وزیر نفت در مورد استخدامی های پالایشگاه ستاره خلیج فارس توضیح دهد

وزیر نفت در مورد استخدامی های پالایشگاه ستاره خلیج فارس توضیح دهد نماینده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس گفت: وزیر نفت در مورد استخدامی های پالایشگاه ستاره خلیج فارس توضیح دهد.
به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی پنجشنبه شب در واکنش به استخدام افراد غیر بومی در پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» با بیان اینکه این استخدام ها به هیچ وجه قابل توجیه نیست، اظهار کرد:اگر فرصتی شغلی در استان ایجاد می شود، قطعا اولویت با افرادی است که در آن منطقه زندگی می کنند و در این خصوص به وزیر نفت تذکر خواهم داد.
وی خاطرنشان کرد: مدیران پالایشگاه «ستاره خلیج فارس» به هیچ عنوان حق ندارند که تا نیروی بومی تحصیل کرده در هرمزگان وجود دارد، از سایر استان ها اقدام به جذب نیرو کنند؛ این کار خلاف قانون برنامه پنج ساله ششم است.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استخدام فله ای و بدون ضابطه افراد غیر بومی طی سالیان گذشته در صنایع غرب بندرعباس، گفت:مدیران صنایع غرب بندرعباس تا کنون از نجابت مردم هرمزگان سوء استفاده کرده اند اما دیگر اجازه نخواهیم داد حق جوانان بومی استان ضایع شود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:مدیران صنایع غرب بندرعباس بدانند که اگر قرار باشد جوانان این استان در آن صنایع به کار گرفته نشوند، پس ضرورتی هم برای ایجاد مراکز صنعتی و پالایشگاهی در استان وجود ندارد.
مرادی در ادامه خطاب به مردم هرمزگان گفت:از مردم نجیب استان می خواهم که منتظر مسئولین نبوده و خود مطالبه گر حق و حقوقشان باشند.
وی اذعان داشت:بکارگیری جوانان هرمزگانی در صنایع غرب بندرعباس یک مطالبه عمومی است و بنده به عنوان خادم مردم هرمزگان هر آنچه در توان دارم را دریغ نخواهم کرد./ ل.ق

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها