفحه اول شناسنامه ،‌اصل فیش واریزی به حساب ۹۸۰ خزانه ، ‌تصویر گواهینامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارتهای عمومی فناوری اطلاعات به آدرس خیابان شریعتی – نرسیده به پل سید خندان ورودی ۱۷ ساختمان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی مراجعه نمایند .

اعلام نتایج سه برابر ظرفیت

صفحه مخصوص قبول شدگان استخدام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

خبر ۱۵ اردیبهشت – این صفحه رو بروز کردم تا دوستان راحت تر به این صفحه دسترسی داشته باشند!

“اطلاعیه شماره ۳″

پیرو آگهی استخدام پیمانی مورخ ۲۳/۱۱/۹۱ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اطلاع می رساند اولین مرحله آزمون در قالب آزمون عمومی در تاریخ ۲۵/۱۲/۹۱ برگزار شد، اسامی پذیرفته شدگان در قالب سه برابر ظرفیت مورد نیاز پس از استخراج نتایج از طریق این سایت اطلاع رسانی خواهد شد

“اطلاعیه شماره ۴″

مکان آزمون داوطلبین بر اساس شماره صندلی بشرح جدول ذیل اعلام می گردد .

شماره داوطلبین

محل آزمون

۹۱۱۲۴۲۰۰ الی ۹۱۱۲۰۰۰۱

میدان امام حسین – ابتدای خیابان دماوند – جنب بیمارستان بوعلی –مجتمع دانشگاهی ولیعصر( عج ) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

۹۱۱۲۴۸۷۰ الی ۹۱۱۲۴۲۰۱

خیابان انقلاب – پیچ شمیران – دانشکده اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

۹۱۱۲۵۷۵۱ الی ۹۱۱۲۴۸۷۱

بلوار اشرفی اصفهانی ، نرسیده به پل همت ، خیابان غموشی ( خیابان پارک ) – دانشگاه علم و فرهنگ

سوالات رایج در آزمون های استخدامی+ بسته تخفیف

دریافت کارت ورود به جلسه

“اطلاعیه شماره ۳″

پیرو آگهی مورخ ۲۰/۱۲/۹۱ بدینوسیله زمان ومحل برگزاری آزمون استخدام پیمانی بشرح ذیل اصلاح می گردد :

زمان:۸:۳۰ الی ۱۱:۳۰

مکان آزمون : ۱- میدان امام حسین – ابتدای خیابان دماوند – جنب بیمارستان بوعلی –

مجتمع دانشگاهی ولیعصر( عج ) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

۲-خیابان انقلاب – پیچ شمیران – دانشکده اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

¯داوطلبانی که در تاریخ ۲۱/۱۲/۹۱ کارت آزمون دریافت نموده اند می بایست نسبت به دریافت اصلاحیه کارت آزمون از سایت سازمان اقدام نمایند .

¯حوزه امتحانی هر داوطلب در کارت آزمون درج گردیده است .

با سلام خدمت دوستان و همران وب سایت estekhtam.com

الان تماس گرفتم با مسئول استخدام این آزمون:

بسیار محترما با اینکه سرشون شلوغ بود جواب بعضی سوالات رو اعلام کردند:

– باجه رفع نقص دارید؟

پاسخ: به علت های مختلف هیچکونه بحث رفع نقصی نداریم و تمام موارد اشتباهی بعد از قبولی مورد بررسی قرار می گیرید .

– آزمون غیر تهران کی برگزار می شود؟

پاسخ: به علت ازدحام شرکت کننده و عدم امکان اینکه آزمون سراسری برگزاری کنند فعلا آزمون تهران برگزرا می شود و در اولین فرصت شهرستانها آزمون برگزار می شود.

آزمون تست شخصیت چیست و منابع آن؟

پاسخ: اعلام نمودند این آزمون براساس تست های میباشد که منابع آن به هیچ عنوان اعلام نشده و حتی مسئول برگزاری (که با ایشان صحبت نمودم ) درجریان منبع سوالات نبودند، و بیشتر دنبال افرادی نیستند که ۱ شبه آزمون رو می خونند و قبول می شوند و دنبال افراد فعال و دارای اطلاعات بالا در زمینه های مختلف هستند.

(در جواب ها بنده برداشتهای خود را نوشته ام و دقیقا جواب مسئول محترم نیست)

سوالات رایج در آزمون های استخدامی+ بسته تخفیف

“اطلاعیه شماره ۲ ”

پیرو آگهی استخدام پیمانی مورخ ۲۳/۱۱/۹۱ به آگاهی آن دسته از داوطلبانی که در آزمون استخدامی سازمان در حوزه جغرافیایی تهران ثبت نام نموده اند میرساند : افراد شرکت کننده از طریق کد رهگیری دریافتی یا کد ملی می توانند از تاریخ ۲۱/۱۲/۹۱ لغایت ۲۴/۱۲/۹۱ به سایت سازمان مراجعه و نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام نمایند . تاریخ آزمون روز جمعه مورخ ۲۵/۱۲/۹۱ در محل دانشگاه علم و فرهنگ واقع در بلوار اشرفی اصفهانی ، نرسیده به پل همت ، خیابان غموشی ( خیابان پارک ) – خیابان بهار برگزار خواهد شد . (‌ساعت شروع امتحان در کارت آزمون درج گردیده است ) .

نکات قابل توجه در خصوص آزمون استخدامی

۱- حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری امتحانات حضور داشته باشید . درب های

سالن های امتحانی رأس ساعت مقرر بسته خواهد شد .

۲- به همراه داشتن کارت ملی و کارت آزمون در جلسه آزمون الزامی می باشد .

۳- داوطلبان می بایست براساس شماره صندلی که در کارت آزمون درج گردیده و تابلو اعلانات حوزه امتحانی در جای خود مستقر شوند .

۴- مشخصات کامل داوطلبان در قسمت بالای پاسخنامه درج شده و داوطلب موظف است اطلاعات درج شده در پاسخنامه را کنترل نموده و در صورت هرگونه مغایرت ، مراقب خود را در جریان قرار دهد .

درغیر اینصورت مسئولیت عدم تصحیح پاسخنامه بعهده داوطلب است .

۵- پاسخنامه های تستی فقط با مداد مشکی نرم و پررنگ تکمیل شود .

۶- پاسخنامه ها به هیچ وجه تاخوردگی و خط خوردگی نداشته باشد زیرا با توجه به حساسیت دستگاه های علامت خوان امکان تصحیح نخواهد بود .

۷- داوطلبان موظفند پس از دریافت برگه سوال ، مشخصات خود را در بالای سربرگ سوال نوشته و از هرگونه علامت گذاری روی برگه سوال خودداری نمایند .

۸- در حین برگزاری آزمون از ایجاد هرگونه بی نظمی (‌از جمله صحبت کردن ، نگاه کردن به برگه فرد دیگر و … )‌خودداری نموده در غیر اینصورت با فرد خاطی براساس مقررات برخورد می گردد .

۹- داوطلبان موظفند بعد از اتمام زمان آزمون ، پاسخنامه و سوالات را به مراقب مربوطه تحویل داده و سریعاً حوزه امتحانی را ترک نمایند .

۱۰- سوالات آزمون شامل ۹۰ سوال عمومی ( معارف اسلامی ، زبان و ادبیات فارسی و ادبیات اداری ،‌اطلاعات سیاسی ، اجتماعی و مبانی قانونی ) و ۹۰ سوال تست شخصیت جمعاً بمدت ۱۸۰ دقیقه خواهد بود .

موفق باشید .

 

اطلاعیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص پایان مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی

بنا به اعلام اداره کل امور اداری و پشتیبانی ، مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی این سازمان در تاریخ ۳۰/۱۱/۱۳۹۱ به اتمام رسیده است.

بدیهی است زمان دقیق برگزاری آزمون و سایر اطلاعات مرتبط متعاقبا توسط اداره کل مذکور اعلام و از طریق سایت سازمان به آگاهی متقاضیان محترم خواهد رسید.

 

سوالات رایج در آزمون های استخدامی+ بسته تخفیف

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری از محل مجوز شماره ۱۷۶۴۴۱/ت ۴۸۷۰۲ مورخ ۳۰/۹/۹۱ هیأت محترم وزیران (موضوع بند ۱ فصل اول) افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش استخدامی بصورت پیمانی استخدام می نماید

مهلت ثبت نام از تاریخ ۲۳/۱۱/۱۳۹۱ لغایت ساعت ۲۴ روز ۳۰/۱۱/۱۳۹۱ می باشد

 

جهت ثبت نام در سامانه استخدامی ترجیحا از مرورگر  Internet Explorer8.0  به بالا استفاده نمایید.

  • در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
  • در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد نمودید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
  • پس از پرکردن فرمهای ثبت نام، سیستم پیش از ثبت نهایی، پیش نمایش اطلاعات را جهت بررسی صحت آن، به شما نمایش خواهد داد.
  • در پایان مراحل ثبت نام و در صفحه ثبت نهایی، سیستم به شما کد رهگیری خواهد داد. این صفحه را چاپ کرده تا در صورت بروز مشکل همراه خود داشته باشید.

سوالات رایج در آزمون های استخدامی+ بسته تخفیف

شرایط عمومی و اختصاصی استخدام

لیست مشاغل

لینک ثبت نام

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲۹۵)

  1. شبنم گفت:

    ما که نفهمیدیم بالاخره نتایج مصاحبه واقعاً اعلام شده یا نه؟!!! اگه اعلام شده کی و کجا اعلام شده.ما که ندیدیم تو سایت یا هیچ جای دیگری خبری از نتایج مصاحبه باشه.حالا دوستان میگن کار به گزینش هم رسیده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

  2. saeed گفت:

    سلام بچه ها ممنون که پیگیری میکنید شماره دفتر جمالی قمی رو هر داره بذاره ماهم بتونیم پیگیری کنیم.

  3. رضا گفت:

    ممنون میشم غیر از روزنامه بازار کار در خصوص آگهی منتشره در خصوص آزمون نام روزنامه و تاریخ آن اعلام گردد.

  4. asal گفت:

    سلام دوستان ……… ما باید به پیگیری ادامه بدیم تا به نتیجه برسیم . امیدوارم که موفق بشیم . من از همه شما تشکر می کنم . ..

  5. علیرضا گفت:

    دوست من برای مصاحبه دیگه آگهی روزنامه نمیزنند ولیکن برای آزمون استخدامی نیاز به آگهی می باشد که در روزنامه و سایت رسمی سازمان نشر آگهی خوردهو کلیه مراحل استخدامی تعریف شده در ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری رعایت شده شایدم شما مصاحبه قبول شدید بدلیل تعیین تکلیف نشدن آزمونبه گزینش دعوت نشده اید لذا در صورت تعیین تکلیف شدن آزمون به گزینش دعوت بشوید. پس به نظرم دنبال اقدام سازمان تنظیم در راستای بند (۲) مصوبه شماره ۱۳۰۹۴۵/ت۴۸۷۰۲هـ مورخ ۲۸/۷/۹۲ هیات وزیران و بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱/۸/۹۲ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور باشید. به امید اینکه تکلیف آزمون مشخص شود و شما دوستان به گزینش دعوت شوید. حالا آزمونم لغو شد دوباره میخوای امتحان بدی بعد دو سال!!!!!!!!!!

  6. علیرضا گفت:

    من به معاونت توسعه منابع رئیس جمهور در خیابان عباس آباد مراجع نمودم و گفتند هیچ نامه ای توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت بررسی آزمون به معاونت ارسال نشده و گفتند چنانچه مستندات بهمراه نامه به معاونت فوق ارسال شود آن معاونت (قشمت بررسی آزمون) موضوع را بررسی خواهد نمود دوستان پیگیری نمائید تا سازمان مستندات را بهمراه نامه به معاونت در راستای یند (۲) مصوبه شماره ۱۳۰۹۴۵/ت۴۸۷۰۲هـ مورخ ۲۸/۷/۹۲ هیات وزیران و بخشنامه شماره ۱۳۵۹۸/۹۲/۲۰۰ مورخ ۱/۸/۹۲ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور انجام دهد تا حداقل تکلیف آزمون مشخص گردد.

  7. علی گفت:

    بر اساس آخرین پیگیریها سازمان تنظیم از آقای جمالی قمی سازمان مدیریت استعلام نموده از دفتر آقای جمالی قمی پیگیر موضوع باشید

  8. علی گفت:

    با توجه به آخرین پیگیر ها مقرر شده دفتر آقای جمالی قمی در سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر نهایی در خصوص صحیح بودن آزمون را به سازمان بدهد به نظر در لحظات آخر می بایستی به شدت پیگیری نمود احتمال به نتیجه رسیدن بسیار زیاد می باشد دوستان موضوع از طریق دفتر آقای جمالی قمی در سازمان مدیریت و دفتر آقای عمیدیان پیگیری گردد. گاه یک تلفنم می تواند کمک کند.

  9. رضا گفت:

    بنده موضوع را پیگیری نمودم و جهت پیگیری دوستان از مدیران و کارشناسان مربوط شماره های ثبتی نامه شماره ۱۰۰ مورخ ۲۵/۳/۹۴ در دبیرخانه های سازمان های ارسالی به شرح ذیل اعلام میگردد.
    ۱- نامه به رئیس مجلس بعد از مشاهده توسط دفتر ایشان به آقای صالح معاونت حقوقی سازمان مدیریت جهت اقدام ارسال گردید شماره ثبتی آن ۴۳۶۸۹ مورخ ۲۴/۳/۹۴
    ۲- نامه به آقای جمالی قمی شماره ثبتی دبیرخانه ۴۴۰۳۰ مورخ ۲۵/۳/۹۴
    ( این قسمت خیلی مهم هست چون سازمان تنظیم منتظ جواب ایشان جهت آزمون می باشد)
    ۳- نامه به وزیر ارتباطات شماره ثبتی ۲۰۴۸۴ مورخ ۲۵/۳/۹۴
    ۴- نامه به آقای نوبخت شماره ثبتی سازمان مدیریت ۴۳۵۷۱ مورخ ۲۴/۳/۹۴

  10. رضا گفت:

    نامه شماره ۱۰۰ مورخ ۲۵/۳/۹۴ به شرح ذیل در دبیرخانه ثبت گردیده است لذا از دفاتر مربوط پیگیری و بر اساس ارجاع نامه به کدیران و کارشناسان موضوع را پیگیری نمائید. دوستان به امید یکدیگر نمانند واقعا جهت احقاق حق خود پیگیری نمائید.
    ۱- رئیس محترم مجلس شورای اسلامی با نامه مدیر محترم ارتباطات مردمی نامبرده نامه را به آقای صالح معاون محترم حقوقی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ارجاع نمودند. شماره ثبتی در دبیرخانه سازمان مدیریت: ۴۳۶۸۹ مورخ ۲۴/۳/۹۴
    ۲- نامه ارسالی به وزیر محترم ارتباطات: به شماره ثبتی ۲۰۴۸۴ مورخ ۲۵/۳/۹۴
    ۳- نامه ارسالی به آقای نوبخت رئیس محترم سازمان مدیریت برنامه ریزی: شماره ثبتی دبیرخانه سازمان ۴۳۵۷۱ مورخ ۲۴/۳/۹۴
    ۴- نامه ارسالی به جناب آقای جمالی قمی : شماره ثبتی دبیرخانه ۴۴۰۳۰ مورخ ۲۵/۳/۹۴ ( فعلاً استعلام خود سازمان در خصوص آزمون دست ایشان می باشد پیگیری از قسمت ایشان مهم می باشد)

  11. احمد وند گفت:

    نتایج ارسال نامه جهت پیگیری دوستان اعلام میگردد. در صورتی که پیگیری نکنید مطمین باشید به حق خود نخواهید رسید و جریال آزمون کاملاً منتفی می شود لذا به انتظار پیگیری سایرین ننشینید و پیگیر موضوع به هر طریق ممکن باشید.
    ۱- نامه به آقای دکتر لاریجانی طی نامه شماره ۲۷۴/۹۴/د مورخ ۲۴/۳/۹۴ مدیر محترم ارتباطات مردمی نامبرده به آقای دکتر صالح معاون محترم امور مجلس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارسال شده که شماره ثبتی آن ۴۳۶۸۹ مورخ ۲۴/۳/۹۴ می باشد از طریق دفتر نامبرده موضوع پیگیری شود.
    ۲- نامه به جناب آقای دکتر نوبخت طی شماره ثبتی ۴۳۵۷۱ مورخ ۲۴/۳/۹۴ ثبت در دبیرخانه شده از طریق دفتر نامبرده پیگیری گردد.
    ۳- نامه به آقای جمالی قمی طی شماره ثبتی ۴۴۰۳۰ مورخ ۲۵/۳/۹۴ ثبت در دبیرخانه شده از طریق دفتر نامبرده پیگیری گردد.
    ۴- نامه به وزیر محترم ارتباطات و فناوری طی شماره ثبتی ۲۰۴۸۴ مورخ ۲۵/۳/۹۴ ثبت در دبیرخانه گردیده که از دفتر ایشان پیگیری گردد.

    دوستان با پیگیری موضوع و ارجاع نامه ها به هر مدیر و کارشناس پیگیر موضوع باشید. تاکید میکنم عدم پیگیری به هر طریق منجر به ضایع شدن حق شما خواهد شد. ( پیگیری تلفنی و حضوری)

  12. رضا گفت:

    آقای احمد وند واقعاً تشکر می کنم دست شما درد نکنه
    شما چه رشته ای بودید و واسه چه سمت شغلی قبول شده بودید؟

  13. احمد وند گفت:

    ما با هم مرتبط بشیم.

  14. asal گفت:

    سلاماقای رضا …. شماازکدام شهرستان هستید ؟

  15. علی گفت:

    روزنامه بازارکار تاریخ ۲۸بهمن ماه سال۱۳۹۱

  16. احمد ومند گفت:

    روزنامه کثیر الانتشارش برام مهمه ممنون میشم اگه کسی اطلاع داره اعلام کنه. دارم یه سری پیگیری میکنم.

  17. رضا گفت:

    سلام خانم عسل منم از شهرستانم… والا هر روز اینجام و چک میکنم ولی کسی نیست
    سایت دیگه و یا گروپی هستش که قبول شدگان اونجا با هم در ارتیاط باشند؟

  18. احموند گفت:

    از دوستان کی اطلاع داره آگهی استخدامی در کدام روزنامه و چه تاریخی از سال ۹۱ درج شده؟

  19. asal گفت:

    سلام اقای رضا . بفیه دوستان ……. چرا خبری از شما نیست ؟ با اینکه من از شهرستان هستم پیگیری میکنم …. از دوستان تهرانی هم خواهش میکنم که پیگیری کنید ……. اینجوری که من بررسی کردم ، این سازمان یه مشکل و نقطه ضعفی تو کارش داره که اسامی رو اعلام نمیکنه …. به نظر من اگه دوستان تهرانی به دفتر مقام معظم رهیری و ریاست جمهوری شکایت کنند ، مطموناً به نتیجه می رسیم

  20. ehsan گفت:

    سلام من این همه راهو از مشهد رفتم برای مصاحبه جزو اصلیا بودم . اما همون زمان بیشتر افرادی که اونجا بودن از نیروهای قراردادی خودشون بودن .مثلا یکیشون ۲۰ سال سابقه داشت . خوب معلومه که اونا رو میگیرن و استخدامشون الکی بوده

  21. امید گفت:

    با ۰۲۱۸۸۱۱۲۱۸۷تماس گرفتم کارگزینی سارزمان هستش کس نمی دونه از کجا باید پیگیر باشیم

  22. رضا گفت:

    دوستان چطور میشه باهم در ارتباط بود؟ از ایمیل همدیگه میتونیم اطلاع پیدا کنیم؟

  23. امید گفت:

    دو هفته پیش با کارگزینی تماس گرفتم گفتن آزمون لغو شده و اگه نیرو بخوایم شاید مهر آزمون برگزار کنیم تو اون شرکت کنید

  24. asal گفت:

    سلام دوستان … اگه پیگیری کردید و خبر تازه ای دارید لطفاً به ما هم بگید .

  25. asal گفت:

    سلام نیروی شرکتی …. لطفاً اگر از وضعیت استخدام سال ۹۱ سازمان تنظیم خبری دارید به ما هم بگید

    • نیروی شرکتی(rezamosafaei) گفت:

      Lمتاسفانه خبرای خوبی ندارم.اول اینکه تا جایی که من اطلاع دارم توی این آزمون میخواستند نیروهای قراردادی رو به پیمانی تبدیل وضعیت کنند که امیدی به جذب نیروی هایی مثل من که شرکتی هستم یا شما که خارج از سازمانید نیست.ثانیا رئیس سازمان به همین دلیل که آزمون خارج از عدالت بود سعی در لغو کردن آزمون داشت که به نظر میرسه موفق هم شد.اگر دوست داشتین برای اطلاعات بیشتر بهم ایمیل برنید.

      • asal گفت:

        سلام نیروی شرکتی…. . بسیار سپاسگزارم که ما رو بیخبر نمیذاری . در مورد اقدام رئیس سازمان ، برای برقراری عدالت ، شاید در مورد خیلی از قراردادیها ، کاملاً بجا و درست باشه ، . ام ما که قراردادی نبودیم و قبول شدیم چرا باید به اتیش قراردادیها بسوزیم ؟ ما در ازمون قبول شدیم و این حق ماست که استخدام بشیم . اگه شما راه حل پیشنهادی دارید ، لطفاً بگید ، شاید بشه کاری کرد . باز هم از شما تشکر میکنم

  26. donya گفت:

    سلام.ببخشید برا پیگیری می خواید کجا برید؟ میشه بگید و هماهنگ کنیم

  27. پارسی گفت:

    سلام بچه ها
    من دارم میرم واسه پیگیری
    اگه کسی پایست یا علی

    • انسی گفت:

      ما باید پیگیری کنیم که آیا اون نفرات اصلی و ذخیره ها رو که دادن گزینش وزارت اصلی ها از همون قراردادی ها نباشه

  28. آبادانی گفت:

    rrr جان.میگم تو بچه آبادان نیستی؟!

    • rrr گفت:

      سلام
      نه خیر 😀
      من یه نماینده مجلس آشنا داشتم کاری از دستش بر نیومد بعد رفتم سراغ یکی از معاونت ها باز جواب نداد اتفاقی رفتم گزینش وزارت خانه پیگیری کنم اونجا طبقه اول منشی و یه اقایی بود گفت که اسامی را برا گزینش همان زمان فرستادن و اومدن گزینش اما بعد اون خبری دیگه نشد (چیزی بود که به من اونجا گفتن)….
      من آخرین باری هس که کامنت می دم و الانم رفتم دیوان عدالت ادرای شکایت کنم ….تمام…..

  29. saeed گفت:

    سلام بچه ها من تو سایت وزارت درخواست ملاقات با وزیرو دادم شما هم برید درخواست بدید اگه تعدادمون زیاد باشه حتما جواب میدن. هرکاری ازدستتمون بر میاد باید انجام بدیم

  30. asal گفت:

    سلام انسی جون ….. لطفاً شماره گزینش رو بنویس ، که ما هم زنگ بزنیم ، شاید اونا به دادمون برسن ….

    • rrr گفت:

      سلام دوستان
      من گزینش بودم همون زمان بعد از مصاحبه یه عده را فرستادن برا گزینش و بعد اون نتیجه رفته سازمان اما بعد اون دیگه همه چی مونده ، این نتیجه قطعی و اخرین مرحله روند استخدامی هست که بعد این مسکوت مونده ، من به دیوان عدالت اداری شکایت می کنم
      ۱- چرا آزمون تخصصی نگرفتند بعد ازمون عمومی — این شکلی مجبورن مصاحبه را لغو کنن —۲- چرا پاسخ درست نمی دن و تعیین تکلیف نمی کنن

    • انسی گفت:

      سلام دوستان بریت گزینش وزارت ارتباطات چون اسامی اصلی و ذخیره ها دوست اوناست ،من شماره ندارم چون خودم حضورا رفتم همون مسیر سازمان تنظیم مقررات

    • انسی گفت:

      اون خانمی که تو گزینش بود گفت فقط اسامی رو دادن ولی گزینشی انجام نشده ،بچه ها نباید الکی از حقمون بگذریم

  31. نیروی شرکتی گفت:

    سلام کسی از نیروهای شرکتی و مزایای اداره تنظم مقررات اطلاعی داره؟
    توروخدا جواب بدید

    • نیروی شرکتی هستم گفت:

      سلام.نیروی شرکتی هستم.بفرمایید در خدمتم.

      • بردیا به نیروی شرکتی گفت:

        سلام. شما خبری، نقطه امیدی چیزی راجع به آزمونمون نداری؟اینکه بالاخره قصد دارن تکلیفشو معلوم کنند یانه؟ یعنی ما جزء این ۳۸۰۰۰ نفری که امسال واسشون بودجه در نظر گرفتن و کم و بیش شروع به کار کردن نیستیم؟! اگه خبری داری بگو که خدا دلتو شاد کنه انشاءالله.

        • نیروی شرکتی گفت:

          سلام
          خبری ندارم
          فقط واسه یکی از استان ها که شاید این اداره رو بیاره احتمالا نیرو شرکتی بگیرن ببخشید که نمی تونم اسم استان رو ببرم

  32. asal گفت:

    بالاخره انتظارات برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان در آزمونهای استخدامی که اغلب از سال ۱۳۹۰ و در دولت گذشته بلاتکلیف مانده بودند به پایان رسید و دولت بر استخدام بیش از ۱۵ هزار نفر از آنها در سال آینده رای داد.

    علی صفدری – معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی – در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به برنامه دولت برای تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی و تعهدات ایجاد شده از دولت قبل اظهار کرد: اکنون در تلاشیم تا از تمامی استانها گزارشهای لازم و دقیقی را دریافت کرده و به جمع بندی نهایی برسیم تا با توجه به تعهدی که سازمان مدیریت و برنامه ریزی دارد بتوان نیروهای مشمول قانون را در سال آینده استخدام کرد.

    وی در مورد اینکه آیا تمامی ۲۰ هزار نفری که پیش تر معاونت توسعه به عنوان تعهد استخدامی دولت اعلام کرده بود در سال ۱۳۹۴ جذب خواهند شود گفت: برنامه دولت استخدام حدود ۱۵ هزار و ۹۰ نفر در بین تمامی استانها و سازمانها در سال بعد است.

    صفدری میزان بودجه پیش بینی شده برای استخدام بیش از ۱۵ هزار نفری دولت در سال آینده را اعلام نکرد و گفت: رقم آن چندان مهم نیست بلکه مهم این است که افرادی که فرایند قانونی را طی کرده اند جذب شوند.

    معاون نوسازی و اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره تبدیل وضعیت نیروها بالاخص نیروهای شرکتی در سال آینده نیز تصریح کرد: هیچ برنامه ای برای تبدیل وضعیت نیرو نخواهیم داشت مگر اینکه در ادامه مجوزهای قانونی آن صادر شود.

    گذری بر آنچه بر امور استخدامی گذشت

    به گزارش ایسنا،مصوباتی که در سال‌های اخیر برای تسهیل امور استخدامی و تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به تصویب رسید و متعاقب آن آزمون های استخدامی که به منظور جذب نیرو در سازمان‌های دولتی برگزار شد در ادامه دلایلی خاصه مغایرتهای قانونی و بار مالی سنگینی که عملی شدن آنها برای دولت به همراه داشت، موجب شد تا با تغییر دولت و لغو بخشی از مصوبات دولت قبل، مشمولین این مصوبات و پذیرفته شدگان در آزمون های استخدامی برگزار شده در بلاتکلیفی بمانند.که مصوبه مربوط به اول بهمن ماه سال ۱۳۹۰ همچنین مهرآفرین از جمله این مصوبات هستند.

    پس از تصویب مصوبه اول بهمن ماه ۹۰ از سوی هیات وزیران و ابلاغ به دستگاه‌های اجرایی بخش عمده‌ای از نیروهای شرکتی تبدیل وضعیت شدند. اما در ادامه مورد ایراد هیات تطبیق مقررات با قوانین مجلس قرار گرفت و به دلیل مغایرت‌های قانونی لغو شد و اکنون دیگر قابلیت اجرایی ندارد.

    مصوبه دیگر همان مهرآفرینی است که هیات وزیران(دولت دهم) در ۲۹ آذر ماه ۹۱ به تصویب رساند و طبق آن دولت به مسئولان اجرایی هر استان در مجموع مجوز و اختیار استخدام و تبدیل وضعیت بیش از ۵۰۰ هزار نیرو را تفویض کرد که طبق برآوردهای انجام شده این استخدام ها بار مالی حدود ۱۱ هزار میلیارد تومانی را برای دولت به همراه داشت.

    با وجود تمامی ایرادات و انتقادهایی که بارها در زمان تصویب و اجرای مهرآفرین از سوی مراجع نظارتی از جمله مجلس به دلیل مغایرت با قانون اساسی، قانون مدیریت خدمات کشوری و برنامه پنجم توسعه اعلام شد دولت وقت بدون توجه به این تذکرات و بارمالی که می توانست به همراه داشته باشد به روال عادی اجرای این مصوبه در همان مدت محدود چند ماهه حضور خود در اداراه کشور ادامه داد.

    اما با اتمام دوران دولت دهم، مهرآفرین از جمله مصوباتی بود که در روزهای ابتدایی حضور دولت یازدهم لغو شد و قابلیت اجرایی خود را از دست داد. تا اینکه معاونت توسعه در اولین اقدامات خود بخش نامه جدید دیگری را برای تعیین تکلیف استخدام های دولتی و رفع ایرادات مهرآفرین صادر کرد.

    این در حالی است که در حدود یک و نیم سال گذشته بارها مشمولین استخدامی مصوبات قبلی خواهان تعیین تکلیف خود و انجام امور استخدامی شدند و دولت هم در مقابل اعلام کرد که باید شرایط جذب این افراد محرز و منابع مالی لازم تامین شود تا به آن ورود کند.

    بنا بر این گزارش با تمامی اما و اگرها و شروط تعیین شده برای جذب پذیرفته شدگان آزمونهای استخدامی، به هر حال دولت تصمیم به بکارگیری بخشی از آنها در سال آینده گرفت تا تعداد زیادی از آنها از چهار سال سرگردانی خارج شوند.

  33. asal گفت:

    سلام دوستان . سلام rrr …. چرا خبری از شما نیست . ؟ بچه ها خبرهای خوب رو خوندید؟ اینجور که معلومه ، هیچ تبدیل وضعیتی در قراردادیها و شرکتی ها انجام نمیشه .و فقط کسانیکه بصورت ازاد در امتحان قبول شدن ، استخدام میشن …. امیدوارم که ما هم به حقمون برسیم

    • انسی گفت:

      سلام بچه ها من امروز تو روزنامه خوندم که نتایج آزمون های معلق سال ۹۴ میاد و جذب میشن ،من چند وقت پیش رفتم گزینش وزارت ارتباطات اسمم بود ولی گفت هیچ گزینشی انجام نشده و منتظر مجوزیم

      • asal گفت:

        سلام انسی جون ….. لطفاً شماره گزینش رو بنویس ، که ما هم زنگ بزنیم ، شاید اونا به دادمون برسن……….

    • rrr گفت:

      سلام
      من بعد این همه فقط به این نتیجه رسیدم که باید به دیوان عدالت اداری شکایت کنیم
      ۱-چرا تعیین تکلیف نمی کنن ۲- چرا آزمون تخصصی بعد عمومی نگرفتن
      وگرنه خود مجموعه علاقه ای به پاسخگویی ندارد اگر پیگیر هستید در یک زمان مشخص همه ما شکایت کنیم . درضمن من چند بار پاسخ دادم اما متاسفانه تایید نشده

  34. شبنم گفت:

    سلام دنیا جان.از کجا متوجه شدی که قبول شدی.که تا مرحله گزینش هم رفتی؟! اینا که میگن نتیجه ای اعلام نشده.از بچه های قراردادی بودی؟

  35. donya گفت:

    سلام.من هم جزء قبول شده ها هستم و تا مرحله گزینش پیش رفتم ولی دیگه خبری نشدالبته بعد از گزینش هم پیگیری کردم و گفتن قبول شدی اما فعلا خبری نشده و مشتاق پیگیری هستم

  36. asal گفت:

    سلام rrr ….. به نظر من بهتره که به اشناتون پیشنهاد بدی که موضوع رو با تمام جزئیاتش به صحن مجلس بکشونه . اونوقت وزیر موظف میشه که بیاد وتوضیح قانع کننده بده . بعضی ها شاید بگن به خاطر مسائل مالی وضعیت کنونی هست و به همین دلیل اسامی رو اعلام نمیکنن . اگه اینجوری باشه ، ما میگیم فعلاً اسامی قیولشدگان رو اعلام کنن ، ما یک سال بعدش میریم سر کار ، و خیلی از پیشنهادهای دیگه که به نفع هر دو طرف هست … باز هم توکل به خدا و به امید موفقیت

  37. asal گفت:

    سلام دوستان . چه خبر ؟ چرا کسی دیگه کامنت نمیذاره ؟ بچه ها زمان داره میگذره ، چرا یه کاری نمیکنید ؟

  38. احسان گفت:

    اینا همش دستاورد های دهه فجره

  39. asal گفت:

    سلام rrr . اگه شما مساله رو توسط نماینده ای که میشناسید به صحن مجلس بکشونید ، شاید بشه کاری کرد . چون در سازمان تنظیم هیچ کس به فکر ما نیست .

  40. افسون گفت:

    دوستان سلام. ما که هر چی فریاد زدیم کسی گوش نکرد فقط اکتفا کردیم به این کامنتی ۱۰۰ روز یه بار. من یه استخدامی دیگه شرکت کردم قبول شدم ایشاالله به زودی میرم سرکار. اگه بدی ای خوبی ای دیدید حلال کنید.

  41. rrr گفت:

    سلام دوستان من خلاصه با معاون وزیرصحبت کردم ایشون هم گفتند که از نظر ماو دولت این آزمون لغو شده یا بهتر بگم مسکوت شده و تصمیم خاصی فعلا گرفته نشده . به نظر من اینا حالاحالاها قصد ندارند کاری بکنند من دیگه نمی دونم چیکار کنم

  42. asal گفت:

    سلام دوستان . من هر وقت سایت سازمان رو چک میکنم ، میبینم که معمولاً حدود ۱۰۰ نفر ، انلاین هستند . مطمئناً تمام اون ۱۰۰ نفر ما هستیم . برای پیگیری ۱۰۰ نفر کم نیست . من از تمام دوستان خواهش میکنم با هم هماهنگ بشیم و یه حرکتی بکنیم .

    • saeed گفت:

      سلام بچه ها ما باید با وزیر ملاقات داشته باشیم. یه زمانی مشخص شه بریم وزیرو ببینیم. اگه تو بهمن ماه تونستیم کاری کنیم وگرنه دیگه تمومه

  43. asal گفت:

    سلامrrr . ممنونم که ما رو بی خبر نمیذاری . اگه قرار باشه اقدامی بکنیم ، باید حداکثر تا یک ماه دیگه به سرانجام برسه ، من امیدوارم که هممون موفق بشیم .

  44. asal گفت:

    سلام rrr . چی شد ؟ چیکار کردی ؟

    • rrr گفت:

      سلام من متن اولیه را آماده کردم این هفته هم صحبت کردم اما متاسفانه هفته بعد مجلس دیگه تعطیله موند یه هفته بعدش تا ببینم می تونم نماینده مجلس و راضی کنم و مستقیم بریم پیش وزیر
      توکل به خدا

  45. من قبول شدم گفت:

    اخ جوووووووونم من قبول شدم . اخرش نتیجه تمام زحمتهامو گرفتم ……………………………….

  46. به rrr گفت:

    سلام rrr عزیز …. اگه تا حالا اقدامی کردی ، لطفاً ما رو بی خبر نذار

  47. به کرمانشاه گفت:

    سلام کرمانشاه جون … شما کجایی من منتظرتون هستم . اون کسی که در نظر شماست به احتمال زیاد من هستم . لطفاً کامنت بذارید .

  48. asal گفت:

    سلام کرمانشاه. من دانشگاه تدریس کردم . ولی مدرکم ارشد نیست . لطفاً بیشتر توضیح بده شاید بتونم کمکی کنم..

  49. انسی گفت:

    سلام تو رو خدا پیگیری کنید حق ماهاست

  50. asal گفت:

    سلام خانوم یا اقای rrr . پیگیری شما بزرگترین لطفی هست که در حق خودتون ، من و بقیه دوستان می کنید . من از شما تشکر میکنم

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها