١٢٠ هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران رقابت می کنند

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت از ثبت نام نزدیک به ١٢٠ هزار نفر در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران خبر داد.

دکتر کریم سلحشور با اشاره به مجوز کسب شده برای استخدام ٢ هزار و ۶٧۶ نفر در شرکت ملی نفت ایران، به خبرنگار شانا گفت: صنعت نفت همواره از جذابیت‌های کاری بسیاری برخوردار بوده است از این‌رو انتظار ثبت نام چند برابر ظرفیت تعیین شده داوطلبان را داشته‌ایم.

وی روند استخدام داوطلبان را شرکت در آزمون و انجام مصاحبه اعلام کرد و افزود: پس از اینها سایر مراحل استخدامی مانند گزینش نیز انجام می‌شود.

سلحشور زمان برگزاری آزمون کتبی را روزهای پنج شنبه و جمعه پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال آینده دانست و گفت: این آزمون به صورت همزمان در هشت حوزه اصفهان، اهواز، بندرعباس، تبریز، تهران، شیراز، کرمانشاه و مشهد برگزار می‌شود.

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت درباره احتمال جذب برخی از پذیرفته‌شدگان در تهران نیز تاکید کرد: براساس تصمیم هایی که در گذشته گرفته شده، جذب عمومی در تهران برای کلیه دستگاه‌های اجرایی ممنوع است.

وی ادامه داد: البته در تلاش هستیم برخی ممتازان را که در آزمون نیز شرکت کرده‌اند، براساس اعلام نیاز شرکت‌ها و در صورت تمایل نفرات در تهران جذب کنیم.

به گزارش شانا، آزمون کتبی شامل پرسش های استعداد شغلی (ضریب ١)، سوالات عمومی از دروس ادبیات فارسی، زبان و ادبیات انگلیسی و دانش رایانه (ضریب ١) و سوالات تخصصی مرتبط با هریک از گروه های شغلی (ضریب ٢) است. تعداد سوالات عمومی ٣٠ و سوالات تخصصی ٧٠ مورد است که این بخش‌ها نمره منفی نیز ندارد.

کارت ورود به جلسه آزمون کتبی از روز شنبه ٣١ فروردین از طریق پایگاه استخدامی شرکت ملی نفت ایران قابل دریافت است.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها