موافقت با جذب ۱۶ هزار و ۷۰۰ نفر در وزارت بهداشت

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از مسئولان سازمان امور استخدامی درخواست کرد که برای صدور مجوز جدید استخدام تجدیدنظر و راهکار اتخاذ کنند.
به گزارش ایسنا، دکتر حسن هاشمی در مراسم افتتاح بخش‌های جدید و بازسازی شده بیمارستان فاطمه زهرا (س) تهران، بااشاره به کمبود نیروی انسانی، افزود: یکی از کارهایی که ما در طرح تحول سلامت انجام دادیم بیمه شدن ۱۱ میلیون نفر بود که ۸۳ درصد از این جمعیت زیر یک میلیون درآمد دارند. طبیعی است با اجرای این طرح مراجعه به اورژانس‌ها افزایش پیدا کند اما این در حالیست که در دو سال و نیم گذشته ما نتوانستیم مجوز استخدام نیروی جدید بگیریم. امیدوارم سازمان امور استخدامی تجدیدنظر کند.
وی ادامه داد: در حالی با استخدام ۱۶ هزار و ۷۰۰ نیرو موافقت شده است که ما ۲۱ هزار تخت ایجاد کرده‌ایم و به ازای هر تخت باید ۲.۳ نفر نیرو به ما بدهند از همین رو همکاران ما و مردم از ما گله‌مند هستند. کمبود نیروی انسانی یکی از معضل‌های ماست که باید برطرف شود.
به گفته وزیر بهداشت، از نظر نیرو حداقل ۱۰۰ هزار نیرو نیاز داریم و ان‌شاءالله مسئولان، بخش سلامت را بخش هزینه‌ای نبیند و به ما کمک کنند.
وی بااشاره به افتتاح بیمارستان فاطمه زهرا (س) گفت: این بیمارستان یکی از مراکز بسیار مجهز دانشگاه علوم پزشکی و شاید کل وزارت بهداشت باشد. من ابتدا تشکر و افتخار می‌کنم به وجود پزشکان و اساتیدی که این مجموعه را در دست دارند و کارهای خارق‌العاده‌ای را انجام می‌دهند که گاهی تصورش سخت است. آنها جراحت‌هایی مانند قطع انگشت که می‌تواند به معلولیت دائم منجر شود را درمان می‌کنند و این بالاترین سطح استاندارد خدمات جراحی پلاستیک است.
وی در ادامه بیان کرد: در کل کار این مجموعه جراحی ترمیمی است و با توجه به توانایی علمی که در میان افراد حاضر در این مرکز وجود دارد امکانات کم است اما از این بابت که تلاش کردند تا یک مجموعه‌ای را به عنوان کلینیک ویژه ایجاد کردند جای خوشحالی دارد. امروز در این بیمارستان بخش آی‌سی‌یو افتتاح شد که متاسفانه تاکنون این بیمارستان آی‌سی‌یو نداشت.
وزیر بهداشت در ادامه گفت: یکی از وظایف این مجموعه، تربیت نیروی فوق تخصصی برای سراسر کشور است تا با حضور این افراد در استان‌های مختلف از سفر بیماران به تهران کاسته شود.

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها