جوانان فارغ‌التحصیل فاقد شغل مناسب هستند/ مسئولان فکری به حال اشتغال‌زایی کنند

به گزارش آناج، منصور غلامی عصر امروز در آیین افتتاح دانشکده فنی و مهندسی مرند با بیان اینکه قبل از انقلاب را خوب به یاد داریم که وضع کشورمان چگونه بود، ابراز داشت: ۸ سال دشمن با تمام قوا، انرژی و بهترین جوانان این کشور را از ما گرفت.

وی ادامه داد: مردم ایران در بستر تاریخ تمدن ساز بوده‌اند و اعتقادات دینی ارزشمند و اعتقاد به اهل بیت(ع) از ویژگی‌های بسیار ارزشمند ایرانی هاست.

وزیر علوم با اعلام اینکه گاها برخی حوادث کوچک دستاوردهای بزرگ را از بین می‌برند که برای جبران آن باید کلی زحمت کشید، خاطرنشان ساخت: یکی از ثروت‌‌های مهم کشور ما دانشجویان، اساتید و مراکز علمی هستند که باید زمینه شکوفایی و استفاده از این ظرفیت‌ها بیش از پیش فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه جوانانی با تحصیلات خوب فاقد شغل مناسب هستند، تاکید کرد: این نقیصه باید مورد توجه مسیولین باشد تا زمینه اشتغال‌شان فراهم گردد.

وزیر علوم گفت: برای توانمندسازی مراکز دانشگاهی خود تلاش می‌کنیم و بازنگری‌هایی در برخی دوره‌های آموزشی در حال انجام است.

وی توضیح داد: آموزش مهارت به دانشجویان مخصوصا در دوسال آخر تحصیل در برخی مراکز در حال انجام است که نتایج خوبی اخذ شده و گسترش خواهد یافت؛ این رویه بهتر از روش کلاسیک آموزشی نتیجه می‌دهد.

غلامی با بیان اینکه در شش ماهه آخر سال ۹۶ قریب به ۶۰۰ هزار سرباز طرح مهارت آموزی را سپری کردند، عنوان کرد: رویکرد وزارت علوم در این دوره تقویت مراکز علمی و پژوهشی در جهت تبدیل ایده‌‌ها به عمل و بهره وری بیشتر می‌‌باشد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها