مرکز تخصصی ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی

با سلام

شما از بخش خدمات ترجمه تخصصی و آنلاین سایت آگهی استخدام بازدید می نمایید . مرکز ترجمه بین المللی قلم طلایی با همکاری سایت آگهی استخدام امکانی بسیار استثنایی را فراهم نموده است تا کاربران عزیز بتوانند با صرف کمترین زمان و کمترین هزینه بهترین ترجمه را در دو بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی دریافت نمایند . تمامی خدمات مرکز ترجمه قلم طلایی دارای ضمانت کیفی ۱۲۰ ساعته می باشد و همواره طرح های تخفیف دار به صورت دوره ای به منظور جلب رضایت ۱۰۰ درصدی مخاطبان عزیز اعلام می گردد . سایت آگهی استخدام به عنوان همکاری رسمی و به بیان بهتر به عنوان شعبه ای فعال از مرکز ترجمه قلم طلایی ، امتیاز ویژه ای را برای مخاطبان خود اعطا می نماید .

کد نمایندگی سایت آگهی استخدام ، شماره  ۶۷۴۳۱۰۶ می باشد در یادداشت کد نمایندگی نهایت دقت را داشته باشید تا بتوانید از تخفیف ۵ الی ۲۵ درصدی خدمات ترجمه در دو بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی بهره مند گردید .

سایت آگهی استخدام به دلیل اعتبار و فعالیت متمادی ، شعبه ای رسمی از مرکز ترجمه قلم طلایی می باشد و هر مخاطبی که از طریق سایت آگهی استخدام از خدمات ترجمه آنلاین و فوری مرکز ترجمه قلم طلایی بهره مند شود می تواند از تخفیف ۵ الی ۲۵ درصدی در امر ترجمه متون فارسی و انگلیسی برخوردار گردد . این فرصت استثنایی به قدری ارزشمند می باشد که تا کنون طیف وسیعی از مخاطبین از خدمات ترجمه تخصصی مرکز ترجمه قلم طلایی بهره مند شده و کمال رضایت را دارند .برای ثبت سفارش ترجمه در دو بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و یا ترجمه فارسی به انگلیسی کافی است مطابق راهنمای زیر عمل نمایید :

  • گام اول :‌ سریعا متن تان را به ایمیل [email protected] ارسال نمایید .
  • گام دوم : یک sms با متن new file به شماره ۰۹۳۶۲۸۲۲۵۸۶ ارسال نمایید تا امکان ارتباط با شما برقرار شود .
  • گام سوم : یک دقیقه بعد ، فاکتوری از سوی سایت ترجمه به ایمیل شما ارسال می شود .
  • گام چهارم : فاکتور حاوی تمامی اطلاعات مورد نیازتان می باشد . بخش اطلاعات مشتری را در فاکتور تکمیل نموده و آن را پس از ذخیره سازی برای مرکز به ایمیل [email protected] ارسال نمایید. دقت نمایید که برای دریافت تخفیف حتما و حتما کد نمایندگی را در بخش مربوطه در فاکتور به صورت دقیق وارد نمایید . حتما کد نمایندگی را به دقت چک نمایید تا بتوانید از تخفیف استفاده نمایید .
  • گام پنجم : به محض دریافت ایمیل شما ،‌ کار ترجمه متن تان آغاز می شود .
  • گام ششم : در تاریخ و ساعت اعلام شده ،‌ایمیل تان را چک کرده و ترجمه را دریافت نمایید .
  • گام هفتم : به منظور دریافت تخفیف حتما یک ایمیل با متن takhfif به ایمیل [email protected] ارسال نمایید .

خدمات سایت ترجمه آنلاین :‌

سایت ترجمه آنلاین و فوری قلم طلایی در بسیاری از زمینه های علمی و ارتباطات روزمره خدمات ترجمه تخصصی را در دو بخش ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی ارائه می نماید . سایت ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی با بهره گیری از مترجمانی زبده در بسیاری از زمینه های علمی و با توجه به کاربرد فن هر مترجم ،‌ در بسیاری از زمینه ها ترجمه ای مطمئن و بومی را ارائه می نماید . برای بهره مندی از خدمات ترجمه سایت ترجمه فوری قلم طلایی کافی است مطابق راهنمای ثبت سفارش ترجمه عمل نمایید . به طور کلی خدمات ترجمه مرکز ترجمه تخصصی قلم طلایی شامل موارد زیر می باشد :‌

  • ترجمه متون دانشجویی از انگلیسی به فارسی
  • ترجمه متن های دانشجویی از فارسی به انگلیسی
  • ترجمه ی متون رسمی شرکت ها ، نهادها و … .
  • ترجمه مقالات انگلیسی به فارسی
  • ترجمه مقالات فارسی به انگلیسی
  • ترجمه پایگاه های علمی انگلیسی به فارسی
  • ترجمه سایت های فارسی به انگلیسی
  • ترجمه وب سایت ها و وبلاگ های خارجی
  • ترجمه نامه های اداری و انجام مکاتبات بین المللی
  • ترجمه مجلات (همراه با گرافیک پایه مجله مبدا)
  • ترجمه فیلم و نوار (با شرط ارسال متن محاوره فیلم یا نوار)
  • ترجمه کتاب دیجیتالی فارسی و کتاب های الکترونیکی
  • ویرایش حرفه ای متن ترجمه شده انگیسی و فارسی
  • ترجمه مکاتبات بین المللی و رسمی از فارسی به انگلیسی
  • ترجمه پروژه های دانشجویی از فارسی به انگلیسی
  • نگارش نامه های انگلیسی از فارسی

دریافت نمونه ترجمه رایگان :‌

کاربران عزیز  می توانند در هر زمینه ای به صورت رایگان نمونه ترجمه ۱۵۰ کلمه ای دریافت نمایند . برای دریافت نمونه ترجمه رایگان می بایست سفارش ترجمه مخاطبان دارلترجمه آنلاین قلم طلایی بیش از ۵۰ صفحه باشد . کاربرانی که متن شان کمتر از ۵۰ صفحه باشد می توانند با پرداخت هزینه ای معادل ۲۵۰۰ تومان نمونه ترجمه یک صفحه از متن خود را دریافت نمایند . برای دریافت نمونه ترجمه کافی است بخشی از متن خود را اتخاب نموده و به ایمیل مرکز ترجمه قلم طلایی [email protected] ارسال نمایید تا سریعا نمونه ترجمه به ایمیل شما ارسال شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی آنلاین مرکز در تماس باشید .

دارلترجمه آنلاین و اینترنتی قلم طلایی به عنوان سایتی آنلاین و معتبر ،‌ به صورت شبانه روزی انواع خدمات ترجمه را در دو بخش فارسی و انگیسی ارائه می نماید . تمامی خدمات ترجمه سایت ترجمه قلم طلایی دارای ضمانت معتبر و دیجیتالی کیفی می باشد . ترجمه انگلیسی به فارسی در ۲۵ زمینه علمی و ترجمه فارسی به انگلیسی در ۸ زمینه علمی به صورت آنلاین و با سرعتی بالا ارائه می گردد . تمامی مخاطبان سرویس ترجمه می توانند بدون از دست دادن زمان و صرف هزینه و مراجعه حضوری ، به راحتی و در هر زمانی از شبانه روز سایت ترجمه آنلاین و فوری قلم طلایی را در یک کنار خود داشته باشند . سایت ترجمه فوری و تخصصی قلم طلایی به دلیل قیمت بسیار مناسب خدمات ترجمه آنلاین و تخصصی ،‌سرعت بسیار بالا در تحویل ترجمه ،‌پشتیبانی شبانه روزی و گستره فعالیت همواره انتخاب اول هر کاربری بوده است . بنابراین ،‌بهره مندی از خدمات ترجمه تخصصی و آنلاین دارلترجمه شبانه روزی قلم طلایی به سود تمامی کاربران عزیز خواهد بود .

سایت آگهی استخدام به عنوان سایتی معتبر در زمینه اطلاع رسانی اینترنتی با پرستیژ کاری بالا همکار رسمی مرکز ترجمه قلم طلایی می باشد .

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وب سایت مرکز ترجمه قلم طلایی بازدید نمایید و یا با پشتیبانی آنلاین مرکز در تماس باشید .
آدرس اینترنتی سایت مرکز ترجمه قلم طلایی : http://www.olink.ir

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها