مقدمات استخدام کمتر از ۵۰ هزار نفر فراهم شده

محمود عسکری آزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت مالی دولت به گونه ای است که سال آینده فقط می تواند ضرایب حقوقی را متناسب با تورم ترمیم کند.

وی در این مصاحبه که مشروح آن بزودی منتشر خواهد شد، در مورد احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی، طرح مهرآفرین و تغییر و اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری و ضرورت تغییر ساختارها سخن گفت.

** اجرای طرح مهر آفرین ۱۱ هزار میلیارد تومان هزینه داشت

به گفته ی عسگری آزاد طرح مهر آفرین به دلیل مغایرت با قوانین از سوی مجلس لغو شده بود و دولت یازدهم به تبعیت از قانون گذار اجرای آن را متوقف کرد.

وی افزود: این طرح مجوز استخدام ۵۰۰ هزار نفر را به دستگاه های دولتی می دهد و براساس آن باید سالانه ۱۱ هزار میلیارد تومان به هزینه های پرسنلی دولت اضافه می شد که این امر مقدر نبود.

جانشین معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری گفت: خیلی از وزارتخانه ها دست به استخدام نزنند چون نگران بودند و پول نداشتند ، اما عده ای هم شروع به استخدام کردند و مقدمات استخدام کمتر از ۵۰ هزار نفر فراهم شده این موارد رسیدگی خواهد شد و حسب مورد تصمیم می گیریم .

** سازمان مدیریت و برنامه ریزی احیا شده ، سازمان قبلی نخواهد بود

عسکری آزاد با بیان اینکه احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در دستور کار مجلس است و این هفته یا هفته آینده در صحن علنی مطرح می شود، افزود: سازمان احیا شده ،سازمان قبلی نخواهد بود و در ساختار جدید، اختیارات بیشتری به دستگاهها در زمینه بودجه ریزی و خرج بودجه داده می شود .

وی همچنین از تغییر قانون مدیریت خدمات کشوری و اصلاح آن خبرداد و گفت : معتقدم این قانون بر اساس مبانی علمی روز دنیا طراحی شده ولی خوب اجرا نشد، در واقع بسیاری از فصول کلیدی این قانون اصلا اجرا نشده است .

تدریس خصوصی آیلتس

نظرات بسته شده است.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها