نیروهای شهرداری کرمانشاه با ۵ سال سابقه خدمت؛ تبدیل وضعیت می‌شوند

شهردار کرمانشاه گفت: آن عده از نیروهای شهرداری که حداقل ۵ سال سابقه خدمت دارند تبدیل وضعیت خواهند شد.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی کرمانشاه، عبدالرضا شعبانی در حاشیه دیدار هفتگی خود با کارکنان و بررسی مشکلات و پیشنهادات آنان، از ارتقاء شغلی پرسنل غیر رسمی بالای ۵ سال سابقه کار در شهرداری کرمانشاه و سازمان‌های وابسته که تاکنون فعالیت مستمر داشته‌اند، مطابق وعده و قولی که در آغاز فعالیتش داده بود، خبر داد.
شهردار کرمانشاه گفت: متاسفانه از ۵ هزار نیروی مشغول به کار در شهرداری تنها ۱۰۸ نفر رسمی هستند و این فاجعه است لذا باید سازو کاری فراهم می‌شد تا تعداد کثیری از این افراد رسمی شوند و شهرداری را در پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری حمایت کنند.
شعبانی تاکید کرد: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌هایی که به عمل آوردیم موفق شدیم برای اولین بار، هسته گزینش استانداری را در شهرداری مستقر کنیم تا سوابق و اطلاعات پرسنل را بررسی و همه افراد واجد شرایط تبدیل وضعیت یک درجه ارتقای شغلی بیابند.
شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه با اجرای تبدیل وضعیت شغلی، کارکنان شرکتی به قراردادی، قراردادی به پیمانی و پیمانی به رسمی ارتقاء می‌یابند، افزود:  با هدف ایجاد انگیزه و دلگرمی به کار و تامین امنیت شغلی نیروهای شهرداری کرمانشاه و با توجه به موافقت شورا تغییر وضعیت کارکنان شرکتی، قراردادی و پیمانی در دستور کار قرار گرفته است.
وی رسیدگی به وضعیت نیروهای غیررسمی در شهرداری کرمانشاه را سبب جهش روحی  و به تبع آن افزایش کارآمدی و توان مجموعه دانست و تأکید کرد: پرسنلی که رضایت شغلی در سطح بالایی دارند نسبت به شغل و کار خود نگرشی مثبت خواهند داشت و این موضوع بهره‌وری افراد در ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت مناسب را در پی خواهد داشت.
شعبانی ادامه داد: تبدیل وضعیت شامل تمام نیروهای کارگری خدماتی که توسط شرکت‌های پیمانکاری برای تامین نیروی انسانی در شهرداری و سازمان‌های تابعه به شکل روزمزد یا قراردادی به کار گرفته شده‌اند می‌شوند و در صورتی انجام می‌شود که تا پایان سال … جذب شده و هنوز نیز شاغل در شهرداری و یا سازمان‌های تابعه شهرداری باشند.
وی تاکید کرد: با تایید اعضای شورای شهر تمامی نیروهای قراردادی شاغل در شهرداری و سازمان‌های تابعه که قبل از سال ۸۹ جذب شده‌اند و هنوز به شکل مستمر شاغل هستند به شکل پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.
شهردار کرمانشاه همچنین افزود: نیروهای پیمانی دارای بیش از ۵ سال سابقه فعالیت در شهرداری نیز به رسمی تبدیل وضعیت خواهند شد.
نیروهای کارآمد، جایگزین ناکارآمدها می‌شوند
شعبانی با بیان اینکه شهرداری نهادی فرهنگی اجتماعی خدماتی است و باید پاسخگوی شهروندان باشد بنابراین نیروهای ناکارآمد برای این هدف ناتوانند و در شهرداری هیچ جایگاهی ندارند، تصریح کرد: اداره شهر با نیروهای ناتوان و سفارش شده امکان‌پذیر نیست و تصمیم قاطعانه دارم که نیروهای نا کارآمد را حذف کنم و نیروهای کارآمد را جایگزین آنها خواهیم کرد.

 

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۲)

  1. آسمون گفت:

    کاش شهرای دیگه هم مسئولینشون دلسوز بودن دمتون گرم

  2. حسن گفت:

    خوش به حالشون.خدا کنه نیروهای شرکتی شهرداری تهرانم تبدیل وضعیت بشن.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها