۵هزار پرستار استخدام می‌شوند

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: از ۹ هزار استخدامی که در وزارت بهداشت انجام می‌شود، حدود ۵ هزار مورد مربوط به پرستاران است. به دلیل اینکه مجوز استخدام‌ها برای مراکز تازه تاسیس گرفته شده است، از گروه‌های دیگر مانند بهداشت و فوریت‌ها نیز در آن حضور دارند.
به گزارش بازارکار به نقل از وبدا، مریم حضرتی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در تلاشیم تا مجوز استخدام ۹ هزار نیروی دیگر را در سال آینده در وزارت بهداشت دریافت کنیم که قطعا از این تعداد نیز بخشی مربوط به پرستاران خواهد بود. استخدام این تعداد نیرو شاید کمبود نیروهای پرستاری را جبران نکند، اما قطعا کمک بزرگی به این حوزه خواهد بود.
وی همچنین درباره برگزاری کارگاه آموزشی پرستاری با حضور نمایندگان پرستاری از منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت بیان کرد: در این کارگاه آموزشی نقش پرستاران در پیشبرد همگانی سلامت تبیین شد. همچنین چالش‌ها و فرصت‌های پوشش همگانی سلامت در منطقه و ایران و تعریف برنامه‌ها و استراتژی‌ها برای رسیدن به پوشش همگانی سلامت از موضوعاتی بود که در این کارگاه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
حضرتی ادامه داد: یکی از ۶ سندی که در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی مورد بررسی قرار می ‌گیرد، سند تقویت نقش گروه‌های پرستاری و مامایی در پوشش همگانی سلامت است.
شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی به ریاست وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران در هتل پارسیان آزادی در حال برگزاری است.

منبع : بازار کار

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها