وزارت کشور حدود ۲۶ هزار نیرو در سراسر کشور دارد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه وزارت کشور حدود ۲۶ هزار نیرو در سراسر کشور دارد گفت: ۹۰ درصد سمت های مدیریتی و سرپرستی در اختیار مردان و ۱۰ درصد در اختیار بانوان است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جواد ناصریان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در همایش استانداران، مدیران کل سیاسی و فرمانداران سراسر کشور با اشاره به اینکه وزیر کشور منبعث از دستور رئیس جمهور، دستور داده اند که از تعداد بیشتری از بانوان در سمت های مدیریتی استفاده شود اظهار کرد: هم اکنون حدود ۵۱۰ خانم سمت های مدیریتی و سرپرستی دارند اما باید تلاش بیشتری کنیم که تعداد بیشتری از بانوان در سمت های مدیریتی خدمت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: از ۲۶ هزار نیروی وزارت کشور، ۸۰ درصد را مردان و ۲۰ درصد را بانوان تشکیل می دهند در حالی که ۹۰ درصد سمت های مدیریتی در اختیار مردان و ۱۰ درصد در اختیار بانوان است.

ناصریان همچنین با اشاره به اینکه از سال ۹۳ ساختار فرمانداری ها بازنگری کامل شد تصریح کرد: ساختار جدید فرمانداری ها را به ۱۶ استان ابلاغ کرده ایم و بزودی این ساختار به ۱۵ استان دیگر ابلاغ می شود. در بازنگری ساختار فرمانداری ها، ۱۳۴ معاون فرماندار و ۵۵ رئیس اداره و رئیس کل را اضافه کرده ایم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور خاطرنشان کرد: ما در گذشته دستورالعملی برای انتخاب فرمانداران نداشته ایم ولی با همکاری حوزه سیاسی وزارت کشور، این دستورالعمل را تهیه و به تصویب شورای عالی اداری رسانده ایم. فرمانداران دولت دوازدهم هم براساس همین دستورالعمل انتخاب شده اند.

وی همچنین اظهار داشت: وزارت کشور پیگیر دستورالعمل انتصاب مدیران حرفه ای بود. شما فرمانداران ارزیابی دقیقی از وضعیت نیروی انسانی خود داشته باشید و افرادی را برای سمت ها معرفی کنید که شرایط لازم را داشته باشند و در جذب نیرو دقت لازم را داشته باشید.

ناصریان با اشاره به اینکه پیش از این به توانمندسازی نیروی انسانی کمتر توجه شده بود افزود: ما دستورالعمل لازم در این زمینه را فراهم کرده و ابلاغ خواهیم کرد. فرمانداران به موضوع آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی خود توجه کافی را داشته باشند.

به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور در پایان گفت: به فرمانداران توصیه می کنم که جلسات شورای اداری شهرستان ها را منظم و به موقع برگزار کنند./

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها