یکشنبه ۲۶ اردیبهشت آخرین مهلت اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: فردا یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری، آخرین مهلت اصلاح اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش است.
محمد تقی صابری در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» ایسنا، اظهار کرد: تمامی داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در مهلت مقرر ثبت‌نامی ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه جاری با مراجعه به سایت مرکز، نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.
وی گفت: داوطلبان باید تمامی شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون بر اساس مفاد آگهی استخدام و اطلاعیه‌های صادر شده از سوی این مرکز که در قسمت اخبار سایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.medu.ir قبلا اعلام شده است، را دارا باشند.

وی افزود: داوطلبان توجه داشته باشند که در استان مورد تقاضا حتما باید ظرفیت پذیرش در رشته شغلی و جنسیت مورد نظر وجود داشته باشد، در غیر این صورت کارت شرکت در جلسه آزمون برای این قبیل داوطلبان صادر نخواهد شد.
رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه داوطلبان باید شهر مورد نظر برای شرکت در آزمون را انتخاب کنند، بیان کرد: با توجه به عدم پذیرش نیرو در شهر تهران، داوطلبان ساکن شهر تهران که برای جذب و استخدام در شهرستان‌های استان تهران ثبت‌نام کرده‌اند باید یکی از شهرهای استان تهران را به عنوان شهر محل آزمون انتخاب کنند .
به گفته صابری، داوطلبان همچنین باید شرایط احراز مدرک تحصیلی و ارتباط آن با رشته شغلی مورد نظر را نیز مدنظر قرار دهند.
صابری در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه داوطلبان برای ورود به سایت مرکز سنجش با مشکل مواجه شدند ، می‌توانند تا روز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه ضمن به همراه داشتن اصل کارت ثبت‌نام اینترنتی و اصل کارت ملی در شهرستان‌ها و مناطق به واحد سنجش ادارات آموزش و پرورش و در مراکز استان‌ها به ادارات سنجش ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها مراجعه کنند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها