هرگونه جذب نیرو فقط باید در قالب آزمون صورت گیرد

مدیر کل بازرسی و ارزیابی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت:  شورای شهر تقاضا دارم به عنوان نمایندگان مردم به مسائل عمرانی و شهری نگاه فنی داشته و در اجرای پروژه ها و مسائل شهر با شهردار دوگنبدان همکاری لازم را انجام دهند.

 

به گزارش فانوس زاگرس، محمود مومن نسب در نشست با شهردار دوگنبدان افزود:  از پروژه های عمرانی شهرداری گچساران بازدید شد و پیشرفت فیزیکی انها رضایت بخش بوده است.

 

وی بیان کرد: پروژه های عمرانی شهری  در دست اجرا درگچساران نشان از یک مدیریت با دانش و یک تیم فعال دارد.

 

مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: اگر این رویه رضایت بخش ادامه داشته باشد در دو تا سه سال آینده شاهد تحولات بسیاری در گچساران خواهیم بود.

مومن نسب عنوان کرد: این امر با تلاش و تعامل  شهردارپرتلاش و متخصص این شهرستان و نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و فرماندار این شهرستان میسر می شود.

 

وی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده شهردار دوگنبدان شاهد یک شهر زیبا و جاده های بهسازی شده که جهت عبور و مرور مناسب هستیم و اگر حوادثی پیش بیاید جهت ارسال کمک در این شهرستان مشکل نخواهد بود.

 

مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: اقداماتی نوین از قبیل قرار دادن پلاستیک در سطل های زباله در نقاط مختلف شهر دوگنبدان از سوی شهرداری این شهرستان و قرار دادن نیمکتهای بسیار راحت از دیگر کارهای خوب انجام شده است.

 

مومن نسب بیان کرد: در حوزه احداث فضای سبز با تدابیر شهردار دوگنبدان این شهر دچار یک تحول بسیار خوب شده و با این رویه به سمت یک شهر سبز پیش خواهد رفت.

 

وی افزود: اجرای روکش های آسفالت در معابر و محلات شهر خود نشان دهنده رعایت حقوق شهروندی بوده که رضایت مردم گچساران را به همراه داشته است.

 

مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از دیگر اقدامات انجام شده در گچساران می توان به نورپردازی برخی ازمیدان ها، اصلاح هندسی دو میدان سه راهی و فردوسی، توسعه پارک های محله ای و بوستانها و احداث سرویس های بهداشتی در ورودی شهرستان با امنیت بسیار خوب و احداث جاده دسترسی به پارک آفتاب گردان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

 

مومن نسب اضافه کرد: اجرای فاز اول بلوار پناهپوری به طول ۲٫۵ کیلومتربا پیشرفت ۴۵ درصد و اجرای کانال هدایت سیل آب در کارکنان دولت با ۴۵ پیشرفت فیزیکی که با تامین اعتبار اجرای این کار شتاب بیشتری به خود پیدا می کندو احداث بازارچه محله سادات با ۱۱۰ متر که عملیات تخریب آن انجام و در حال واگذاری به پیمانکار و احداث دریاچه مصنوعی که یکی از پروژه های مهم هم از نظر فرهنگی و اجتماعی و هم از نظر اشتغالزایی همراه با چشم اندازی زیبا در گچساران ازدیگر اقدامات شهرداری دوگنبدان است.

 

وی گفت: امید می رود تا دستگاهای آب، برق، گاز جهت اجرای هر چه سریعتر و بهتر پروژه های عمرانی شهری به شهرداری گچساران کمک کنند.

 

مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از دیگر اقدامات مهم شهرداری دوگنبدان می توان به احداث بالای ۱۴ جدول گذاری و دیوار کشی اشاره کرد و در بخش انتقال آب و فاضلاب شهری فرسوده است که نیاز به همکاری دستگاه های زیر ربط دارد.

 

مومن نسب عنوان کرد: در بخش بافت فرسوده دوگنبدان شاهد تحولات عظیمی هستیم، احداث ریل بافت فرسوده یکی از تحولات انجام شده در دوگنبدان بوده که اگر شاهد بلایای طبیعی در این شهرستان باشیم دیگر مانند گذشته امداد رسانی سخت نخواهد بود.

 

وی افزود: تا کنون برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان مجوز ساخت صادر شده و ۵۳ مسئول کشور به همراه نماینده مردم گچساران و باشت از این محلات بافت فرسوده این شهرستان بازدید کردند.

 

مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده در بافت فرسوده دوگنبدان دردو سال آینده این مکان به یک محله گردشگری بسیار زیبا تبدیل خواهد شد.

 

مومن نسب در خصوص استخدامهای ادارات در استان بیان کرد: به تمام دستگاه ها، سازمانها، نهادها و شهرداری ها اعلام شده هرگونه جذب نیرو فقط باید در غالب آزمون صورت گیرد.

 

وی گفت: برای یک مدیر ارشد پذیرفته نیست که خارجح از قانون عمل کند و باید کارگران دارای قرارداد باشندو اگر در هرجایی موردی از نیروهای شرکتی وجود دارد با انها طبق قانون برخورد خواهیم کرد.

 

مدیر کل بازرسی و ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: اگر هر مدیری پارتی بازی کند با آنها برخورد می شود و اجازه نخواهیم داد تا یان گونه کارها باعث رنجش مردم شود.

 

مومن نسب ادامه داد:  جا دارد از همکاری خوب اعضای شورای شهر دوگنبدان با شهردار این شهرستان تقدیر و تشکر کردو از شورای شهر تقاضا دارم به عنوان نمایندگان مردم به مسائل عمرانی و شهری نگاه فنی داشته و در اجرای پروژه ها و مسائل شهر با شهردار دوگنبدان همکاری لازم را انجام دهند

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها