استخدام استانداری کرمان سال ۹۸ (خبر جدید)

استخدام استانداری کرمان سال ۹۸

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

 

 

خبر ۹ اردیبهشت ۹۸ – ایجاد شدن ۲۴۶۹ شغل در کرمان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان کرمان هفت هزار فرصت شغلی در سه دسته کار وجود دارد که تنها چهار هزار فرصت شغلی وجود دارد که بدون متخصص است.

مشاهده ادامه آگهی

 


خبر ۱ مرداد ۹۷ – ایجاد شدن ۲۴۶۹ شغل در کرمان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: طی چهار ماهه نخست سال دو هزار و ۴۶۹ شغل در این استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اسماعیلی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کار گروه اشتغال عنوان داشت: اصلی‌ترین بحث، برنامه اشتغال استان کرمان است که باید برای آن برنامه‌ریزی کنیم.
وی افزود: در سال گذشته ۳۹ هزار و ۴۶۰ شغل در استان کرمان ایجاد شده که در سامانه ثبت شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان ادامه داد: قرار است ۳۵ هزار و ۳۳۰ شغل در سال ۹۷ ایجاد شود که تاکنون دو هزار و ۴۶۹ شغل از ابتدای سال جاری ایجاد شده است.

منبع: خبرگزاری مهر


خبر ۱ اردیبهشت ۹۷ – ایجاد ۸۰۰ شغل پایدار در دهستان گوغر بافت

استاندار کرمان گفت: استانداری با تقبل بخشی از هزینه های آموزش های اشتغال در منطقه گوغر و با همکاری سایر سازمان های مربوطه و نیز معین اقتصادی منطقه، زمینه آموزش و ایجاد اشتغال پایدار را برای ۸۰۰ نفر را فراهم کرده است .

به گزارش ایرنا، علیرضا رزم حسینی روز جمعه در نشست اقتصاد مقاومتی منطقه ۴ شهرستان بافت (گام دوم مثلث توسعه اقتصادی) با تاکید بر آموزش فراگیر اشتغال به ویژه اشتغال های خرد و بومی در منطقه گوغر ، افزود: انتخاب دهیاران توانمند در کنار خیران می تواند مسیر توسعه را به خوبی فراهم کند.
وی به کمبود منابع آبی استان کرمان اشاره کرد و ادامه داد: براساس تعامل با وزارت جهاد کشاورزی زمینه ای فراهم شده تا محصولات کم آب و اقتصادی در مناطق مختلف جایگزین محصولات پرمصرف شوند و گوغر می تواند در این حوزه پیشتاز باشد.
رزم حسینی تاکید کرد: نمی گوئیم که کشاورزان کار کشاورزی را انجام ندهند، بلکه می گوئیم که کشاورزان محصولات با صرفه اقتصادی و مصرف کم آب را تولید و عرضه کنند.
وی با تاکید بر لزوم استفاده از دیدگاه نخبگان در طراحی و اجرای برنامه ها، یادآور شد: در سال جاری با همکاری معین اقتصادی منطقه موضوع تغییر الگوی کشت را در منطقه گوغر به عنوان پایلوت آغاز می کنیم.
استاندار کرمان گفت: سازمان جهاد کشاورزی نیز متقبل شده که نسبت به طراحی ومطالعه یک خط تولیدی استاندارد گیاهان دارویی در منطقه گوغر اقدام کند و معین اقتصاد مقاومتی نیز برای تامین سرمایه و یا انتخاب یک سرمایه گذار در این حوزه اقدام کند.
وی افزود: پس از ۴۰ سال در راستای تامین آب آشامیدنی سالم در منطقه گوغر اقدام شده که جای تقدیر دارد.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: منطقه گوغر در تولید فرش های نفیس، دامپروری و کشاورزی ظرفیت های ویژه ای دارد.
علی بختیاری افزود: لازم است که موضوع صدور اسناد برای اراضی مورد نظر در ایجاد واحدهای بوم گردی و گردشگری نیز رفع شود.
فرماندار بافت هم با اشاره به اینکه آبرسانی به ۱۵ روستا در منطقه گوغر با اعتباری حدود سه میلیارد تومان انجام شده است، گفت: امروز مردم بعد از ۴۰ سال از آب آشامیدنی سالم بهره مند شده اند و این در حالی است که این موضوع یک مشکل عمده در گوغر بوده است.
فتحعلی حمزه جواران ادامه داد: بنیاد مسکن و دفتر امور روستایی استانداری کرمان در راستای روکش آسفالت معابر کارهای خوبی انجام داده اند.
وی افزود: در منطقه رابر و گوغر، ایجاد کارخانه فرآوری گردو می تواند اشتغال زیادی را ایجاد کند که این موضوع را به صورت جدی دنبال می کنیم.
وی اظهار کرد: زندگی مردم در منطقه گوغر کشاورزی و عشایری است و جهاد کشاورزی در این منطقه اقدامات بی نظیری انجام داده است.
مدیرکل فنی و حرفه ای استان کرمان نیز گفت: ۳۵ حرفه شغلی برای آموزش در منطقه گوغر احصا شده است و آمادگی لازم برای آغاز آموزش این رشته های آموزشی وجود دارد.
محمدرضا جهانگیری افزود: پیش بینی شده که در منطقه گوغر ۸۰۰ نفر تحت آموزش های فنی و حرفه ای قرار گیرند.
عباس سعیدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان نیز بر توسعه کشت های جایگزین در منطقه گوغر اظهار کرد: کشت زعفران، زرشک، گیاهان دارویی و سایر کشت های جایگزین را در این منطقه دنبال می کنیم.
معین اقتصادی گوغر نیز گفت: در اجرای طرح های اشتغال زا باید نظر مردم نیز مورد توجه قرار گیرد.
ابراهیم نقوی افزود: در حوزه ایجاد اشتغال های جدید باید متخصصان هر حوزه نیز همکاری لازم را داشته باشند.
شهرستان بافت در ۱۵۶کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار دارد.

منبع : خبرگزاری ایرنا

 


ایجاد ۵۰۰۰ فرصت شغلی در کرمان

فرماندار کرمان از ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگارمهر، علی بابایی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان اظهار کرد: شهرستان کرمان ۱۳ شهر، شش بخش، ۱۶ دهستان و ۱۴۰ دهیاری مصوب دارد که یک سوم جمعیت و ۲۵ درصد کل مساحت استان کرمان را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، تولیدو اشتغال بود، گفت: در شهرداری و تمام نهاها بهره وری، تولید و اشتغال سرلوحه کار قرار گرفته شده است.
فرماندار کرمان تصریح کرد: ۸۰ درصد تعهدات اشتغال در شهرستان کرمان محقق شده است و بیش از تعهداتمان انجام خواهد شد.
بابایی با بیان اینکه اگر همه اعتبارات محقق شود مشکلات شهرستان کرمان حل نمی شود، افزود: فرصت های سرمایه گذاری خوبی در شهر ایجاد شده به گونه ای که ۲۲۰ مورد بخش خصوصی سرمایه گذاری خواهد کرد.
بابایی یادآور شد: وضعیت استحکام بنا در استان کرمان وضعیت مطلوبی نیست که باید سهمیه برای مقاوم سازی بنا اختصاص یابد.
وی ادامه داد: هزار و ۶۲۵ نفر تاکنون به سایت در راستای مقام سازی خانه هایشان در شهر کرمان مراجعه کرده اند و از همه امکان عمومی دستگاه دولتی و مدارس شهرستان کرمان که نیاز به تخریب بازسازی دارند، مستند سازی شده است.
فرماندار کرمان با بیان اینکه در زلزله های اخیر ۹۰ مدرسه قابل استفاده نیستند، افزود: جابجایی مدارس در حال انجام است.
وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر مدیران باید لیست پروژه های قابل بهره وری و افتتاح دستگاه خود را اعلام کنند.
بابایی با اشاره به فرا رسیدن فصل بارش ها گفت: در دوران سرما و یخبندان باید اقدامات لازم از جمله پاشیدن شن و نمک در محورهای مواصلاتی شهرستان کرمان مدنظر قرار گیرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: مدیران در همه ایم سال به ویژه در دهه فجر باید دیدار با خانواده شهدا را در دستور کار قرار دهند.
بابایی بیان داشت: مدیران باید بحث اشتغال را جدی بگیرند چرا که اساس همه اغتشاشات نبود شغل است بنابراین باید زمینه سازی برای اشتغال پایدار ایجاد شود.
فرماندار کرمان ادامه داد: در حال حاضر برای پنج هزار نفر در شهرستان کرمان اشتغالزایی شده است و این در حالی است که اشتغال های خودجوش در سامانه ثبت نشده است.

منبع : خبرگزاری مهر


خبر ۷ شهریور ۹۶ – ایجاد ۷۳ هزار و۸۵۰ شغل پایدار در استان کرمان

خبرگزاری مهر : استاندار کرمان از ایجاد ۷۳ هزار و۸۵۰ شغل پایدار در استان کرمان طی چهار سال گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در سالن شهید مرتضویی استانداری کرمان ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: در حوزه سیاسی در استان کرمان بر اساس سیاست رئیس جمهور سیاست اعتدال واقعی را دنبال کردیم.
وی تصریح کرد: در این مدت موفق شدیم از همه فعالان سیاسی و گروه های وفادار به نظام جمهوری اسلامی ایران در اداره استان بهره مند شویم.
رزم حسینی عنوان کرد: این امر باعث شد دو انتخابات مهم بدون حادثه و حاشیه در استان کرمان برگزار کنیم و شخصیت های سیاسی از همه گروه ها در استان حضور پیدا کردند و خوشبختانه مشارکت مردم استان در انتخابات همیشه بالا است.
وی بیان داشت: امروز ۲۲ شرکت خصوصی مسئولیت معین اقتصادی مناطق مختلف استان کرمان را پذیرفته اند.
رزم حسینی ادامه داد: در شروع دولت یازدهم جمع کل پروژه هایی که امروز افتتاح و کلنگ زنی شد، هزار و ۲۳۵ میلیارد تومان بود که ۸۶۰ میلیارد تومان آن افتتاح پروژه است.
وی بیان داشت: در چهار سال گذشته دو هزار و ۲۵۸ پروژه را در استان افتتاح یا کلنگ زنی کرده ایم که ۲۱ هزار میلیارد تومان ظرفیت بخش خصوصی در این پروژه ها بکار گرفته شده است.
استاندار کرمان عنوان کرد: در این پروژه ها بخش دولتی سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مشارکت داشته و در این چهار سال ۷۳ هزار و۸۵۰ شغل پایدار در استان کرمان به وجود آمده است و به طوری که در سال گذشته بیشترین شغل را از بعد انقلاب داشته ایم.
رزم حسینی گفت: در حوزه حاشیه نشینی برای کاهش آسیب های اجتماعی، طرح نجات را برای نجات مردم در حاشیه شهر کرمان در دست اجرا داریم.
وی بیان داشت: در حوزه سلامت با اختیاراتی که وزیر بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی کرمان واگذار کرد، موجب جهش خوبی در تخت های جدید بیمارستانی در استان شد و بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
استاندار کرمان ابراز داشت: برای اولین بار در کشور یک شرکت خصوصی خط ریلی بین کرمان و سیرجان را اجرا خواهد کرد.


خبر ۱۹ تیر ۹۶ – ایجاد ۲۰ هزار فرصت شغلی در کرمان

خبرگزاری مهر : رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمان با اشاره به تعریف ۴۵۵ پروژه اقتصاد مقاومتی برای این استان در سال جاری گفت: با اجرای پروژه های گفته شده ۲۰ هزار فرصت شغلی در کرمان ایجاد می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رودری در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان با اشاره به بسته های پنج گانه رونق تولید و اشتغال گفت: ۹۵ پروژه و برنامه از طرف ستاد اقتصاد مقاومتی کشور به تصویب رسیده است که شامل ۱۹ وزارتخانه و دستگاه می شود.
وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد این پروژه ها مربوط به ۲۰۲ برنامه اجرایی می شود و افزود: برش ملی این پروژه ها تعیین شده و دستگاه های دولتی باید برش استانی پروژه های گفته شده را پی گیری کنند.
رودری ادامه داد: ۴۵۵ پروژه اقتصادی مقاومتی برای سال ۹۶ در سه بخش پروژه های بُرش استانی، پیشنهادی استان و بخش خصوصی تعریف شده است که ۱۳۲ پروژه مربوط به بخش خصوصی و ۳۲۲ پروژه دولتی است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: ۳۱ هزار میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها تامین مالی نیاز است.
وی گفت: با اجرای پروژه های گفته شده ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمان ایجاد می شود.


خبر ۲۰ اریبهشت ۹۶ – ایجاد ۳۲ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی در کرمان

خبرگزاری مهر : رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان از ایجاد ۳۲ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی طی سال ۹۵ در این استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، جعفر رودری پیش از ظهر سه شنبه در دومین جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری استان کرمان، اظهار کرد: در بحث بازار کار  باید دو بُعد را مدنظر قرار دهیم یکی هدف عرضه بازار کار که همان  ورودی بازار کار است که اساسا اگر این قسمت از بازار کار را نبینیم شاید برنامه ریزی ها در جهت اشتغال کامل نباشد و هدف گذاری برای نرخ بیکاری نتواند سودمند باشد.
وی افزود: با توجه به سرشماری سال ۱۳۹۵ جمعیت استان کرمان سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۱۸ نفر اعلام شد با پیش بینی نرخ حدود ۱.۳ افزایش داشته باشیم که در کنار آن افزایش نرخ فعالیت است.
رودری ادامه داد: نرخ فعالیت با توجه به روند بررسی شده در سال۱۳۸۴ حدود  ۳۹.۱ بود که بعد از آن یک روند کاهشی داشتیم و در سال ۱۳۸۹ به ۳۴.۱ رسید و پایین ترین سطح رسید و بعد روند نوسانی داشتیم؛ و از سال ۹۳ روند افزایش نرخ  فعالیت داشتیم.
وی با اشاره به اینکه سال ۹۴ تا ۹۵ یک اتفاق ویژه ای رخ داد و آن افزایش نرخ مشارکت زنان در اقتصاد بود، گفت: تفریبا از حدود ۱۰.۷ درصد در سال ۱۳۹۴ به  ۱۵.۱ افزایش یافت این در حالی بود که در کشور مشارکت اقتصادی زنان حدود ۱۴.۹ است اما استان کرمان بیشترین نرخ فعالیت بانوان را به خود اختصاص داده است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان تصریح کرد: بُعد دیگر در اشتغال ایجاد شغل است که بر اساس  برآورد اولیه هدف گذاری ما این است که از نرخ بیکاری ۱۱.۵ فعلی تا پایان برنامه به حدود ۷.۶ برسیم و تعداد بیکاران ما که حدود سه هزار نفر است متناسب با این هدف گذاری کاهش یابد.
وی با بیان اینکه افزایش عرضه و جمعیت ورود به بازار کار را داریم و اگر نرخ فعالیت افزیش پیدا کند نرخ بیکاری کاهش می یابد، افزود: مجموعا نیازمند ایجاد سالانه نزدیک به ۳۷ هزار فرصت شغلی هستیم.
رودری بیان داشت: گذشته استان نشان می دهد طی سال های ۱۳۷۵ تا  ۱۳۸۵ تقریبا ۲۳ هزار ۸۰۰ فرصت شغلی بوده است در دهه پنج ساله ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۰ حدود ۱۲ هزار و  ۷۰۰ فرصت شغلی بوده است و این در حالی است که در سال ۱۳۹۵ حدود ۳۲ هزار و  ۸۰۰ فرصت شغلی ایجاد شده است.
وی وجود سالانه  ۳۷ هزار فرصت اشتغال در سند اشتغال  استان را ضروری دانست و گفت: ما از برنامه ها به فرصت شغلی می رسیم بنابراین دستگاها نمی توانند با  برنامه چندگانه مواجه باشند و باید سند فرصت های شغلی با توجه به سرمایه گذاری های موجود و نقشه ارائه اقتصادی استان هم راستا باشد.
وی گفت: باید به ازای هر فرصت شغلی یک فعالیت و سرمایه گذاری عملیات داشته باشیم تا این برنامه قابل تحقق باشد از این جهت تاکید دارم هم راستا با برنامه های دستگاه ها حرکت کنیم.


خبر ۲۳ بهمن ۹۵ – ایجاد ۲۶ هزار شغل در ۹ ماهه امسال در استان کرمان

خبرگزاری تسنیم : استاندار کرمان گفت: در ۹ ماهه سال ۹۵ زمینه اشتغال ۲۶ هزار و ۷۷۷ نفر ایجاد شده و این افراد دارای دفترچه بیمه هستند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا رزم‌حسینی عصر امروز در آئین افتتاحیه کارخانه نورد ۵۰۰ میلیون تنی شهرستان بردسیر اظهارداشت: در استان کرمان اقتصاد واقعی به معنای واقعی شکل گرفته است.
وی افزود: امروز همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح کارخانه نورد ۵۰۰ هزارتنی و کلنگ‌زنی بزرگترین پالایشگاه پلاسمای انسانی در خاورمیانه و کارخانه تولید فولاد آلیاژی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بودیم.
استاندار کرمان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه صنعت و معدن در استان کرمان خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ تعداد واحدهای تولیدی استان دو هزار و ۳۲۹ واحد بود که ۴۱۳ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.
وی افزود: در سال جاری به تعداد ۳ هزار و ۵۴۰ واحد تولیدی در استان کرمان مبلغ هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان تسهیلات برای رونق اقتصادی پرداخت شده است.
رزم‌حسینی با اشاره به طرح جدید دولت در زمینه حمایت از تولید و رونق اقتصادی گفت: در این طرح نیز ۳۷۸ طرح صنعتی مبلغ ۳۲۴ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال این مبلغ به بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برسد.
وی با بیان اینکه ۳۰۹ جلسه کارگروه رفع موانع تولید در استان کرمان برگزار شده است اظهارداشت: این جلسات دو هزار و ۳۴۹ مصوبه داشته است که ۳۶ درصد آن اجرایی شده است.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه آثار برجام در استان کرمان مثبت بوده است گفت: ۳ میلیارد و ۵۷۲ میلیون دلار در استان کرمان تامین مالی از محل سرمایه‌های خارجی صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه میزان اشتغالزایی در این دولت در سال ۹۲ ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۲ هزار نفر بوده است افزود:  در ۹ ماهه سال ۹۵ زمینه اشتغال ۲۶ هزار و ۷۷۷ نفر ایجاد شده و این افراد دارای دفترچه بیمه هستند.

 


خبر ۱۲ آبان ۹۵ – اشتغال بیش از ۶۰۰نفر در ریگان

باشگاه خبرنگاران جوان : فرماندار ریگان با اشاره به اینکه تلاش برای رشد اقتصادی روستاها و کمک به فعالیت های اقتصادی خانوارهای روستایی در این شهرستان همچنان در دستور کار قرار دارد گفت: توانمندسازی خانوارهای روستایی یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی است .
اشتغال بیش از ۶۰۰نفر در ریگانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امین باقری امروز در نشست اقتصاد مقاومتی شهرستان ریگان افزود: یکی از فعالیت های فرمانداری ریگان در قالب اقتصاد مقاومتی، توانمندسازی خانوارهای روستایی این شهرستان است .
وی خاطر نشان کرد : اشتغال های خرد خانگی در ریگان با راه اندازی صندوق های خرد خانگی در روستاها در حال انجام است .
فرماندار ریگان گفت: طرح های مختلفی در قالب اقتصاد مقاومتی در شهرستان ریگان در حال اجراست و تاکنون برای ۶۷۹ نفر اشتغال ایجاد کرده است .
باقری تصریح کرد: تعدادی از مشاغل خانگی در شهرستان ریگان در قالب اقتصاد مقاومتی توسط پروژه بین المللی جف در حال انجام است .
وی همچنین وسعت پروژه جف را در ریگان ۱۴۸ هزار هکتار ذکر کرد و افزود: این پروژه در ۵۸ روستا و در دوره پنج ساله انجام شده است .
فرماندار ریگان از توانمندسازی جوامع محلی، تشکیل صندوق‌ های خرد اعتباری و ایجاد اشتغال در جوامع روستایی و حفظ منابع طبیعی به عنوان اهداف پروژه احیای اراضی جنگلی و تخریب یافته نام برد .
باقری افزود: از جمله دستاوردهای پروژه جف در شهرستان ریگان احیای ۱۲ هکتار از عرصه ‌های منابع طبیعی، ایجاد ۶۷۹ شغل در ۳۹ عنوان، افزایش روحیه مشارکت ‌پذیری و پای کار بودن مردم و همکاری‌ های بین‌ نهادی است .


خبر ۲۳ اردیبهشت ۹۴ استخدام: کارکنان قراردادی تبدیل وضعیت می‌شوند

مدیرکل دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان گفت: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی که کارنامه قبولی در آزمون استخدامی ادواری در سال‌های ۸۱ تا ۸۴ را دارند به صورت ویژه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دست پیگیری است که در صورت به نتیجه رسیدن امکان استخدام این کارکنان در بستر سامانه کارمند ایران فراهم خواهد شد و به محض اختصاص سهمیه به دستگاه‌ها موضوع تبدیل وضعیت این افراد عملیاتی می‌شود.

 

محمود وفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، درباره مهم‌ترین اقدامات دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان در سال گذشته با اشاره به تعیین تکلیف پذیرفته شدگان آزمون‌های استخدامی سال ۹۱ اظهار کرد: استانداری کرمان در سال ۹۱ تعدادی سهمیه استخدامی را آگهی کرده بود که به دلیل پیش‌بینی نشدن اعتبار لازم برای پرداخت حقوق، این افراد مدت زیادی بلاتکلیف مانده بودند.

 

وی افزود: با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته توسط دفتر منابع انسانی و تحول اداری سرانجام موفق شدیم در دی ماه سال ۹۳ تفاهم نامه‌ای برای تامین اعتبار پرداخت حقوق و مزایای این افراد با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منعقد کنیم که با این اقدام، زمینه برای شروع به کار تدریجی آن‌ها در سال ۹۴ فراهم شده است.

 

وفایی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه مشکل تامین اعتبار ۱۰۲۲ نفر که تعداد ۷۶۶ نفر پذیرفته آزمون و ۲۵۶ ایثارگر که قریب به سه سال لاینحل مانده بود، رفع شد و در حال حاضر شماره مستخدمی نزدیک به نیمی از این تعداد نیز از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور دریافت و مابقی نیز در دست انجام است.

 

وی درباره ساماندهی نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: یکی از اساسی‌ترین مشکلات حوزه نیروی انسانی تمرکز نیرو در واحدهای ستادی و بالا بودن تعداد نیروی قراردادی است که از سال‌های گذشته به دلیل جذب تعداد زیادی در قالب کارکنان قراردادی به وجود آمده و موجب عدم توازن نیرو در دستگاه‌ها است.

 

مدیرکل منابع انسانی استانداری کرمان گفت: ساماندهی این قبیل کارکنان که بعضا دارای تجارب خوب در زمینه‌های کاری مربوطه هستند و همچنین نیاز به جذب کارکنان متخصص و تقویت بدنه کارشناسی دستگاه‌ها به ویژه در شهرستان‌ها موضوعات روز در حوزه منابع انسانی است که در این راستا در روزهای پایانی سال ۹۳ مصوبه ای با عنوان دستورالعمل ساماندهی نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی توسط شورای عالی اداری ابلاغ شده که باید اهتمام زیادی برای عملیاتی کردن مفاد آن به ویژه در تهیه برنامه نیروی انسانی دستگاه‌ها انجام شود.

 

وی درباره رصد وضعیت نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی افزود: هر گونه افزایش در تعداد کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی مگر با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور منجر به عدم تایید آمار کارکنان دستگاه‌های مذکور و در نهایت تایید نشدن موافقتنامه هزینه‌ای دستگاه می‌شود که رصد وضعیت، به عنوان یک اهرم کنترلی بسیار مناسب برای جلوگیری از افزایش‌های بدون مجوز نیروی انسانی دستگاه‌ها خواهد بود.

 

وفایی تصریح کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی همیشه دغدغه اصلی این افراد است و در پایان سال گذشته شاهد ابلاغ مصوباتی در خصوص ساماندهی کارکنان بوده‌ایم که مطمئنا با تهیه سند برنامه نیروی انسانی دستگاه‌ها کارکنان قراردادی نیز به شکل مطلوب ساماندهی خواهند شد.

 

وی اظهار کرد: تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی که کارنامه قبولی در آزمون استخدامی ادواری در سال‌های ۸۱ تا ۸۴ را دارند نیز به صورت ویژه از سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در دست پیگیری است که در صورت به نتیجه رسیدن امکان استخدام این کارکنان در بستر سامانه کارمند ایران فراهم خواهد شد و به محض اختصاص سهمیه به دستگاه‌ها موضوع تبدیل وضعیت این افراد عملیاتی می‌شود.

 

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان درباره اجرای برنامه‌های اصلاح نظام اداری در استان گفت: با ابلاغ برنامه جامع اصلاح نظام اداری که مبتنی بر سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون مدیریت خدمات کشوری و نقشه راه اصلاح نظام اداری است، نظارت بر اقدامات انجام شده دراین خصوص با انجام بازدیدهای حضوری و بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش رو صورت گرفته است.

 

وی افزود: مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، خدمات عمومی در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری، نظارت و ارزیابی از برنامه‌های شش گانه اصلاح نظام اداری است که با هدف تبدیل دولت به دولتی کارا، اثربخش، متعهد به آرمان ها و متکی به اعتماد مردم در سال گذشته در ۴۰ دستگاه استانی انجام شد و در سال جاری نیز برنامه بازدید حضوری از اجرای طرح ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وفایی تصریح کرد: فاز اول آغاز اجرای طرح، استقرار نظام مدیریت بهره‌وری در سطح دستگاه‌های استان بود که با مشارکت وزارت کشور و سازمان ملی بهره‌وری براساس اندازه‌گیری شاخص‌های بهره‌وری، تجزیه و تحلیل وضعیت موجود، برنامه‌ریزی با هدف ارتقاء و بهبود بهره‌وری و بهره‌ور کردن دستگاه‌های استان از سال گذشته آغاز شده است.

 

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری کرمان درباره ارتقاء سلامت اداری و مبارزه با فساد اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع و تاکید دولت بر این امر، پیگیری و نظارت بر تشکیل کارگروهای مبارزه با فساد، ارتقاء سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع دستگاه‌های استان با هدف افزایش سطح رضایتمندی مردم از خدمات، کنترل فساد و افزایش سطح اعتماد عمومی به دستگاه‌های دولتی انجام می‌شود.

خبر ۱۴ تیر ۹۳ – هم اندیشی جهت جذب نیروی انسا نی

به گزارش روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان کرمان ، روزپنجشنبه مورخ ۱۳۹۳/۴/۱۱ جلسه ای باحضورحسین زین الصالحین مدیرکل ثبت احوال ونصرالله گرامی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری کرمان بمنظور تعامل واتخاذ راهکارجهت جذب نیروهایی که مراحل استخدام آنها تامرحله گزینش انجام شده در محل استانداری تشکیل گردید.
دراین جلسه ابتداء زین الصالحین ضمن تشریح اهداف وبرنامه های اداره کل گفت : علاوه برانجام ماموریت های اصلی ، طرح های متعددی جهت تسریع درخدمت رسانی به مردم درثبت احوال درحال انجام است و شروع بکار نیروهای جدید کمک بزرگی درارائه خدمات بموقع ودرنهایت رضایتمندی بیشتر مراجعین رادرپی خواهد داشت .ایشان درادامه پس از مذاکرات افزودمجوز لازم برای انجام امور گزینش افرادواجد شرایط اخذ گردید ه است که پس ازاتمام مراحل استخدامی وبه محض فراهم شدن شرایط ، کارورزی افراد پذیرفته شده درادارات ثبت احوال استان درماهای پایان سالجاری حسب توافقات انجام شده شروع خواهد شد . معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری درپایان جلسه ضمن تاکید برانجام بموقع کارمراجعین و دقت لازم بهنگام ارائه خدمات اظهار داشت ، بمنظور توسعه وتامین نیروی انسانی ثبت احوال استان ، ضمن رعایت اجرای ضوابط با این مجموعه همکاری خواهیم نمود وامیدواریم که هرچه سریعتر شاهد فراهم شدن شرایط مورد نظرباشیم .

خبر ۲۴ خرداد ۹۳ – حذف پارتی بازی در استخدام‌های دولتی تضمین شد

به دلیل رعایت عدالت استخدامی، معتقدیم که اگر قرار است استخدامی انجام شود، حتی اگر کسی درمنطقه محروم کشور وجود دارد باید از آزمون استخدامی باخبر باشد تا بتواند در فضای رقابتی شرکت کرده و زمینه‌ی جذب وی نیز فراهم شود نه این‌که هر فردی را که ‌یک مدیر یا مسوول در سازمانی می‌شناسد باید فرآیند را طی کرده و استخدام شود.

عدم تعادل در عرضه و تقاضای بازار کار به ویژه در سال‌های اخیر موجب شده تا در کنار تلاش برای ایجاد موقعیت کاری بی عدالتی در جذب نیرو نیز به یکی از دغدغه‌های متقاضیان تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پارتی بازی در استخدام همچنین سرکارآوردن دوستان و آشنایان حتی اگر صلاحیت و توان کافی برای پست مورد نظر نداشته در حالی که افراد دیگری در صف استخدام ها قرار دارند که مناسب پست خالی مانده هستند همواره در نظام اداری کشور چه در بخش خصوصی و دولتی وجود داشته و بی تردید به خصوص در سال های قبل تر نمی توان این موضوع را کتمان کند.
این در حالی است که با وجود برگزاری آزمون های استخدامی که طبق قانون مدیریت خدمات کشور از الزامات استخدام های دولتی است باز هم در بین متقاضیان و حتی پذیرفته شدگان این آزمون ها اعتماد کافی نسبت به جذب نیروها با توجه به محدودیت ظرفیت ها در صحت کامل وجود نداشته و تجربه سال های قبل تر آن ها را دچار تردید می کند که آیا آزمون ها فرمالیته بوده و اغلب نیروهایی که درنهایت جذب می شوند اصلا در آزمون شرکت نکرده و یا اگر هم پذیرفته شده اند مراحلی بعدی را خارج از قواعد قانونی پشت سر می گذارند؟
در عین حال گمانه زنی و نگرانی ها زمانی بیشتر می شود که در سویی حجم بالای حدود ۲۰ هزار نفری از تعهدات استخدامی به دلیل مصوبات دولت قبل ایجاد شده و در سویی دیگر دولت از ظرفیت محدود ساختار اداری برای جذب نیرو سخن می گوید. آزمون هایی که به واسطه آن چندین هزار نفر پذیرفته شده و حتی در بسیاری از موارد فرایند را طی کرده و منتظر مشغول شدن به کار هستند.
بنابراین اگر قراراست مجوز استخدامی به سازمانی داده شود، ضروری به نظر می رسد نیروهایی که قرار است جذب شوند همان‌هایی باشند که در آزمون پذیرفته شده و براساس اولویت استخدام شوند . به عبارتی دیگر فردی خارج از آزمون مبتنی براساس آشنایی با مدیران یک سازمان استخدام نشوند. این در حالی است که معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور نسبت به برقراری عدالت استخدامی موضع محکمی را عنوان می کند.

اطمینان نسبت به رعایت عدالت استخدامی
‌بر این اساس علی جمالی قمی – رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین منابع انسانی معاونت توسعه مدیریت- به خبرنگار ایسنا گفت: روالی که طبق آن معاونت توسعه مجوزهای استخدامی را صادر می‌کند قطعا بر استخدام از طریق نشر عمومی آگهی های استخدامی و برگزارهای آزمون‌های استخدامی است. بنابراین نظارت‌های لازم بر فرآیند انجام آزمون از طریق معاونت انجام می‌شود.
وی افزود: تمام اطلاعات افراد شرکت کننده در آزمون و نمره‌های آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و کسانی که به عنوان قبول‌شدگان نهایی برای گزینش معرفی می‌شوند، از بین کسانی هستند که حدنصاب لازم را برای آزمون کسب کرده‌اند.
جمالی قمی با اشاره به اینکه یکسری از استخدام‌ها در گذشته به‌طور موردی بوده و از طریق آزمون های استخدامی که فراخوان عمومی نداشته انجام شده است و یا جذب تعدادی از نیروهای قرار‌دادی دستگاه‌ها یا افراد جدیدالاستخدام بدون رعایت الزامات قانونی ناتمام مانده است، بیان کرد: اما از همان زمان ورود دولت جدید و بعد از لغو مصوبات مهرآفرین، این اطمینان را می‌دهیم که برای هیچ یک از افرادی که خارج از فرآیند قانونی و بدون نشر عمومی اقداماتی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای آنان انجام شده است، از سوی معاونت توسعه، شماره مستخدم برای آنها صادر نشد.
وی توضیح داد: به دلیل رعایت عدالت استخدامی، معتقدیم که اگر قرار است استخدامی انجام شود، حتی اگر کسی درمنطقه محروم کشور وجود دارد باید از آزمون استخدامی باخبر باشد تا بتواند در فضای رقابتی شرکت کرده و زمینه‌ی جذب وی نیز فراهم شود نه این‌که هر فردی را که ‌یک مدیر یا مسوول در سازمانی می‌شناسد باید فرآیند را طی کرده و استخدام شود.
جمالی قمی تاکید کرد: اطمینان می دهم که تا این لحظه جلوی بی عدالتی های استخدامی گرفته شده است

خیر ۲۰ خرداد ۹۳ –  همه دستگاهها باید همکاری کنند تا بتوانیم جوان ها را به کار غیردولتی و فعالیت در قالب بخش خصوصی تشویق کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: همه دستگاهها باید همکاری کنند تا بتوانیم جوان ها را به کار غیردولتی و فعالیت در قالب بخش خصوصی تشویق کنیم.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان به نقل از ایرنا،ˈنصرالله گرامیˈ عصر دوشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: دولت در چند سال گذشته فربه شده و جایگاهی برای جذب نیرو ندارد و جوان ها باید بدانند اینکه دولت بتواند آنها را جذب کند و پشت میز بنشاند، محال است.

وی با اشاره به اینکه باید در چند سال آینده حتی از تعداد نیروهای دولتی کم کنیم، ادامه داد: در سال ۹۱ از ۱۸ هزار نفر متقاضی شغل دولتی در استان برای تمامی ادارات تنها ۷۰۰ نفر را جذب کرده ایم که البته هنوز بودجه تامین اعتبار برای استخدام آنها نداریم.

گرامی، تصریح کرد: هم اکنون پیک جمعیتی از فارغ التحصیلان دانشگاهها وجود دارند که بیکار هستند که باید در فعالیت هایی به جز پست های دولتی مشغول به کار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت: دولت در مقابل بخش خصوصی فقیر است و باید به سمت بخش خصوصی، خیران و مردم دست دراز کنیم و از آنها بخواهیم در کنار ساخت مسجد یک مکان ورزشی نیز بسازند که ثواب آن کمتر از ساخت مسجد نیست.

وی تصریح کرد: در ورزش استان کرمان زحمات بسیاری کشیده شده اما به دلیل پهناور بودن استان این اقدامات کافی نیست و هنوز جاهایی در استان وجود دارد که جوان ها حتی یک محل برای ورزش ندارند.

گرامی، بیان کرد: می توانیم با هزینه و حمایت کوچک بسیاری از نوجوانان و جوانان مستعد در زمینه ورزش را شکوفا کنیم و به ثمر برسانیم.

وی با تاکید بر اینکه ورزش در کشور ما فرهنگ بوده و همواره با فرهنگ و دین مردم عجین بوده است، افزود: اخلاق، ایثارگری و پهلوانی را در ورزش داشتیم که الگوی جوانان بودند و امیدواریم در بعضی از ورزش های حرفه ای ما این ویژگی ها قوی تر و پررنگ تر شود زیرا این ورزشکاران الگوی جوان ها هستند.

وی با اشاره به اینکه در اداره کل ورزش و جوانان، بحث جوانان به حاشیه می رود و کمتر به آن توجه شده است، تصریح کرد: هر جوانی ورزشکار نیست و هر ورزشکاری جوان نیست و اگر چه بسیاری از ورزشکاران جوان هستند اما پیشکسوتان ورزش بسیاری از جوان ها را تربیت می کنند.

در این آیین از خدمات ˈمحمد فولادیˈ تقدیر و ˈمحمود محمودی نیاˈ به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان کرمان معرفی شد.

خبر ۴ خرداد ۹۳ -اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/۹۱ استانداری وفرمانداریهای تابعه  می رساند به محض دریافت شماره مستخدم، به افراد جهت شرکت  دوره آموزش توجیهی  بدو خدمت و بقیه مراحل اطلاع رسانی خواهد شد.لطفا از مراجعه غیر ضروری به واحدهای ذیربط خودداری فرمائید

سوالات استخدامی استانداری

سوالات رایج در آزمون های استخدامی

خبر ۲۰ اردیبهشت ۹۳ – برای جذب نیروی جدید در کرمان با کمبود اعتبار مواجه هستیم

مهر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان صبح چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان کرمان گفت: باید خدمت رسانی و حل مشکلات مردم در راس امور قرار گیرد.

وی اذعان داشت: در سال ۹۱ جذب نیرو بدون هیچ گونه برنامه ریزی و در نظر گرفتن منبعی برای تامین اعتبار صورت گرفت.

گرامی ادامه داد: این امر سبب شده که در حال حاضر برای جذب نیروی جدید با کمبود اعتبار مواجه باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان اذعان داشت: تنها دستگاه هایی می توانند جذب نیروی جدید داشته باشند که از محل بازنشستگی و یا صرفه جویی تامین اعتبار کنند.

وی در ادامه از گسترش فعالیت های دفاتر پیشخوان خبر داد و افزود: بیشتر فعالیت های مربوط به ثبت احوال از طریق دفاتر پیشخوان در شهرها و روستاها انجام می شود.

لزوم تکریم  ارباب رجوع/ وحدت لازمه توسعه کرمان

 همچنین مدیرکل جدید ثبت احوال استان کرمان در ادامه این آیین با اشاره به امکانات موجود گفت: همه ما باید برای توسعه و آبادانی استان تلاش کرده و با وجود کمبودهای موجود در راستای رونق استان گام برداریم.

حسین زین الصالحین ادامه داد: خدمت به مردم تنها هدف مسئولین است و در این راستا باید در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری با حفظ وحدت و همدلی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ولی نعمتان نظام هستند و باید برای خدمت رسانی به آنها از هیچ کوششی فروگذار نشود و به گونه ای عمل کنیم که آرامش را برای آنها فراهم کنیم.

زین الصالحین با اشاره به کمبود نیروی انسانی اظهار داشت: افزایش راندمان کاری و رفع مشکلات ساختاری باید در اولویت ثبت اسناد قرار گیرد.

 این مسئول همچنین به لزوم تکریم ارباب رجوع اشاره و تصریح کرد: باید در دستگاه ها رفتاری محترمانه و با گذشت با مردم داشت و کارکنان باید با دلسوزی پی گیر امرو ارباب رجوع باشند.

در این آیین از حسین اخیری تجلیل و حسین زین‌ الصالحین به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان کرمان معرفی شد.

خبر ۱۰ دی ۹۲ – ۳۳۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته‌‌ امداد کرمان

مدیرکل کمیته‌‌ امداد استان کرمان گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون ۳ هزار و ۳۰۰ فرصت شغلی توسط کمیته‌‌ امداد استان کرمان ایجاد شده است.
وحید میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان تنها راه مبارزه با تورم را تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۶‌ هزار پرونده برای ارسال به بانک‌های استان کرمان آماده‌ ارسال است که در صورت مساعدت بانک‌ها در پرداخت تسهیلات به همین میزان‌ شغل ایجاد می‌شود.
وی توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش کمیته‌‌ امداد با رویکرد اشتغالزایی را از برنامه‌های مورد توجه این نهاد دانست و ابراز داشت: در سال گذشته با ایجاد شغل و اشتغالزایی برای خانواده‌های زیر پوشش‌ ۴ هزار خانواده از پوشش کمیته‌‌ امداد استان کرمان خارج شدند.
میرزایی مشاوره‌‌ شغلی، آموزش و نظارت را در راستای اشتغالزایی خانواده‌های زیر حمایت کمیته‌‌ امداد بسیار مهم دانست و گفت: خانواده‌های زیر حمایت پس از ایجاد شغل رها نمی‌شوند، بلکه نظارت کافی بر نحوه‌‌ فعالیت آنها وجود دارد تا با توجه به تسهیلاتی که از بانک‌ها دریافت می‌کنند، تبدیل به خانواده‌‌ نیازمندِ بدهکار نشوند.
مدیرکل کمیته‌‌ امداد امام خمینی استان کرمان احداث ۴ هزار واحد مسکونی در جنوب استان کرمان برای خانواده‌های زیر پوشش را از دیگر خدمات کمیته‌‌ امداد برشمرد.
میرزایی در مورد توسعه‌‌ بیمه‌های اجتماعی تصریح کرد: هزینه‌ بیمه‌ ۱۱ هزار زنِ سرپرست خانواده و مددجویی که به اشتغالزایی رو آوردند به بیمه‌‌ تامین اجتماعی پرداخت می‌شود تا در آینده بتوانند از خدمات تامین اجتماعی بهره ببرند.
این مسئول با اشاره به وجود ۱۵ هزار یتیم در استان کرمان به اجرای طرح اکرام اشاره و خاطر‌نشان کرد: در طرح اکرام با مشارکت ۲۶ هزار حامی به طور متوسط برای هر یتیم ۸۰ هزار تومان پرداخت می‌شود و این رقم در شهر کرمان به ۲۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.
وی با بیان اینکه بسیاری از دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان از کمیته‌ امداد به عنوان یک نهاد حمایتی توقع دارند در مبارزه با فقر تلاش کند، اذعان داشت: فقرزدایی از جامعه نیازمند مشارکت همه‌‌ دستگاه‌ها است.
میرزایی متذکر شد: با توجه به ظرفیت‌هایی که در استان کرمان وجود دارد، وجود افراد و خانواده‌های فقیر و نیازمند در استان کرمان زیبنده‌‌ این استان نیست، بنابراین همه‌‌ دستگاه‌ها باید در راستای فقرزدایی دست به دست هم دهند.

خبر ۷ آذر ۹۲ – بکارگیری نیروهای استخدامی استانداری کرمان از سال آینده

خبر ۳ شهریور ۹۲ – نتایج نهایی استخدامی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان اعلام گردید

خبر ۶ خرداد – لیست اسامی پذیرفته شدگان ازمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/ ۹۱اداره کل بهزیستی استان کرمان به ترتیب اولویت (اصلی وذخیره )

لیست اسامی پذیرفته شدگان ازمون استخدامی مورخ ۲۶/۳/ ۹۱ اداره کل بهزیستی استان کرمان به ترتیب اولویت (اصلی وذخیره )

 

ردیف

رشته شغلی

شهرستان محل خدمت

نام ونام خانوادگی

نوع اولویت(اصلی/ذخیره)

۱

مسئول خدمات مالی

جیرفت

مجتبی پیلسته

اصلی

علی رضا نژاد

اصلی

۲

مسئول خدمات مالی

شهربابک

مهدی برفه

اصلی

۳

مسئول خدمات مالی

کهنوج

ابوذر عمرانی

اصلی

امیر سلیمانی

اصلی

۴

مسئول خدمات مالی

بافت

وحید بنی اسد آزاد

اصلی

رامین سلطانی نژاد

اصلی

۵

مسئول خدمات مالی

عنبرآباد

هادی حاجی نمکی

اصلی

حسین نخعی

اصلی

روح اا… امیری

ذخیره

۶

مسئول خدمات مالی

قلعه گنج

ایوب گرویی ساردو

اصلی

۷

مسئول خدمات مالی

رودبار جنوب

سلمان پور صالحی

اصلی

۸

مسئول خدمات مالی

کوهبنان

حسین زکی  زاده

اصلی

۹

مسئول خدمات مالی

سیرجان

علی دهیادگاری

اصلی

۱۰

مسئول خدمات مالی

رفسنجان

نوید محی الدینی

اصلی

۱۱

حسابدار

عنبرآباد

خداداد سالاری

اصلی

عطا کرمشاهی

ذخیره

۱۲

حسابدار

جیرفت

بهنام مهنی

اصلی

۱۳

پزشک

رفسنجان

مونس نوری رحمت آبادی

اصلی

۱۴

پزشک

سیرجان

نجمه غیاثی حافظی

اصلی

۱۵

پزشک

بم

فاطمه شاهرخی

اصلی

۱۶

کارشناس امور روانی

رفسنجان

شیما فلاح

اصلی
محسن برخوردار محمد آبادی

ذخیره

۱۷

کارشناس امور روانی

بم

نادیا رضایی

اصلی

نسرین صوفی آبادی

ذخیره

۱۸

کاردان امور بهزیستی

رفسنجان

ساره حسن شاهی

اصلی

مرضیه کارگر برزی

اصلی

نجمه ابراهیمی

ذخیره

۱۹

کاردان امور بهزیستی

جیرفت

حسین پندار

اصلی

مطهره قلندری

اصلی

محبوبه رئیسی سربیژن

ذخیره

۲۰

کاردان امور بهزیستی

شهربابک

نجمه احمد پور گهرت

اصلی

مرضیه مرادی کمسرخی

اصلی

۲۱

کاردان امور بهزیستی

کهنوج

فاطمه میرشکاری دهکهان

اصلی

۲۲

کاردان امور بهزیستی

بافت

خدیجه امام بخش لک

اصلی

۲۳

کارشناس اشتغال و کاریابی

جیرفت

مطهره مقبلی

اصلی

سعیده اقتداری

ذخیره

۲۴

کارشناس اشتغال و کاریابی

رفسنجان

اسماء خسروی مشیزی

اصلی

منصوره محمودی

ذخیره

۲۵

کارشناس امور بهزیستی

کهنوج

زهره میرشکاری

اصلی

پریسا نیرومندی

اصلی

فاطمه سنجری

اصلی

مهدیه محمدی سلیمانی

اصلی

زیور شهریاری

ذخیره

۱/۲۵

کارشناس امور بهزیستی

کهنوج

حمزه میرکی

اصلی

مسلم جعفر زاده

اصلی

علی جمشیدی

اصلی

عباس سرحدی طاقین

اصلی

اصغر حسنی بزنجانی

ذخیره

حسن منصور بهمنی

ذخیره

۲۶

کارشناس امور بهزیستی

رفسنجان

محمد حسین پاهش

اصلی

حسن محمدی فرد

اصلی

مرتضی شمسی پور

اصلی

مهدی مهدی زاده

اصلی

فخر الدین حجازی فر

اصلی

ابوالفضل بمانی

ذخیره

سیدمجید حسینی گوکی

ذخیره

امین مهرابی زاده

ذخیره

۱/۲۶

کارشناس امور بهزیستی

رفسنجان

حدیث اکبری مقدم

اصلی

فاطمه بلوچی عرب آبادی

اصلی

منصوره یزدانپناه

اصلی

زهره رجبی ظهیر آبادی

اصلی

مهدیه حیدر نژاد

اصلی

اعظم محمد شفیع زاده

ذخیره

حکیمه کافی زاده

ذخیره

فاطمه عبدی

ذخیره

۲۷

کارشناس امور بهزیستی

سیرجان

فاطمه اسلامی

اصلی

نجمه فضلعلی

ذخیره

محمد جواد شول

اصلی

۲۸

کارشناس امور بهزیستی

زرند

مریم اثنی عشری

اصلی

۲۹

کارشناس امور بهزیستی

جیرفت

فاطمه مشایخی

اصلی

سمیه اقتدار نژاد

اصلی

سمیرا مقصودی

ذخیره

۱/۲۹

کارشناس امور بهزیستی

جیرفت

مسعود کریمی افشار

اصلی

مسلم اعظمی ساردو

اصلی

ابوذر رفیعی

اصلی

اسمعیل ملائی

ذخیره

مجتبی حسینی

ذخیره

۳۰

کارشناس امور بهزیستی

بم

سمیرا مصطفایی

اصلی

نعیمه خاکزاد

اصلی

سکینه فرامرزپور

اصلی

زهرا دهقانی

ذخیره

۱/۳۰

کارشناس امور بهزیستی

بم

معیاد شمساری

اصلی

محمد قصری

اصلی

رسول مشکی

اصلی

۳۱

کارشناس امور بهزیستی

راور

صدیقه شبستری

اصلی

مهدیه کرباسی

اصلی

زهرا صادقی کهن

ذخیره

۳۲

کارشناس امور بهزیستی

بافت

شیرین شیبانی تذرجی

اصلی

مریم علیرضائی

اصلی

مژده بهرام نژاد

ذخیره

۱/۳۲

کارشناس امور بهزیستی

بافت

مجتبی منظری توکلی

اصلی

میثم منظری توکلی

اصلی

حجت پیری زاده

اصلی

ولی شکوهی فر

ذخیره

۳۳

کارشناس امور بهزیستی

شهربابک

اسماء بخشوده

اصلی

صدیقه بخشوده

ذخیره

۱/۳۳

کارشناس امور بهزیستی

شهربابک

یاسر مومنی

اصلی

۳۴

کارشناس امور بهزیستی

منوجان

راضیه زارعی منوجان

اصلی

فاطمه علیزاده

ذخیره

۳۵

کارشناس امور بهزیستی

رودبار جنوب

سمیه راوند

اصلی

۳۶

کارشناس امور توانبخشی

بم

نسرین خسروی

اصلی

محمد حسین دریجانی

اصلی

آزاده مداحیان

اصلی

۳۷

کارشناس امور توانبخشی

سیرجان

الهام ذکایی

اصلی

سمیه محمد شاهرخ ابادی

اصلی

شعله شریفی

ذخیره

۳۸

کارشناس امور توانبخشی

جیرفت

نجمه شمس الدینی

اصلی

سلمی سلیمانی

اصلی

نجمه شریفی

ذخیره

۳۹

کارشناس امور توانبخشی

کهنوج

طاهره شهداد نژاد

اصلی

۴۰

کارشناس امور توانبخشی

شهربابک

فاطمه مهدوی

اصلی

نسرین فاتحی گلاب

ذخیره

۴۱

کارشناس بینایی سنجی

بم

مریم حاتمی مسکونی

اصلی

۴۲

کارشناس شنوایی سنجی

جیرفت

مریم شهابی رابری

اصلی

۴۳

کودکیار

بم

فاطمه میرزاده

اصلی

طاهره صفی نژاد

اصلی

زهرا بندری

اصلی

۴۴

کودکیار

کهنوج

حسنیه شهریاری

اصلی

ثمینه کامرانی

اصلی

۴۵

کودکیار

جیرفت

ساره امیری

اصلی

۴۶

کودکیار

راور

زینب محمودی خورندی

اصلی

زهرا مکاریان

ذخیره

۴۷

مددکاری

سیرجان

هانیه حسن شاهی

اصلی

۴۸

مددکاری

شهربابک

راضیه پور احمدی ندیکی

اصلی

۴۹

مددکاری

بم

شیرین جهانشاهزاده

اصلی

محمد ابوذری

اصلی

۵۰

مددکاری

جیرفت

مریم حسام عارفی

اصلی

طیبه بیدشکی

اصلی

مهدیه پردلی

ذخیره

۵۱

مددکاری

رفسنجان

کاوه رحیمی

اصلی

حسین محمدی

اصلی

علیرضا رحمانی

اصلی

معصومه جلالی جواران

اصلی

زهرا ایرانمنش

اصلی

بتول کریمی

ذخیره

۵۲

مسئول خدمات اداری

رفسنجان

زهرا رجبی مومن آبادی

اصلی

سمیه کاظمی

ذخیره

۵۳

مسئول خدمات اداری

بافت

علیه حاجی علی زاده

اصلی

مرضیه صلاحی

ذخیره

۵۴

مسئول خدمات اداری

بم

حمیده بنی اسدی

اصلی

زینب موسوی مهدی آبادی

ذخیره

۵۵

مسئول خدمات اداری

کهنوج

مهتاب سنجری

اصلی

سمیرا محمدی

ذخیره

۵۶

مربی آموزش معلولین

رفسنجان

مهسا سلطانی

اصلی

سعیده بیت الهی

ذخیره

منبع:

http://behzisty.kr.ir/index.php/fa/component/content/article/16-1387-07-14-05-46-46/1575–263-91-

خبر ۱ خرداد –فهرست افراد پذیرفته شده در مصاحبه آزمون استخدامی مورخ ۱۳۹۱/۳/۲۶ اداره کل امور مالیاتی استان کرمان به ترتیب اولویت اصلی و ذخیره

ردیف

نام  و نام خانوادگی

رشته شغلی
مورد تقاضا

محل خدمت

اولویت (اصلی / ذخیره)

۱

مهدی دریجانی

کارشناس مالیاتی

بم

اصلی

۲

عباس عباس زاده

کارشناس مالیاتی

بم

اصلی

۳

فاضل برخوردار

کارشناس مالیاتی

بم

اصلی

۴

امیر هوش هویدا

کارشناس مالیاتی

بم

اصلی

۵

محمد نعیم سیف الهی

کارشناس مالیاتی

بم

اصلی

۶

مرتضی قلندری کر

کارشناس مالیاتی

بم

ذخیره اول

۷

علی بهادر

کارشناس مالیاتی

بم

ذخیره دوم

۸

جلیل عباسی نسب

کارشناس مالیاتی

بم

ذخیره سوم

۹

حامد  منظری توکلی

کارشناس مالیاتی

ارزوئیه

اصلی

۱۰

حمزه نجفی

کارشناس مالیاتی

ارزوئیه

اصلی

۱۱

حمید شاهدادی

کارشناس مالیاتی

ارزوئیه

ذخیره

۱۲

میثم جشاری

کارشناس مالیاتی

جیرفت

اصلی

۱۳

روح اله سالاری

کارشناس مالیاتی

جیرفت

اصلی

۱۴

یوسف مهنی

کارشناس مالیاتی

جیرفت

ذخیره

۱۵

حمید عبدالهی  خالق آبادی

کارشناس مالیاتی

انار

اصلی

۱۶

سید محسن  مسلمی

کارشناس مالیاتی

انار

ذخیره

۱۷

جلال قنبری ننیر

کارشناس مالیاتی

رابر

اصلی

۱۸

مسلم سلاجقه

کارشناس مالیاتی

رابر

ذخیره

 

۱۹

عباس شیبانی تذرجی

کارشناس مالیاتی

سیرجان

اصلی

۲۰

مصطفی کمال آبادی

کارشناس مالیاتی

سیرجان

اصلی

۲۱

حسین افشاری نسب

کارشناس مالیاتی

سیرجان

اصلی

۲۲

محسن زید آبادی

کارشناس مالیاتی

سیرجان

ذخیره اول

۲۳

افشین محمد پور

کارشناس مالیاتی

سیرجان

ذخیره دوم

۲۴

مهدی ابراهیمی میمند

کارشناس مالیاتی

شهربابک

اصلی

۲۵

سید حسین سجادی راویز

کارشناس مالیاتی

شهربابک

اصلی

۲۶

محسن دهجی بنده

کارشناس مالیاتی

شهربابک

اصلی

۲۷

محسن امیری نژاد

کارشناس مالیاتی

شهربابک

ذخیره اول

۲۸

حسام الدین نیک طبع

کارشناس مالیاتی

شهربابک

ذخیره دوم

۲۹

عباس محبوب زاده

کارشناس مالیاتی

ریگان

اصلی

۳۰ وحید محمدی زاده کارشناس مالیاتی زرند اصلی
۳۱ علیرضا عرب پور کارشناس مالیاتی زرند ذخیره

۳۲

حمید رامشک

کارشناس مالیاتی

کهنوج

اصلی

۳۳

مرتضی اکبری بیژن آباد

کارشناس مالیاتی

کهنوج

ذخیره

۳۴

ندا دریجانی

کارشناس امور اداری

بم

اصلی

۳۵

سمانه لباف زاده

کارشناس  امور اداری

بم

ذخیره

 

 

خبر ۱۶ اردیبهشت ۹۲  – به اطلاع دواطلبین آزمون ۹۱/۰۳/۲۶ اداره کل ثبت اسناد و املاک کرمان می رساند اسامی پذیرفته شدگان اصلی و ذخیره در ادامه آمده است لازم است عزیزانی که پذیرفته شده اند به همراه مدارک زیر حداکثر تا روز پنج شنبه ۹۱/۰۳/۲۶ به کارگزینی اداره کل مراجعه نمایند

۱- دو قطعه عکس ۴*۳

۲- کپی شناسنامه از تمام صفحات

۳- کپی کارت ملی

۴- کپی کارت پایان خدمت یا معافیت

۵- کپی مدرک تحصیلی

۶- در صورت استفاده از سهمیه ایثارگری نامه از مراجع ذیصلاح

نتایج آزمون استخدامی

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۲ -اسامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی مورخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان به شرح ذیل می باشد .

خواشمند است پذیرفته شدگان این آزمون در اسرع وقت به منظور طی مراحل بعدی استخدام به امور اداری اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان مراجعه نمایند .

لینک اسامی پذیرفته شده

خبر ۱۵ اردیبهشت ۹۲ – اسامی پذیرفته شدگان اداره کل ورزش و جوانان اعلام شد – لینک خبر

خبر ۱۱ اردیبهشت ۹۲ – اعلام نتایج نهایی ۵/۱ برابر آزمون مورخ ۲۶/۰۳/۹۱ اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان

برای دانلود کلیک نمایید

خبر ۵ اردیبهشت ۹۲ -اعلام نتایج استانداری کرمان ۹۲

نتایج مصاحبه آزمون استخدامی مورخ ۹۱/۳/۲۶

استانداری(فرمانداری های تابعه)

خبر ۲ اردیبهشت ۹۲ – اعلام نتایج اداره راه و شهرسازی – لینک خبر 

با اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان ۹۹ نیروی جدید بزودی فعالیت خود را در حوزه این اداره کل آغاز خواهند کرد.
مهندس بلوردی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۱۴۰۰ نفر در مرحله اول آزمون استخدامی این اداره کل و در ۱۶ رشته شغلی به رقابت پرداختند.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان افزود: از بین این افراد ۱۵۲ نفر با دستیابی به حد نصاب نمره، به مصاحبه تخصصی دعوت شدند که با انجام مراحل مختلف از جمله مصاحبه تخصصی، توانمندی‌ها و مهارت، کامپیوتر و روانشناسی ۸۱ نفر پذیرش شده‌اند.
وی تصریح کرد: همچنین ۱۸ نفر از خانواده های ایثارگران نیز در رشته های مورد نیاز، در این اداره کل مشغول به کار خواهند شد.
مهندس بلوردی با اشاره به انجام مراحل گزینش پذیرفته شدگان ۵/۱ برابر ظرفیت خاطرنشان کرد: با پایان مرحله گزینش و انجام امور اداری مربوطه، این افراد فعالیت خود را در اداره‌کل راه و شهرسازی جنوب کرمان و ۸ اداره تابعه این اداره کل آغاز خواهند کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان تاکید کرد: با توجه به تاسیس این اداره کل در اواخر سال ۸۶، کمبود نیروی انسانی از معضلات پیش رو بود که با برگزاری این آزمون و آزمون های قبلی بخش عمده‌ای از چارت سازمانی تکمیل شده است.
اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در پی اولین سفر هیات دولت به این منطقه و بر اساس مصوبه ستاد راهبری و هماهنگی توسعه جنوب این استان، در دیماه سال ۱۳۸۶ با عنوان اداره کل راه و ترابری تاسیس و فعالیت خود را مستقل از مرکز استان آغاز کرد، و در ۵ سال گذشته منشا خدمات بسیاری بوده است.

خبر ۱۲ اسفند -قابل توجه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان لینک خبر

خبر ۸  اسفند – تاریخ مصاحبه اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان روی سایت http://www.road.kr.ir

خبر ۱۸ آذر- اولویت ۵۰ درصدی استخدام فرزندان شهدا در کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کرمان گفت : بیش از ۵۰ درصد اولویت استخدام در دستگاه های اجرایی استان کرمان با فرزندان شهدا است.

به گزارش فارس از کرمان، کریم مهرشاد در جلسه ساماندهی و آشنایی با سامانه کارکنان نظام اداری کشور اظهار داشت: به کارگیری افراد بعد از آزمون استخدامی خرداد ماه سال جاری به علت تغییرات در معاونت برنامه ریزی ریاست جمهوری با تاخیر مواجه شد. کرمان به عنوان نخستین استان در ایران نتایج آزمون استخدامی دستگاه ها را بر روی سایت “کارمند ایران” قرار داد.

نتایج آزمون استخدامی مورخ۱۳۹۱/۳/۲۶ دستگاههای استان کرمان

در صورت هر گونه سئوال یا عدم مشاهده مشخصات خود در سامانه از تاریخ ۱۳۹۱/۹/۱۵ صرفا به کارگزینی دستگاه اجرایی مورد تقاضا مراجعه فرمایید

 

کریم مهرشاد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان با اعلام این مطلب افزود نمرات خام سوالات عمومی و اختصاصی در سامانه آزمون کارمند ایران و سایت دفتر منابع انسانی و تحول ادرای و سایت استانداری از امروز به عنوان اولین استان در سطح کشور منتشر شده است.

وی گفت متقاضیان می توانند از طریق کد ملی، نام و نام خانوادگی و شماره داوطلبی نمرات خود را مشاهده نمایند.

 

مهرشاد افزود متقاضیانی که امکان رویت نمرات خود از طریق سامانه را ندارند می توانند از پانزدهم آذر ماه به کارگزین دستگاه های ثبت نامی خود مراجعه و نمرات خود را دریافت کنند.

رئیس کمیته استخدام استان گفت اطلاعات آزمون متقاضیان تا پانزدهم آذر در اختیار دستگاه های استان قرار خواهد گرفت تا نسبت به تعیین سه نفر برای هر سهمیه استخدامی (سه برابر ظرفیت) از بین افرادی که نمره عمومی آن ها بالاتر از ۶۰ درصد می باشد اقدام شود.

مهرشاد تصریح کرد متأسفانه متقاضیانی که نمرات آزمون عمومی آن ها با لحاظ امتیاز سابقه کار دولتی مندرج در آگهی کمتر از ۶۰ درصد بوده و یا افرادی که در پست هایی که فاقد شرایط لازم بوده اند ثبت نام نموده از ادامه فرآیند آزمون حذف می شوند.

مهرشاد گفت: قبول شدگان نهایی سه برابر ظرفیت بر اساس بالاترین نمره اختصاصی به ترتیب در
سهمیه های پنج درصد سایر ایثارگران، سه درصد معلولین و سهمیه آزاد خواهد بود که توسط دستگاه های اجرایی به مصاحبه دعوت خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمان توجه به بومی گزینی را مورد تأکید قرار داده و اظهار داشت با توجه به مندرجات آگهی منتشر شده، ابتدا متقاضیان بومی که نمرات آن ها بالاتر از
۶۰ درصد می باشد و سپس تا تکمیل سه برابر ظرفیت هر پست سازمانی از نیروهای غیربومی استان به مصاحبه دعوت خواهند شد و تا زمانی که نیروی بومی واجد شرایط وجود داشته باشد از نیروهای غیربومی استفاده نخواهد شد.

مهرشاد اعلام کرد این که تصحیح اوراق در قرنطینه انجام و به معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تحویل شده و نتایج نیز به صورت متمرکز در سامانه کارمند ایران و استانداری کرمان منتشر می شود.

مهرشاد افزود در این آزمون کمترین امتیاز را نیز به مصاحبه داده و تلاش خواهد شد با نظارت کامل حق هیچ کس ضایع نگردد و متقاضیان بر اساس توانمندی و صلاحیت علمی خود به استخدام دستگاه ها درآیند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در بخش دیگری از سخنان با اشاره به این که پیگیری لازم برای انجام ادامه فرآیند تبدیل وضع نیروهای قراردادی متقاضی با شرط ده سال تعهد محضری خدمت در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توسط جناب آقای نجار استاندار محترم انجام گردیده اضافه کرد اختصاص شماره مستخدم به متقاضیان انتقالی آزمون مراحل اول و دوم صرفاً از طریق سامانه کارمند ایران و به صورت الکترونیکی فراهم گردیده و دستگاه ها می بایست مدارک، مستندات و تعهد نامه ده ساله خدمت این رسته از کارکنان را از طریق سامانه مذکور برای دریافت شماره مستخدم ارسال نمایند. وی همچنین از تعیین تکلیف متقاضیان آزمون مرحله سوم نیروهای قراردادی متقاضی انتقال تا پایان دی ماه خبر داد.

وی در بخش پایانی مصاحبه خود از تکمیل و اجرایی شدن استفاده از سامانه کارمند ایران خبر داد و افزود کلیه کارکنان بخش های مختلف آموزشی، بهداشتی، اداری و مدیران دستگاه های اجرایی موظفند تا دی ماه نسبت به تکمیل و اصلاح اطلاعات خود در سامانه اقدام نمایند زیرا پس از تاریخ مذکور هر نوع ارائه خدمات به کارکنان توسط دستگاه ها شامل ارتقای طبقه، معرفی به دوره های آموزشی، ارتقا و جابجایی پست، اختصاصی شماره شناسنامه، اختصاص شماره مستخدم، ارسال فایل حقوقی کارکنان به خزانه معین استان، انجام تغییرات در حکم کارگزینی، تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی، جابجایی بین شهرستانی و دستگاهی و سایر موارد از طریق این سامانه انجام خواهد شد و با مدیران و دستگاه هایی که این گونه خدمات را جدا از سامانه کارمند ایران انجام دهند برخورد و در امتیاز عملکرد سالانه آن ها لحاظ خواهد گردید.

مهرشاد سامانه کارمند ایران را تحقق اهداف نظام اداری در ارائه خدمات رسانی مناسب به کارکنان و کاهش هزینه های اداری داشته و اشاره نمودند با استفاده از این سامانه تمامی فرآیندهای کاغذی حذف و بخش زیادی از فرآیندهای طولانی خدمات رسانی به کارکنان نیز هوشمند و یا کوتاه خواهد گردید.

 

نتایج آزمون استخدامی مورخ۱۳۹۱/۳/۲۶ دستگاههای استان کرمان

در صورت هر گونه سئوال یا عدم مشاهده مشخصات خود در سامانه از تاریخ ۱۳۹۱/۹/۱۵ صرفا به کارگزینی دستگاه اجرایی مورد تقاضا مراجعه فرمایید

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۵۱۴)

  1. ثبت و اسناد گفت:

    بچه های ثبت و اسناد چه کار کردید رفتید سر کار ؟؟؟

  2. دوستان بهزیستی گفت:

    دوستان بهزیستی من حقوقمو گرفتم، کسی میدونه حکمامونو کی باید بگیریم؟خواهش میکنم کسی اگه اطلاع دارد لطفا جوابمو بده ممنون

    • السلام علیک یا علی بن الموسی الرضا المرتضی گفت:

      باسلام،سه سال پر از استرس و مخاطره بالاخره تمام شد،الحمدالله که به لطف ایزد متعال همه استخدام شدیم و حقوق هم گرفتیم،به نوبه خود از مدیر ارزشمند سایت تشکر و قدر دانی می کنم و از همه دوستانی که در این مدت همراهی کردند.موفق و موید باشید

    • بهشتی گفت:

      برا کارشناسی ارشد تو بهزیستی چقد حقوق میدن

  3. ترنج گفت:

    بله مهشید جان منم حقوقمو گرفتم برای دوماه کار یک میلیونو نهصد ریختن به حسابم که میشه ماهی تقریبا یک میلیون،من بهزیستی هستم،یادمه شما هم برای بهزیستی بودین،باید برای شما هم حقوق ریخته باشند مگر اینکه شماره حسابتونو براشون نبرده باشید.دوستانی که بهزیستی هستند و شماره حساب ندادند باید برن بدن تا حقوقاشون براشون واریز بشه،من که پیش خانم عامری رفتم گفتن خیلی ها هنوز شماره حساب نیاوردن ولی بهتون هم زنگ نمیزنن که بیارین،خودتون باید حساب بانک توسعه و تعاون براشون ببرید

    • مهشيد به ترنج گفت:

      نه ترتج جان اخه من هنوز دوماه نشده که سرکارم اما شماره حساب هم ندادم هنوز ممنون که گفتی .اما خیلی کمه من فکر میکردم ١٣٠٠باشه حقوقش اما فکر کنم بعد یه مدت زیاد بشه جون من اکثر دوستام کارمند بهزیستی هستن بیشتر از این میگیرن

  4. star گفت:

    سلام بالاخره اولین حقوق را گرفتیم ماهی یک تومان الان هم رفتم بازار هرچی خرج میکنم تموم نمیشه بس که زیاداست

  5. مهشيد گفت:

    خیلی کارشون جالبه واسه هر کی یه قانون جدید وضع میکنن من مثلا اصلا کاراموزی نرفتم فقط یه هفته یه دوره کوتاه رفتم اما بعضیا دوره طولانی کارورزی میفرستنشون.خودشونم دقیق نمیدونن باید جکار کنن

  6. مهسا گفت:

    سلام شبنم جان
    کد مستخدمی برای شما صادر شده؟ بهتون ابلاغ کارورزی دادن. من هفته پیش رفتم بهزیستی جواب نامه ها رو تحویل دادم ولی چون کد برام نیومده بود بهم ابلاغ کارورزی ندادن.برای شما کد صادر شده؟

  7. به مهشید و جنوب شرق گفت:

    مهشید جان من کد مستخدمی برام اومده بود که باهام تماس گرفتن گفتن باید دوره کارآموزی بگذرونم؛امروز هم باهام تماس گرفتن گفتن از شنبه باید برم دوره توجیهی؛الان هم از یک ماه بیشتر است که دوره کارآموزی رو بدون حقوق و بیمه و هیچ چیز دیگر میگذرونم؛شما در مورد حکما و زمان پرداخت حقوقامون خبر دارید؟ممنون میشم اگه اطلاعی دارید راهنمایی بفرماید.بازم ممنون از کمک و لطفتون

  8. جنوب شرق گفت:

    سلام. چطوری تا شماره مستخدم نیومده نامه کارورزی بهتون داده لطفا راهنمای کنید…

  9. مهشيد گفت:

    عزیزم من وقتی زنک زدن بهم کد مستخدمیم اومده بود و کار اموزی نکذروندم فقط یه هفته دوره رفتم اما بجه هایی که کد هنرز براشون نیومده و کفتن کار اموزی باید بکذرونن باید منتظر بمونن کد از تهران بیاد اما من شنیدم ترک زاده داره تلاش میکنه تعدلد کمی که موندن رو زودتر کدهاشونو بکیره نکران نباشید

  10. به مهشید گفت:

    با سلام،مهشید خانم شما که شروع به کار کردید خبر دارید که حکمامونو کی میزنن؟

  11. شبنم گفت:

    مهسا جون رفتی پیش ترک زاده؟چی بهت گفت:چه پستی بهت داد؟

    • مهسا گفت:

      سلام شبنم جون اره رفتم فعلا نامه های عدم اعتیاد ومعاینات پزشکی رو دادن گفتن جوابشونو بیار بهت ابلاغ کاروزی میدیم.من با مدرک لیسانس ثبت نام کردم حالا بهم پست متصدی دادن.هرچی پست درست و حسابی بوده دادن به نورچشمی هاشون.

    • بهزیستی شماره دو گفت:

      سلام دوستان.مگه شما همون پستی را که امتحان داده بودید براتون نزدن؟

  12. شبنم گفت:

    مهسا جون رفتی پیش ترک زاده؟چی بهت گفت:چه پستی بهت داد؟

  13. مسیح رفسنجان گفت:

    سلام خدمت همگی دوستان…
    اداره کل تعاون و کار و رفاه نیروهاش رو از تاریخ ۱ خرداد ۹۴ دعوت کرد برای شرکت در کلاسهای توجیهی بدو خدمت و یه ازمون برگزار شد اخر همین دوره بدو خدمت
    از ۱ تیرماه ۹۴ رسما استخدام شدیم و مشغول بکاریم….شماها هم امیدوار باشید به استخدام شدنتون.ان شالله هرچی صلاحه همون بشه……دعاتون میکنم….اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی رفسنجان………….مسیح

  14. مهسا گفت:

    سلام بچه ها
    امروز با یکی از دوستام که برا بهزیستی بم بوده و مشکل پست داشته تماس گرفتن که از شنبه بره سرکار به عنوان کاراموز تا وقتی که کد مستخدمیش بیاد.منم ظهر به ترک زاده زنگ زدم گفت شما هم میتونین فعلا به عنوان کاراموز برین شروع به کار کنین تا کدتون بیاد.البته گفت شنبه برم اداره کل که مشخص بشه پستی که بهم دادن چیه

  15. مهسا گفت:

    دوستان بهزیستی(مهشید، هانیه، شبنم، محمدصادق،وستا،بهزیستی شماره دو) کجایین دیگه ازتون خبری نیست! یعنی همه مشغول بکار شدین که دیگه پیداتون نیست؟

    • شبنم گفت:

      سلام مهسا جون ما همچنان اندر خم یک کوچه هستیم…..شما در چه حالی؟

    • مسیح رفسنجان گفت:

      سلام مهسا خانم
      اداره بهزیستی که نیروهاش رو گرفته.مثلا یه نمونه رفسنجان که مشغول بکار هستن

    • وستا گفت:

      سلام مهسا جون
      من حدودا یک ماهی هست مشغولم..به عنوان کارورزی
      کارشناس امور بهزیستی بودم
      دوره توجیهی نرفتم
      احکامم گفتن بعد دوره توجیهی

  16. سوگند. گفت:

    سلام.بچه های ثبت اسناد کسی خبری از پست ها نداره؟خواهشا جواب بدین

    • ثبت اسناد گفت:

      سلام نه هنوز مشکل پستها حل نشده نتایج گزینش به امور اداری سازمان اعلام شده ولی به خاطر پستها هنوز همه
      چی متوقفه قرار بود آقای پور ابراهیمی مشکل رو از طریق رییس سازمان پیگیری کنه و یک هفته ای جوابشو اعلام کنه ولی فعلا خبری نیست

  17. ﺛﺒﺖ ﺍﺳﻨﺎﺩ گفت:

    ﺳﻼﻡ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺛﺒﺖ ﺍﺳﻨﺎﺩ ﮐﺮﻣﺎﻥ ﻣﺷﻐﻮﻝ ﺷﺪﯾﻦ ؟؟

  18. مهشيد به مريم بهزيستي گفت:

    مریم جان کد مستخدمی هر هقته یکی دوتا از تهران میاد ارتباطی به استانداری نداره الکی بهتون کفتن

  19. اداره راه و شهرسازش گفت:

    با سلام به همه قبول شدگان اداره راه، بچه هایی که از شنبه رفتین سر کار چه خبر؟ محیط کارتون خوبه؟ امکانات دارین؟
    من که دارم پشیمون میشم، اینجا نه امکاناتی داریم نه میزی کامپیوتری چیزی بهمون دادن!!!
    رفتم اداره کل از خانم بذر افشان در مورد حکم پرسیدم، میگه برای همتون از ۹۵۰ تا یک میلیون داریم می زنیم!!!!
    به نظرتون واقعا کم نیست!!!
    تازه از این مبلغ ، بیمه و کسورات دیگه هم خواهیم داشت!!!
    شما هیچ اطلاعاتی ندارین؟ به نظر شما اگه انصراف بدم ضرر می کنم؟ خواهشا راهنمایی کنید.

    • مسیح رفسنجان گفت:

      سلام خدمت دوست گلم
      همه ادارات اولش یخورده سرگردونی و حیرونی داره.ماهم روزای اول حدود ۱۰ روز کلا بیکار بودیم و بدون میز و سیستم و…..
      یکم صبوری لازمه دوست عزیز…
      راجع به حقوق و مزایا دیگه همینه اولش/ولی کم کم خوب میشه…
      ولی در کل بایستی به فکر شغل دوم هم بود

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها