آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ۹۸ (اعلام نتایج)

آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده

خبر ۳ آذر ۹۸ – اعلام نتایج آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم،نتایج آزمون آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ اعلام شد

اعلام نتایج کلیک کنید


خبر ۲۸ خرداد ۹۸ – دریافت کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸

ضمن آرزوی موفقیت سایت «استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون به اطلاع میرسانیم، لینک دریافت کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ فعال گردید.

دریافت کارت کلیک کنید


خبر ۲۵ خرداد ۹۸ – اطلاعیه سازمان سنجش اموزش کشور درباره‌ تاریخ پرینت کارت و زمان‌ برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده – سال ۱۳۹۸

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده در سال ۱۳۹۸ می‌رساند که آزمون صبح روز جمعه مورخ ۹۸/۰۳/۳۱ در ۹ شهرستان کشور (۹ مرکز استان) برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت ۸:۳۰ آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم­ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه­‌شنبه ۹۸/۰۳/۲۸ بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

ب – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

در صورت بروز اشکال در تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و یا مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در کارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی و یا هریک از موارد مندرج در ذیل، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ صبح و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ بعدازظهر روز پنجشنبه مورخ ۹۸/۰۳/۳۰ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (مطابق جدول شماره ۱ و ۲ ذیل) مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام نمایند.

ب-۱- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند.

ب-۲- چنانچه عکس الصاقی به کارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عکس و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار برای اصلاح کارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه نمایند.در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ب-۳- چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می­باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ب» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد.

ج- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون کلیه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ ۹۸/۰۳/۳۱ برگزار می‌گردد و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ صبح همان روز خواهد بود. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

د‍‍ ـ تذکرهای‌ مهم‌

۱- در زمان حضوردرجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون‌، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

۲- در ورودی ِحوزه­های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

۳- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

۴- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب میگردد و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم درآزمونهای سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

۵- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. به همراه داشتن هر گونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه­های حافظه ­دار از جمله تلفن همراه، ساعت هوشمند، انگشتر هوشمند و یا دستبند هوشمند در جلسه آزمون طبق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری موجب محرومیت از گزینش در آزمون می­شود.

در خاتمه اضافه می‌نماید که داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج­شنبه ۹۸/۰۳/۳۰ همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن ‌۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

جدول شماره ۱ – شهرستان محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال۱۳۹۸ براساس استان محل اقامت داوطلبان

استان محل برگزاری نام شهرستان محل رفع نقص احتمالی کارت و  برگزاری آزمون استان محل اقامت
آذربایجان شرقی تبریز(۱۰۱۲) کلیه داوطلبان استانهای آذربایجان شرقی(۱۰)، آذربایجان غربی(۱۱)، اردبیل(۱۲) و زنجان(۲۲)
اصفهان اصفهان(۱۳۱۰) کلیه داوطلبان استانهای اصفهان، (۱۳) چهارمحال و بختیاری(۱۷) و یزد(۳۹)
تهران تهران(۱۶۰۷) کلیه داوطلبان استانهای تهران(۱۶)، سمنان(۲۳) ) قزوین(۲۶)، قم(۲۷)، گیلان(۳۳) مرکزی(۳۶) و البرز (۴۰)
خراسان رضوی مشهد(۱۹۶۰) کلیه داوطلبان استانهای خراسان جنوبی(۱۸)، خراسان رضوی(۱۹) و خراسان شمالی(۲۰)
خوزستان اهواز(۲۱۱۲) کلیه داوطلبان استانهای خوزستان(۲۱) و لرستان(۳۴)
فارس شیراز(۲۵۳۶) کلیه داوطلبان استانهای بوشهر(۱۵)، فارس(۲۵)، کهگیلویه و بویراحمد(۳۱)
کرمان کرمان(۲۹۴۰) کلیه داوطلبان استانهای سیستان و بلوچستان(۲۴)، کرمان(۲۹) و هرمزگان(۳۷)
کرمانشاه کرمانشاه(۳۰۲۴) کلیه داوطلبان استانهای ایلام(۱۴)، کردستان(۲۸) کرمانشاه(۳۰) و همدان(۳۸)
مازندران ساری(۳۵۲۷) کلیه داوطلبان استانهای گلستان (۳۲) مازندران (۳۵)

 

جدول شماره ۲ – نام شهرستان و آدرس محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ براساس استان محل اقامت داوطلبان

نام استان نام شهرستان محل رفع نقص احتمالی کارت و  برگزاری آزمون محل باجه رفع نقص آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص
آذربایجان شرقی تبریز پردیس دانشگاه شهید مدنی آذربایجان تبریز: میدان جهاد(نصف راه) ،خیابان آذربایجان ،خیابان ورزش ، بلاتر از سالن ورزشی شهرداری
اصفهان اصفهان دانشگاه اصفهان اصفهان: میدان آزادی، )دروازه شیراز)، بلوار دانشگاه، درب شمالی دانشگاه، جنب اداره کل  امورآموزشی، ستاد اجرای آزمونهای دانشگاه اصفهان
تهران تهران دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره تهران: خیابان انقلاب، میدان فردوسی،کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
خراسان رضوی مشهد دانشگاه فردوسی مشهد مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی، مدیریت آموزشی دانشگاه
خوزستان اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز اهواز: بلوارگلستان، جنب پل پنجم، ورودی دانشگاه شهید چمران
فارس      شیراز            دانشگاه شیراز شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
کرمان کرمان دانشکده فنی وحرفه ای شهید چمران کرمان: خیابان شهیدمصطفی خمینی(شهاب)، ابتدای اتوبان هفت باغ
کرمانشاه کرمانشاه دانشگاه رازی کرمانشاه کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی ، سازمان مرکزی دانشگاه
مازندران ساری دانشکده فنی امام محمد باقر(ع) ساری: خیابان شهید مطهری(طبرستان)، بعد از میدان دانشجو

خبر ۲۶ فروردین ۹۸ – اطلاعیه مرکز امور مشاوران، وکلاء و کارشناسان رسمی قوه قضائیه در رابطه با تعویق زمان برگزاری آزمون‌ اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸

پیرو اطلاعیه مورخ ۹۷/۱۲/۰۲، ضمن ابراز تاسف و اعلام همدردی با هموطنان عزیزی که در اثر جاری شدن سیل اخیر در بخش‌هایی از شهرها و استان‌های کشور دچار آسیب شده‌اند و همچنین پیرو درخواستهای مردمی، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌ اخذ پروانه مشاوره خانواده سال ۱۳۹۸ می‌رساند، زمان برگزاری آزمون فوق از تاریخ ۹۸/۰۲/۱۳ به روز جمعه مورخ ۹۸/۰۳/۳۱ تغییر می‌یابد.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و سایر جزئیات اجرایی آزمون به اطلاعیه‌ای که در این خصوص در روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۳/۲۸ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر می‌شود مراجعه نمایند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها