کارگران اخراج شده فولاد کویر آران و بیدگل به کار خود باز می‌گردند

آران و بیدگل – نماینده کاشان و آران و بیدگل گفت: مشکل مربوط به مواد اولیه شرکت فولاد کویر در کمیسیون صنایع مجلس مطرح و قرار شد کارگران اخراج یا به مرخصی فرستاده شده به کار خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جواد ساداتی نژاد ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مسائل و مشکلات به وجود آمده برای شرکت فولاد کویر آران و بیدگل و مسایل مربوط به تامین مواد اولیه این شرکت و مرخصی ۳۰۰ کارگر این مجموعه، طبق قرار قبلی و با هماهنگی و پیگیری موضوع در کمسیون صنایع و معادن مجلس که صبح دیروز ششم شهریورماه با حضور وزیر جدید صنعت، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان و مدیر فولاد کویر برگزار شد، شرکت فولاد خوزستان باید به عنوان تولیدکننده شمش (ماده اولیه مورد نیاز فولاد کویر) مطابق توافق قبلی به وعده های خود عمل و شمش مورد نیاز داخلی را تامین کند.

وی ابراز امیدواری کرد: همچنین با صحبت هایی که با خوروش، مدیر عمل شرکت فولاد کویر انجام گرفت، قرار شد کارگران اخراج شده شرکت فولاد در اولین فرصت به کار خود بازگردند.

شرکت فولاد کویر یکی از شرکت های تولید فولاد از حدود ۱۰ سال قبل فعالیت خود را در آران و بیدگل آغاز کرد و در این مدت حدود هزار کارگر و کارمند جذب این شرکت خصوصی شده اند.

گفتنی است؛ از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از ۳۰۰ نفر از کارگران شرکت فولاد به بهانه نبود مواد اولیه و شمش فولاد و همچنین پایین آمدن میزان تولید توسط مدیران این شرکت اخراج و یا به مرخصی اجباری فرستاده شدند.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها