مسابقه ۱۰ میلیون دلاری نوکیا برای گوشی N8!

از قرار معلوم نوکیا هنوز دست از تبلیغات گسترده برای شاهکار جدید خود برنداشته است و این بار سعی دارد با هزینه ای بسیار سنگین، محیط رقابتی را برای توسعه دهنگان و برنامه نویسان ایجاد نماید تا با این ترفند به مقاصد مختلفی برسد. برنامه جدید نوکیا، مسابقه ای است که برای این منظور برگزار خواهد شد و در آن، توسعه دهندگان می توانند با ساخت برنامه های کاربردی برای N8 و سری گوشی های Symbian^3، شانس خود را برای دریافت جایزه ای ارزشمند و شهرتی در این زمینه امتحان نمایند.

nokia-contest.jpg

این مسابقه از ۲۱ سپتامبر آغاز شده است و تا ۲۸ ژانویه ۲۰۱۱ ادامه دارد. توسعه دهندگان در ۳ طبقه می توانند در این برنامه شرکت نمایند. گروه اول، توسعه دهندگان آندروید، سیمبیان وiOS، گروه دوم توسعه دهنگان وب و گروه سوم توسعه دهندگان جاوا و Blackberry هستند. برای ثبت App و مطالعه سایر شرایط باید این صفحه را بخوانید.

nokia-n8.jpg

تبلیغات بسیار زیاد در مورد این محصول جدید از سوی نوکیا می تواند باعث موفقیت بالای مدل N8 گردد. هرچند که برخی کماکان عقیده دارند که نوکیا بازار را از دست داده است اما تجربه نشان داده که سیاست های نوکیا همواره خلاف مسیر معمول دیگر شرکت هاست و شاید همین اختلاف است که باعث شده هنوز هم سیمبیان، بیشترین کاربر مصرف کننده در جهان را به خود اختصاص دهد.

به نقل از وبلاگینا

تدریس خصوصی آیلتس

برچسب ها:

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها