یارانه نقدی هر ۲ ماه یکبار به حساب مردم واریز می‌شود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حساب‌های مردم برای واریز یارانه نقدی هر دو ماه یک بار شارژ می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: هدفمندسازی یارانه‌ها یک ضرورت بوده که باید در سال‌های گذشته انجام می‌شده اما این دولت با جدیت در حال اجرای آن است.
میرتاج‌الدینی ادامه داد: از زمانی که قانون هدفمند کردن یارانه‌ها به دست دولت رسیده، تمام زمینه‌های اجرایی آن آماده شده و جلسات کارگروه تحول اقتصادی فعال‌تر دنبال می‌شود.

وی با اشاره به تصویب اساسنامه صندوق توسعه اضافه کرد: تمام بخش‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، بازرگانی و حمل و نقل آماده اجرای قانون شده‌اند و شماره حساب‌های مردم برای واریز یارانه نقدی نیز دریافت شده است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه اجرای این قانون به سه قسمت مختلف تقسیم می‌شود، بیان داشت: واریز یارانه نقدی به حساب مردم که هر دو ماه یک بار شارژ می‌شود، اصلاح قیمت‌ حامل‌های انرژی و آغاز حمایت از واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و واحدهای دیگر، سه مرحله اجرایی قانون هدفمند کردن یارانه‌هاست.
وی با اشاره به اینکه در سال‌های ۸۶ و ۸۵ میزان مصرف بنزین در کشور به ۹۰ میلیون لیتر رسید، افزود: در حال حاضر که تولید بنزین در کشور افزایش یافته، می‌توان گفت که دیگر نیازی به واردات آن وجود ندارد و تولید داخلی برطرف ‌کننده نیازهای کشور است.
میرتاج‌الدینی با بیان اینکه یارانه‌ها حذف نمی‌شود بلکه به طور مستقیم به مردم پرداخت می‌شود، اظهار داشت: هدفمند بودن، عادلانه بودن و عمومی بودن از شاخصه‌های اخذ مالیات به صورت مستقیم است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها