نتایج آزمون تبدیل وضعیت کارمندان تا پایان فروردین ۹۲ اعلام می‌شود

مدیرکل تحول اداری استانداری تهران گفت: با برگزاری آزمون تبدیل وضعیت، نیروهای قراردادی انتقال یافته و متقاضی انتقال از واحدهای اداری مستقر در تهران پیمانی می‌شوند.
اکبر هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی انتقال یافته و متقاضی انتقال از واحدهای اداری مستقر در تهران به شهرستان صبح روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه برگزار می‌شود و بر این اساس ۲۲۰۰ نفر برای ۱۰۰۰ پست بلاتصدی واحدهای شهرستانی انتخاب می‌شوند.
وی افزود: پذیرفته‌شدگان در این آزمون در صورت احراز سایر شرایط، به مدت ۱۰ سال تعهد محضری کار در واحد اداری شهرستان مقصد را به ادارات ارائه می‌کنند.
مدیرکل تحول اداری استانداری تهران با بیان اینکه صرف قبولی در آزمون، تعهدی برای تبدیل وضعیت افراد ایجاد نمی‌کند، گفت: تا پایان فروردین ماه نتایج آزمون اعلام خواهد شد.
هوشمند در ادامه در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی به شهروندان، افزود: یکی از برنامه‌های استان تهران، دسترسی آسان شهروندان به خدمات است که یکی از بهترین گزینه‌ها، فرهنگ‌سازی دولت الکترونیک در ارائه خدمات است و در این راستا تجمیع قبوض شهری در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا شهروندان کمترین مراجعه را برای انجام فعالیت‌های خدماتی در سطح شهر داشته باشند و از سال آینده تجمیع قبوض شهری اجرایی خواهد شد.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها