هیچ معلم حق‌التدریسی در کشور وجود ندارد

حمیدرضا حاجی‌بابایی در حاشیه سفر خود به اصفهان دراصفهان با اشاره به اینکه سال تحصیلی جدید تحولی اساسی در نظام آموزشی کشور ایجاد شده است، اظهار کرد: شکل‌گیری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مدت‌ها پیش در سطح کشور مطرح بوده اما این سند از ابتدای سال تحصیلی جدید در سطح مدارس کشور اجرایی شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد حدود دو ماه است که از تحصیل خود عقب افتاده‌اند چه برنامه‌ای برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی این دانش‌آموزان در دستور کار خود دارید، اضافه کرد: این موارد مهم نیست و در حال حاضر تعدادی از دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد به کلاس درس خود بازگشته‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه برای تعدادی از این دانش‌آموزان نیز کلاس درس در بیمارستان تشکیل شده است، تصریح کرد: تعدادی دیگر از دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد که هنوز در بیمارستان هستند پس از ترخیص آنها از بیمارستان عقب‌افتادگی تحصیلی آنها با اختصاص کلاس‌های جبرانی به آنها جبران می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارتخانه آموزش و پرورش پیگیر برطرف شدن تمام مشکلات ایجاد شده برای این دانش‌آموزان است، ادامه داد: در حال حاضر مراحل درمانی این دانش‌آموزان به سرعت و با موفقیت طی شده است و امیدواریم تمام دانش‌آموزان حادثه‌دیده دبستان روستای شین‌آباد هر چه سریع‌تر به صورت کامل بهبود پیدا کنند.

حاجی‌بابایی با اشاره به وضعیت معلمان حق‌التدریسی تاکید کرد: براساس قانون هیچ معلم حق‌التدریسی در سطح کشور وجود ندارد و با اعمال قانون بحث حق‌التدریس بودن معلمان در سطح کشور پایان یافته است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها در سال آینده تمام امتحانات دانش‌آموزان پیش از ۲۴ خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود، افزود: برگزاری زود‌تر امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان به تمام ادارات آموزش و پرورش در سطح کشور ابلاغ شده است.

منبع: فارس

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها