پویش خرید کالای ایرانی در استان یزد راه اندازی شد

سید مسعود عظیمی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر عملیاتی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی، پویش خرید کالای ایرانی راه اندازی شد، امیدواریم با این اقدام زمینه افزایش توانمندی صنایع داخلی و تشویق به بهبود تولیدات فراهم شود.
وی بیان کرد: با خرید کالای ایرانی علاوه بر رونق واحد‌های تولیدی، از کارگرانی که شغل آن‌ها به دلیل رکود صنایع تهدید می‌شود، حمایت خواهد شد.
عظیمی با دعوت از مسئولان برای پیوستن و حمایت از این حرکت افزود: تشویق به خرید کالای ایرانی و نهادینه کردن این فرهنگ ارزشی در میان مردم از اهداف اصلی پویش است.
وی با اشاره به نقش مهم تولیدکنندگان در ایجاد اطمینان در جامعه، گفت: مدیران واحدهای صنعتی نیز برای جلب رضایت مردم، تولید با کیفیت و بر اساس سلیقه بازار تولید و عرضه کنند.
هم اکنون ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در استان وجود دارد که از این تعداد ۱۳ شهرک صنعتی مصوب ، ۱۵ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی است که در بخش های فلزی، شیمیایی، نساجی، غذایی، کانی غیرفلزی، سلولزی، برق و الکترونیک فعالیت دارند.
وسعت شهرکها و نواحی صنعتی استان هم اکنون ۶هزار و ۶۲۲هکتار است.
زمینه فعالیت ۹۲ درصد صنایع استان در حوزه صنایع خرد، کوچک و متوسط است که ۶۰ درصد اشتغال صنعتی و ۴۰ درصد سرمایه گذاری در بخش صنعت را شامل می شود.
تاکنون ۹۴۲ واحد در شهرک صنعتی استان به بهره برداری رسید که ۲۲ هزار و ۱۴۷ نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.
در مجموع سه هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در استان یزد فعال است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها