استخدام بیش از ۱۰ هزار کادر درمانی

به گزارش ایلنا، غضنفر میرزابیگی با اعلام این خبر گفت: در یکی دو ماه آینده برای جذب بیش از ۱۰ هزار کادر درمانی آزمون استخدامی برگزار خواهد شد که ۵۰ درصد آنها پرستاران هستند و اولویت با نیرو‌های شرکتی است.

میرزابیگی افزود: در جلسه‌ای که امروز با وزیر تعاون داشتیم، مقرر شد برای پرستاران بخش خصوصی، تامین اجتماعی و بخش دولتی که با قرارداد‌های غیر دولتی کار می‌کنند، قانون بهره وری اجرا شود که با اجرای این قانون از مزایای افزایش حقوق و تعطیلی بهره‌مند خواهند شد.

رئیس سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینکه تاکنون ۵۲ نفر از پرستاران شهید راه سلامت شده اند، افزود: تاکنون ۳۱ هزار پرستار مبتلا به کرونا شده که از این تعداد ۲۵ هزار نفر درمان شده و به کار بازگشتند و حدود شش هزار نفر همچنان برای درمان در منزل هستند.

میرزابیگی در پایان گریزی هم به فوق العاده ویژه کادر درمان زد و افزود: پرستاران به دنبال حق کرونا نیستند و حق معمولی خودشان را می‌خواهند که اجرای فوق العاده ویژه کادر درمان آنها را به حق شان خواهد رساند و با رایزنی‌هایی که با سازمان برنامه و بودجه و معاونت توسعه وزارت بهداشت شده است، دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد.

منبع : خبرگزاری ایلنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها