۱۴۶ سرباز معلم جذب آموزش و پرورش یزد شدند

عباس علی دانافر بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت ایام بزرگداشت مقام معلم برگزار شد، با اشاره به اینکه برای داشتن یک جامعه توسعه یافته باید آموزش و پرورش توسعه یافته داشته باشیم، اظهار داشت: تقویت و توسعه آموزش و پرورش باید به گفتمان ملی تبدیل شود و همه باید اولویت اول خود را در این راستا قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد و برنامه‌های امسال آموزش و پرورش بر اجرای متوازن سند بنیادین و توسعه مشارکت در  آموزش و پرورش در استان یزد قرار گرفته و ارتقای کیفیت و جایگاه مدارس به عنوان کانون اصلی آموزش و پرورش در این رویکرد جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه فعالیت‌های آموزش و پرورش نباید صرفا در راستای آموزش باشد گفت: لازم است که همه بعدهای زندگی از جمله مسائل فرهنگی، تربیتی، دینی و موارد مختلف دیگر را در کنار آموزش علمی مورد توجه قرار دهیم.

دانافر بر ضرورت مشارکت و همکاری همه جانبه در این راستا تاکید کرد و ادامه داد: ارتقای نقش خانواده‌ها در آموزش و پرورش، مشارکت دانش آموزان و تقویت مدارس غیر دولتی و حمایت از این موسسات از مهمترین مواردی است که امسال باید به آن توجه شود.

وی با اشاره به اجرای خوب طرح اسکان مسافران نوروزی گفت: امسال در این طرح ۱۶۱ هزار و ۶۹۹ مسافر در قالب ۴۴ هزار و ۶۱۹ خانوار از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین در مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش یزد اسکان داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد از نظر پذیرش مسافران نوروزی رتبه هفتم کشور را به دست آورده گفت: در این ایام یک هزار و ۲۰۰ نفر مشغول به ارائه خدمات به مسافران نوروزی بودند.

دانافر از جذب ۱۴۶ سرباز معلم در آموزش و پرورش یزد خبر داد و گفت: در راستای تکمیل نیروی انسانی، امسال اقدام به جذب نیرو می‌کنیم و با توجه به اینکه ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر معلم بازنشسته در آموزش و پرورش وجود دارد، سعی شده که از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جایگزین آنها شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها