نحوه استخدام جوانان و انتصابات مدیران در هلال‌احمر کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان نحوه استخدام جوانان و انتصابات مدیران در هلال‌احمر استان را تشریح کرد و گفت: ۵۵ درصد چارت سازمانی هلال احمر استان خالی است.

محمدباقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج، در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که نحوه جذب نیرو و انتصابات در هلال‌احمر کردستان چطور است، اظهار داشت: متاسفانه ۵۵ درصد چارت سازمانی هلال احمر استان خالی است و این شرایط حقیقتاً برای استانی همچون کردستان که دور از مرکز، حادثه‌خیر و مرزی است، بسیار جالب نیست.

وی شیوه استخدام در هلال‌احمر کردستان را تشریح کرد و گفت: براساس مصوبه شورای عالی جمعیت هلال‌احمر، تمامی استخدام‌ها از بین نجات‌گران، امدادگران، جوانان و دواطلبان هلال‌احمر انجام می‌شود یعنی خارج از این دستورالعمل هیچ احدالناسی را استخدام نمی‌کنیم!

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان تصریح کرد: تمام استخدام‌های هلال احمر از طریق آزمون و براساس دستورالعمل و قوانین و مقررات تعریف‌شده و از بین نیروهایی که با جمعیت همکاری دارند، صورت می‌گیرد و دلیل آن هم این است که این افراد زحمت‌کش سال‌های سال همکاری و خدمات داوطلبانه به مردم ارائه می‌دهند.

 

وی افزود: نجات‌گران، امدادگران، جوانان و دواطلبان هلال‌احمر دارای مدارک تحصیلی و تمام آموزش‌های متعدد تخصصی را دیده‌اند و این حق را دارند که اولویت جذب با آنان باشد و اگر فردی تمایل دارد که در هلال‌احمر استخدام شود، باید ابتدا عضو جمعیت هلال‌احمر شود.

محمدی یادآور شد: براساس مصوبه مجلس و دولت، سهمیه ۲۵ درصدی برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران همچون دیگر سازمان‌ها در هلال‌احمر نیز لحاظ می‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تسنیم که آیا در انتصابات نیز این قوانین و مقررات لحاظ می‌شود؟؛ آیا مدیران شهرستانی از بین خود نیروهای سازمان معرفی می‌شوند، اظهار کرد: «خیر»، این یک واقعیت است چراکه بستگی دارد که مدیر چقدر زیر بار برود!؛ اگر مدیر زیر بار برود بسیاری از افراد که هیچ‌گونه اطلاعاتی از هلال‌احمر ندارند، مدیر شهرستان می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطرنشان کرد: بنده تاکنون در انتصابات زیر بار هیچ فرد، جناح و گروهی نرفته‌ام و از هفت انتصاب انجام شده از بین نیروهای درون سازمانی بوده است و معتقدم کسی که در هلال‌احمر خدمت می‌کند باید ادبیاتش مشترک و هلال‌احمری باشد.

محمدی اضافه کرد: بنده تاکنون در برابر فشارها مقاومت کرده‌ام و حقیقتاً زیر بار فشارهای خارج از سیستم نخواهم رفت، گرچه فشارهای زیادی نیز به ما وارد است.

منبع : خبرگزاری تسنیم

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه ها (۱)

  1. نجاتگر یکم هلال احمر گفت:

    باسلام مسولین محترم سازمان هلال احمر لطفا چرا بنده با مدرک مدیریت امداد سوانح ۱۵ سال سابقه درجه نجاتگر یکم پایگاه تو آزمون سه برابر ظرفیت قبول بشه وبا توجه به اولویت بومی بودن یکی دیگه از شهرستان دیگه میاد جذب میشه این عادلانه نیست لطفا قانون جذب اولویت استانی رو حذف کنید تا اجحافی به بومی شهرخودش هستش نشه بنده تو استخدامی سال۱۳۹۵ همین مشکل برام پیش اومد سپس یک نجاتگر از شهرستان دیگه بجای من استخدام شد پس حق من که بومی شهر خودم تو پایگاه زحمت کشیدم چی میشه!!! خواهشاً رسیدگی کنید من التوفیق.

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها