استخدام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فرزند ایثارگر

تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس دوشنبه ۲۴ شهریور در آیین مبادله تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، افزود: تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا، تکریم ملت ایران است، چرا که این خانواده‌ها سرمایه‌های ملی و معنوی کشور محسوب می‌شوند.
او ادامه داد: از سال ۹۵ تاکنون ۱۵۱ قطعه زمین برای ساخت مسکن ایثارگران واگذار شده و ۳۵۰ نفر از خانواده‌های ایثارگران و شهدا توانسته‌اند از مزایای زمین اهدایی استفاده کنند.
استاندار فارس با بیان اینکه ۱۷۳۵ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان از سال ۹۲ تا سال گذشته از تسهیلات تخصیص یافته به میزان ۱۷ میلیارد ریال بهره‌مند شده‌اند، گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دستور کار استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس قرار دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز با اشاره به وجود ۱۵ هزار شهید در این استان، بیان کرد: فارس دارای بیشترین تعداد ادارات بنیاد شهید در کشور است.
رجبعلی راهی ادامه داد: طی سال‌های گذشته بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در فارس ساخته نشده بود، اما مقرر شده تا ۱۰ هزار واحد دیگر احداث شود.
استاندار فارس گفت: طی سال‌های ۹۲ تا ۹۸ بالغ بر ۲ هزار و ۵۷۸ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در استان فارس به استخدام دستگاه‌های دولتی و خصوصی درآمده‌اند.
در این جلسه علاوه بر امضای تفاهم نامه تامین مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان فارس، از کتاب‌های فرهنگ اعلام شهدای عشایر کشور به نام «مرد راه» رونمایی شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها