۵۵۰۰ نفر جذب شهرداریهای کشور می شوند

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با برگزاری آزمون استخدام پنج هزار و ۵۰۰ نفر در شهرداری های کشور استخدام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن کوشش تبار عصر یکشنبه در نشست شهرداران استان همدان افزود: آزمون استخدامی شهرداریهای کشور ۱۶ دی ماه در ۱۴ استان کشور برگزار خواهد شد.وی با اشاره به ثبت نام ۱۲۷ هزار نفر برای شرکت در آزمون استخدام شهرداری های کشور، گفت: ۸۰ درصد شهرداریهای کشور برای جذب نیرو اعلام تقاضا کرده اند.

کوشش تبار مجوز جذب نیرو در این آزمون را در پست های تخصصی، عمرانی، خدمات شهری و آتش نشانی دانست و افزود: برای نخستین بار در این وسعت، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با امضای تفاهمنامه با سازمان سنجش و آموزش کشور امکان جذب نیرو در شهرداریها را به وجود آورده است.
برگزاری آزمون فرصتی برای ساماندهی کارکنان شهرداری هاست
وی با بیان اینکه برگزاری آزمون فرصتی برای ساماندهی کارکنان شاغل موجود در شهرداری و جذب نیروهای جدید است، ابراز امیدواری کرد با برگزاری چنین فرآیندهایی رویکرد شایسته ای در نحوه جذب نیروی انسانی در شهرداریها به وجود آید.
معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد: برگزاری آزمون استخدامی امسال آغازی برای ورود نیروها بر اساس قانون به شهرداری ها است.
وی گفت: باتوجه به انعقاد تفاهم نامه با سازمان سنجش، شهرداریها هرسال برای پست های بلاتصدی نیرو جذب می کنند.
کوشش تبار با اشاره به تشکیل کمیته برون سپار امور جاری اظهار اشت: تاکنون هیچ نامه ای مبنی برحذف و اخراج نیروهای شهرداری مکاتبه نشده و با تشکیل این کمیته شهرداریها می توانند با جابجایی نیرو امر برون سپاری را داشته باشند.
شهرداری برای نیروهای غیرمرتبط جایی ندارد
کوشش تبار اضافه کرد: شهرداری برای نیروهای غیرمرتبط جایی ندارد و نیروهای موجود غیرمرتبط تغییر وضعی و ارتقاء نخواهند داشت.
کوشش تباربا بیان اینکه حوزه شهرداریها از نظر مردم فرقی با دولت ندارند، گفت: رضایتمندی مردم در گرو خدمات رسانی بهتر در حوزه خدمات شهری است که این امر در گرو داشتن نیروهای کارآمد و متخصص در حوزه شهرداری است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین اظهار داشت: تمام کارکنان شهرداریها باید تا پایان سال ۹۱ در سامانه اداری خدماتی ثبت نام کنند و تمامی خدمات خود را از طریق الکترونیکی دریافت کنند.
منبع: بازار کار

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها