۷۰۰۰ فرصت شغلی در استان کرمان

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: در استان کرمان هفت هزار فرصت شغلی در سه دسته کار وجود دارد که تنها چهار هزار فرصت شغلی وجود دارد که بدون متخصص است.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد انارکی محمدی بعدازظهر پنجشنبه در آئین کلنگ زنی هنرستان امام رضا (ع) در رفسنجان، اظهار داشت: در شرایط سختی که در کشور وجود دارد می‌توان حرکت کرد و خوشبختانه کارهای خیرین در این شرایط قابل ستایش است.
وی با بیان اینکه متاسفانه امروز در کشور بحث اشتغال و بیکاری را داریم، تصریح کرد: در استان کرمان هفت هزار فرصت شغلی داریم ولی از این تعداد سه دسته کار داریم یکی از این دسته‌ها برای کسانی است که مهارت سختی لازم است و حدود چهار هزار فرد دارای مهارت نداریم که کاربلد باشند مثلاً رشته‌های مکانیکی، برقکاری و … را نیاز داریم اما افردا کاربلد در این رسته‌ها در این استان وجود ندارد.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس تصریح کرد: چهار میلیون نفر در صف اشتغال کشور هستند، در دنیا کشورهایی مانند آلمان و کشورهای اروپایی دوگانه عمل می‌کنند آموزش و عمل را در هنرستان‌های فنی شان به کار می‌گیرند و پایه اساس شان هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای است.
محمدی انارکی با تاکید بر اینکه باید مدارس و دانشگاه‌های ما به سمت مهارت در کنار آموزش روند، عنوان کرد: متاسفانه در ایران نگاه به هنرستان بحث ضعیف بودن دانش آموز است اما در کشورهای پیشرفته افراد خلاق و متفکر و مبتکر از هنرستان خارج می‌شوند. باید بخش تجاری هنرستان را راه اندازی کنیم.
مدیر آموزش و پرورش رفسنجان نیز در این مراسم گفت: اندیشه والای سخاوتمندانه و خیرخواهانه خانواده امین را می‌ستایم.
حسین تقوی افزود: امیدواریم شاهد ارتقای سطح کیفی آموزش باشیم چرا که نیازمند فارع التحصیلان متخصص هستیم که از همین چرخه آموزش ایجاد می‌شوند.

منبع : خبرگزاری مهر

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها