مجوز جذب ۸۰ نیروی پرستار را اخذ کردیم

به گزارش بازارکار دکتر عباس پزشکی در گفت‌‍وگو با ایسنا در خصوص جذب پرستار در استان اظهار کرد: برای جذب نیرو در یک دستگاه نیاز به مجوز است که براین اساس همه نیروهای طرحی را به خاطر توسعه تخت‌های بیمارستان وارد بیمارستان‌ها کردیم و علیرغم اینکه به نیرو نیاز داریم اما نوبت طرح خالی است.
وی با بیان اینکه مجوز جذب ۸۰ نیروی پرستار را اخذ کردیم، بیان کرد: با برگزاری آزمون در اسفندماه جاری در استان این میزان سهمیه در ۱۸ مرکز درمانی استان توزیع می‌شوند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با اشاره به اینکه در حوزه دندانپزشکی تعرفه مصوبی در وزارت بهداشت وجود ندارد، افزود: جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت دستور دادند این تعرفه‌ها مشخص شود که به‌محض ابلاغ به حوزه درمان آن‌ها را به‌نظام پزشکی و مطب‌ها ابلاغ خواهیم کرد.

پزشکی با بیان اینکه پرداخت کارانه پرستاران از دغدغه‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان بود، گفت: براساس سیستم شورای حقوق و دستمزد چاره‌ای جز پرداخت نداشتیم.
وی با بیان اینکه کارانه‌ها براساس طرح قاصدک پرداخت می‌شود و مشکلی که وجود دارد این است که ابتدا اضافه‌کار نیروها پرداخت می‌شود و سپس اقدام به پرداخت کارانه می‌شود، اضافه کرد: پیشنهاد دادیم پرداخت اضافه‌کار را از سیستم قاصدک خارج و ماهانه پرداخت شود و تنها کارانه پرستاران از این طریق باشد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ادامه با اشاره به بازدیدهای نظارتی دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: در بین ۶۵ دانشگاه و دانشکده به لحاظ بازدیدهای نظارتی حائز رتبه ۱۲ شدیم و علت آن نیز تشکیل تیم‌ها برای مراکز درمانی است.
پزشکی با بیان اینکه وضعیت مراکز درمانی دانشگاهی و خصوصی استان براساس رنکینگ گزارشی که از وزارت بهداشت ابلاغ شده رتبه ۱۸ را نشان می‌دهد، یادآور شد: همچنین کمیسیون ماده ۱۱ درمان مخصوص برخورد با تخلفات درمانی است که در این راستا در بین ۶۵ دانشگاه رتبه ۸ را کسب کردیم.

منبع : خبرگزاری ایسنا

تدریس خصوصی آیلتس

دیدگاه خود را به ما بگویید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

کانال استخدام در تلگرام

› استخدام تهران

استخدام شهرستانها