هیچ تعهدی در بکارگیری نیروهای پیش‌دبستانی آزاد نداریم

مصطفی خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه وزارت آموزش و پرورش فعلا هیچ دستور العمل و برنامه‌ای برای بکارگیری و استخدام نیروهای پیش‌دبستانی آزاد اعلام نکرده است اظهار کرد: برنامه ما در اداره کل استان همدان در رابطه با این نیروها مانند سال‌های گذشته است.

وی افزود: در صورت نیاز آموزش و پرورش می‌تواند از این نیروها استفاده کند و در این زمینه ما هم به صورت بخشنامه این مطلب را به ادارات مناطق و شهرستان‌های استان اعلام کرده‌ایم.

 مدیرکل آموزش و پرورش همدان تصریح کرد: در  صورتی که در شهرستان و یا منطقه‌ای کمبود واقعی  بوده و کلاسی بدون معلم باشد ادارات می‌توانند از کسانی که سابقه مربی پیش‌دبستانی دارند و قبل از سال ۹۱ کار کردند استفاده کند.

وی با اشاره به وجود تعداد زیاد نیروهای فرهنگی دوره دبیرستان گفت: با ساماندهی صورت گرفته ما از این نیروها در دوره‌های راهنمایی متوسطه استفاده می‌کنیم و با توجه به نیاز دوره ابتدایی از تعدادی از این نیروها نیز در دوره‌ ابتدایی استفاده می‌شود.

خزایی تصریح کرد: ما نمی‌توانیم معلمان دبیرستانی را که سابقه داشته و رسمی هستند به خاطر اضافه بودن در دوره دبیرستان اخراج کنیم و یا بیکار نگه داریم پس مجبوریم  به خاطر کمبود نیرو این معلمان را در دوره‌های دیگر به کار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمی‌توانیم بدون دستورالعمل و بخشنامه از سوی وزارتخانه عمل کنیم آموزش و پرورش استان هیچ تعهد و الزامی در بکارگیری نیروهای پیش‌دبستانی آزاد ندارد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها